Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt, etten kykene mihinkään.

Vierailija
18.06.2015 |

Mun elämä on niin helppoa, etten kehtaa kertoakaan. Nyt pari viime viikkoa mulla on ollut rankka työrupeama aj vielä pitäisi jaksaa, mutta nyt en pysty mihinkään, en jaksa mitään. Pieni flunssanpoikanen vielä painaa päälle, niin vähätkin voimat on lopussa. Olen niin heikko. Mistä saisin energiaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Mene lenkille. Tai juo pullo viiniä.

Vierailija
2/10 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nukkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile piriä.

Vierailija
4/10 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ehdi enää oikein mitään noista, kohta alkaa taas hommat. Kiitti vaan vinkeistä. Ongelmana on myös se, etten saa kunnolla nukuttua.

ap

Vierailija
5/10 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin vaan oksentaisin piristä.

ap

Vierailija
6/10 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Berocca. Juo kahvia. Mee päivystykseen hakemaan Tenoxia. 

Vierailija
7/10 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku pieni hetki.

Vierailija
8/10 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla vähän sama. Pari paskasti nukuttua yötä ja oon jo ihan rikki. Huono hemoglobiini siihen päälle niin alkaa olla homma paketissa.

Vierailija
9/10 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan mullakin joku hemoglobiinijuttu tms. Oon niin vetämätön ettei tosikaan. Mulla niitä huonosti nukuttuja öitä on kyllä useampi takana ja muutama yli 15-tuntinen työpäivä siihen päälle. Outoa on vaan, etten saa palauduttua.

ap

Vierailija
10/10 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä että teet sen mitä pystyt tällä energiamäärällä tekemään, ja se saa riittää. Jos esimerkiksi työhommat epäonnistuu sen vuoksi, niin sitten epäonnistuu. Mitä muutakaan voit tehdä? Pitkänä päivänä pidä paljon taukoja, jolloin syöt jotain hyvää enrgiapitoista välipalaa joka tuntuu herkulta, mutta ei kuitenkaan ole kovin epäterveellistä. Eli vaikka tummaa suklaata ja pähkinöitä. Tee joka ilta do list, jotta unettomuus ei johtuisi ainakaan siitä että aamu ja seuraavan päivän työt tuntuisivat vain epämääräiseltä möykyltä joka pitää selvittää seuraavana päivänä. Kun teet listaa läpi, niin keskityt vain siihen hommaan mitä silläkin hetkellä teet. Do list kannattaa laittaa tärkeysjärjestykseen, niin että jos et loppupäästä kerkeä tehdä hommia, niin ne ovatkin niitä ei niin tärkeitä. Joka ilta annat itsellesi luvan löhötä ja katsoa vaikka lempisarjaasi (jotta saisit ajatukset muualle stressin lähteestä) älä välitä kodin siisteydestä yms, äläkä vain pakosta tapaa ystäviä pitkän päivän jälkeen. Mitä nukkumiseen tulee, niin luota siihen ettet kuole unettomuuteen. Jos nukut yöllä 4h, niin älä stressaa sitä, vaan sitten teet vain väsyneenä seuraavan päivän hommat sen kummemmin miettimättä asiaa. Jos alat voivottelemaan ja tuskastelemaan unettomuutta, niin kärsit siitä takuuvarmasti seuraavanakin yönä ja sen lisäksi koko päiväsi menee murehtimiseen. Mieti kokoajan, että enää pitää x aika jaksaa, ja sitten aloitat palautumisen ja itsesi hoitamisen. Päätä että nyt ensisijainen asia on selvitä tärkeimmistä työasioista, ja kaikki muu saa olla taka-alalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä