Miksi mies joutuu aina tarjomaan?
Esim treffeillä ravintolassa tai baarissa juomat. Missä on tasa-arvo? Maksakaa naiset eka itse kulunne ennen ku rupeette miehiä haukkumaan.
-lassukka
Kommentit (31)
Ei sitä kenellekään tarvitse tarjota. Jos joku nainen sitä minulta odottaa niin hänen seuransa ei minua kiinnosta.
Jäänne ajoilta, jolloin naisilla ei juuri ollut omaa rahaa.
Näinkö on???
Nimim. Useita kertoja ravintolalaskun maksanut, parisuhteessa elävä nainen
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:38"]Voit olla oikeassa, tai voit olla naisen kanssa. Ur choice.
[/quote]
Näin se valitettavasti menee. En kyllä mielelläni tarjoa lähes tuntemattomalle naiselle, vaan tulee hyväksikäytetty olo. Olisi positiivinen yllätys, jos nainen maksaisi omansa tai tarjoaisi joskus vuorostaan. Mielelläni kyllä tarjoaisin tyttöystävälle tai muulle tutulle, mutta satunnainen treffikumppani ei ole sitä.
Koska miehet haluavat tarjota useinkin. Toki tarjoan itsekin mutta vaakakuppi taitaa olla kenossa hivenen miehiin päin.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:40"]Naiset ovat kauppatavaraa, mikä tehdään heti selväksi. Ei rahaa, ei naista. [/quote] Naiset on esineitä josta pitää maksaa. -lassukka
[/quote]No miksi sitten täällä ihmettelet miksi täytyy maksaa? Jos nainen on sulle esine josta pitää maksaa maksa. Itse olen jo viisikymppinen ja en muista ,että mies olisi koskaan mitään tarjonnut. Itse olen aina kaiken maksanut ja tarjoan aina miehellekin. Mutta en siksi,että mies olisi esine josta täytyy maksaa vaan siksi,että mulla on varaa. Ei se talous yhteen tarjoamiseen kaadu. Naurettavaa miesten aina vinkua että joutuvat maksamaan. Ne mitään maksa. Itse asiassa sitä valittaa vain rahattomat raukat ja luuseri miehet.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:51"]
Esineitä naiset haluaa olla. Sinä maksat tai olet ilman pyhää vulvaa... Päätä itse!
[/quote]Miehet mitään tarjoa. Törmännyt tässä elämässä vielä yhteenkään mieheen joka olisi tarjonnut muuta kuin munaansa ja sitä en tarjouksista huolimatta ole ottanut.
Naurettavaa että nuo pyhävulva huutelijat monesti kehuvat venäläisiä ja thaimaalaisia naisia, joille ei varsinkaan tarvitse ikinä ostaa mitään :D
Jos mies pyytää minua ulos niin silloin odotan hänen tarjoavan. Mielestäni se on kohteliasta. Edellisessä suhteessani annoin ja odotinkin miehen maksavan ravinintolaskut, johtuen siitä että itse yleensä aina hoidin muuten kaupassakäynnit ja ruokaostokset.
Yhdessä ollaan, yhteisistä rahoista maksetaan. En nyt ymmärrä tätä ongelmaa, älkää sitte maksako!
Katsoppa poika herrasmies tarjoaa ja tekee sen vielä hyvillä mielin.
t.mies eikä poika enää
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:51"]
Katsoppa poika lammas tarjoaa ja tekee sen vielä hyvillä mielin.
t.lammas eikä poika enää
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:45"]Yhdessä ollaan, yhteisistä rahoista maksetaan. En nyt ymmärrä tätä ongelmaa, älkää sitte maksako!
[/quote]
Ei minulla ainakaan ole treffattavan naisen kanssa yhteisiä rahoja. Sujuvasti on nainen aina osannut näytellä sokeaa ja mykkää, kun on tullut laskun aika.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:45"]Yhdessä ollaan, yhteisistä rahoista maksetaan. En nyt ymmärrä tätä ongelmaa, älkää sitte maksako! [/quote] Ei minulla ainakaan ole treffattavan naisen kanssa yhteisiä rahoja. Sujuvasti on nainen aina osannut näytellä sokeaa ja mykkää, kun on tullut laskun aika.
[/quote]
Sun täytyy olla ihan painajaismainen deitti. Karkaavatko naiset usein ravintolasta "muka vessaan menien"?
Miten niin tarvii? Ei kai kukaan ole pakottanut? Kohteliaisuuteen kuuluu että se joka ehdottaa vaikka ravintolaa, elokuvia tms niin hän myös maksaa (siis aikuisten kesken). Eli "älä käy ehottelee" niin ei tarvi maksella. Muista myös että vaikka maksaisitkin niin se ei velvoita naista yhtään mihinkään.
Nainen tarjoaa sitten syvässä kiitollisuuden tunnossaan kiitokseksi seksiä. Hyvän pihviaterian jälkeen jaksaa painia pitkään ja hartaasti.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:20"]Nainen tarjoaa sitten syvässä kiitollisuuden tunnossaan kiitokseksi seksiä. Hyvän pihviaterian jälkeen jaksaa painia pitkään ja hartaasti.
[/quote]
Niin, saattaa tarjota tai sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:15"]
Kohteliaisuuteen kuuluu että se joka ehdottaa vaikka ravintolaa, elokuvia tms niin hän myös maksaa (siis aikuisten kesken).
[/quote]
Mua on pyydetty dokaan monet kerran mutta ikinä ei ole mun juomia maksettu.
Voit olla oikeassa, tai voit olla naisen kanssa. Ur choice.