Läheisyyttä ja seksiä liian vähän parisuhteessa
Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa, että seksiä ja läheisyyttä on liian vähän parisuhteessa.
Seksiä on kerran kuukaudessa ja läheisyyttä ei ole juuri koskaan muutoin, ellei harrasteta seksiä.
Olen koko suhteemme ajan itse ollut aloitteen tekijän roolissa ja nyt olen päättänyt, että en minäkään anna läheisyyttä.
Kysyin viikonloppuna mieheltä, että mikä on hänen mielestään parisuhde ja onko meidän suhde hänen mielestään hyvä. Vastasi, että läheisyyttä pitäisi olla enemmän. Sanoin sitten, että sitä minäkin toivoisin. Mies vastasi tähän, että minun pitäisi kuulema sanoa jos haluan seksiä, halailla tai suudella. Esim. Mennäänkö suutelemaan, mennäänkö halailemaan tai harrastetaanko seksiä. Sanoin, että olen tehnyt aloitteita usein ja että ei minun tarvitse olla aina se, joka kertoo mitä haluaa.
Asiaan ei ole viikonlopun jälkeen tullut muutosta, vaikka puhuimme.
Tuntuu, että olemme muutoinkin kämppiksiä. Minä en koe, että olisin parisuhteessa. Minusta parisuhteeseen kuuluu seksi ja läheisyys.
Eilinen ilta meni taas siihen, että mies istui toisella puolella sohvaa ja minä toisella puolella. Odotin, että mies olisi lähestynyt, mutta ei merkkiäkään.
Todennäköisesti ei ota ãhŧeríiñ.