Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus yksin..

Vierailija
18.06.2015 |

Erosin hiljattain ja lapsi on sukulaisilla juhannuksen. 

Tiesin jo usea viikko sitten että olen juhannuksen yksin. En sen enempää sitä ajatellut. Nyt tuntuu oudolta, ja yksinäiseltä.. 

Nyt vain röhnötän sohvalla läppäri sylissä. Pitäis siivota ja lähteä kauppaan.. Kyllä kai tämä tästä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siellä istut! Tule meille! Kaupassakin ollaan jo käyty :)

Vierailija
2/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kyllä se juhannus siitä ohi menee laiskotellessakin, ei oteta paineita.

kohtalotoveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään olla juhannuksena yksin. Ei yhtään kiinnosta raahautua joukolla jonnekin mökille, koska "niin kuuluu tehdä".

Vierailija
4/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mä oon töissä koko juhannuksen. Euron kuvat silmissä sanoin pomolle, että mielelläni jään töihin. Muut halus vapaaks koko viikonlopun mun onneks :D

Vierailija
5/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, nyt pää pystyyn, vaikka kurkkua kuristaakin.. Chillaat siinä sohvalla koko juhannuksen, tee mitä huvittaa tai ole tekemättä. Nyt on hyvä siivota, kun ei ole lapsi pyörimässä jaloissa. Syöt silloin kuin huvittaa tai olet syömättä. Haet mäkkiruokaa, muutaman olusen tai siiderin, ihan mitä vaan! Nauti nainen!

Vierailija
6/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen jatkaa. Siis oletan, että olet nainen.

Vierailija
7/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:12"]Erosin hiljattain ja lapsi on sukulaisilla juhannuksen. 

Tiesin jo usea viikko sitten että olen juhannuksen yksin. En sen enempää sitä ajatellut. Nyt tuntuu oudolta, ja yksinäiseltä.. 

Nyt vain röhnötän sohvalla läppäri sylissä. Pitäis siivota ja lähteä kauppaan.. Kyllä kai tämä tästä.
[/quote]
Tä? Lähe ny baariin tai jonnekin ihmisten ilmoille. Menee juhannus pilalle jos yksin on.

Vierailija
8/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen juhannuksen yksin. Jos käy aika pitkäksi, voin siivota. Se vaan surettaa, että elämä on tasaista putkea ilman kohottavia juhla/teemahetkiä. Joulun vielä laitan yksinkin ja pikkasen pääsiäistä, mutta en vappua, juhannusta tms. Ja eihän se samalta tunnu yksin muutenkaan. 

Vierailija
9/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyä se siitä, hae rillattavaa, kyseessä vain yksi päivä.

juti

Vierailija
10/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös juhannus yksin, niin kuin olen viettänyt viimeiset 20 vuotta. Ei mitenkään surullista. Tänään juon vähän kaljaa. Huomenna aloitan KonMari siivousmetodilla asunnon raivaamista ja siivoamista. Lueskelen jotain ja selaan nettiä. Ihan hyvä pidennetty vapaaviikonloppu.

Vierailija
11/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:14"]

Mitä sä siellä istut! Tule meille! Kaupassakin ollaan jo käyty :)

[/quote]

Vierailija
12/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökillä tilaa ;) kaikki ykainäiset mukaan m34

Vierailija
13/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele vaikka netin kautta YLE Puhe radiota, siellä on juhannuksenviettäjiä livelähetyksissä pitkin päivää niin pääset vähän tunnelmaan eikä tunnu et olis yksin.

Vierailija
14/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:12"]

Erosin hiljattain ja lapsi on sukulaisilla juhannuksen. 

[/quote]Yksin minäkin, vaimo 3 päivää tamperella jehovantodisjien konventissa, minä en jaksa, kun olen "pakana" :)

Oikein hyvin meillä muuten menee, jos joku epäilee.

Vierailija
15/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, kadehdin sua ap. Normaalisti saan viettää juhannuksen (ja muutkin juhlapyhät) yksin omassa rauhassani. Tällä kertaa joudun olemaan ihmisjoukossa, en jaksaisi sitten millään.

Vierailija
16/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempeistä!!

M34, mielelläni tulisin ;)

t. ap, n34

Vierailija
17/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksin. Vähän oli itkuinen olo siitä aiemmin. En oikeastaan kaipaa mitään isompaa juhlintaa, mutta olisi vaan kiva päästä mökkisaunaan ja istua siiderin kanssa laiturilla ja katsella kokkoa ja laitella jotain hyvää ruokaa. (Sorry, jos tästä kuvauksesta tuli jollekin toiselle yksinäisempi olo.) 
Olisin voinut yrittää "kutsua itseni" johonkin tutulle, mutta se on minulle liian vaikeaa. Sitten pitäisi paljastaa, että ei ole ketään kenen kanssa olisin, tai esittää joku valkea valhe. 

Eli myönnän, että osin oma valinta, mutta on myös jotenkin surullista, että ihmiset ei juuri kutsu hieman vähemmän tuttuja mukaan mihinkään. Tämä on aika suomalainen piirre mielestäni. Ei minulla ole ollut ulkomailla ollessani vaikeaa saada kutsuja paikkoihin tai juhliin, missä suuri osa on ollut tuntemattomia. En siis pidä itseäni vajaana, vaan osin kyllä tätä ilmapiiriä täällä myös. 
Mutta täällä siis nyt möllin mörskässäni ja mietin, että autoilisiko, vaiko siivoaisiko vai pistäisi kunnon ameebavaihteen päälle: eli leffaa, alkoholia ja kunnon mättöruokaa. Vai tekisikö jotain työksi luokiteltavaa ja unohtaisi sillä.

Tottakai tämän kestää, mutta olen vaan surullinen. Tuntuu ihan samalta kuin ei olisi kutsuttu synttäreille lapsena. Tämä on sellaista pakkovetäytymistä sosiaalisuudesta, vaikka en sitä haluaisikaan. En nimittäin edes ole ikävä ihminen, vaan saan toiset nauramaan ja osaan keskustella kaikesta.

Vierailija
18/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen yksin! Missäpäin ap asut ja minkä ikäinen oot? :)

Vierailija
19/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:47"]Mäkin olen yksin! Missäpäin ap asut ja minkä ikäinen oot? :)
[/quote]

Ja kaikki muutkin yksinäiset, musta saa huomenna seuraa jos haluaa :) Ikää 20-vuotta ja asun Tampereen seudulla.

Vierailija
20/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:47"]Mäkin olen yksin! Missäpäin ap asut ja minkä ikäinen oot? :)
[/quote]

Ja kaikki muutkin yksinäiset, musta saa huomenna seuraa jos haluaa :) Ikää 20-vuotta ja asun Tampereen seudulla.
[/quote] missä? :) n. 30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän