Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ollen täällä kirjottelen ja vastailen

Vierailija
18.06.2015 |

Olen ollut eläkkellä 10 vuotta. Minulla on selkä sökö, ja vasen polvi jne jne. Ketä se haittaa jos kirjoittelen asioitani?. Tai vastailen parhaani mukaan, onko se teiltä pois. Pidän todella paljon seksistä, haluan auttaa toisia seksiasioista ja kertoa omista kokemuksista. Siksi kirjoittelen jotta saan kivuiltani jotain ajattelemisenaihetta. Siitä sekin voi johtua että terveinäpäivinä harrastamme kovaa seksiäM50+.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että kirjoittelet :) jaksamista kipujen kanssa!

Vierailija
2/12 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ketä oletkin. Ja niillekkin ketkä luki kirjoitukseniM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitukseen alapeukutus?. n27

Vierailija
4/12 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on M50+ samat vaivat, selkä paska ja polvia särkee, tosin mulla särkee molempia polvia ja käsiä, nilkkoja jne.  Kyllä vast ikää vitutti taas aamulla herättää vaimo laittamaan mulle sukat jalkaan että pääsin töihin kun ei ite saanu edes vaatteita päälle. Onneksi ei estä seksielämää. Mies 30v

Vierailija
5/12 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on joitain ehkä kateellisia jotka alapeukuttaa n27. Mutta niinkuin sanotaan elämä jatkuuM50+.

Vierailija
6/12 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:02"]

Täällähän on joitain ehkä kateellisia jotka alapeukuttaa n27. Mutta niinkuin sanotaan elämä jatkuuM50+.

[/quote]

Kuinka moni haluaa että jatkan kirjoittelua. Olen kyllä huomannut asian, että toisillekkin alapeukutetaan, mutta tuntuu että naiset ymmärtävät parhaiten minua. Ehkä olen vastaillut, kommentoinut, kertonut liikaa. Ehkä on syytä poistua, riippuen vastauksista. Niinkuin sanoin elämä jatkuuM50+. :-)

Vierailija
7/12 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50➕ älä poistu .. Jatka vaan kirjoittelua n43p

Vierailija
8/12 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka.

Vierailija
9/12 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehottomasti jatka.

Vierailija
10/12 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:15"]

Ehottomasti jatka.

[/quote]

Olet ainakin auttanut mua jatka. n28

Vierailija
11/12 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni rehellinen kirjoittaja on täällä hyvä. Jatka vaan. / vilivallaton

Vierailija
12/12 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:23"]

Mielestäni rehellinen kirjoittaja on täällä hyvä. Jatka vaan. / vilivallaton

[/quote]

Niin jatketaan jos kerran pidetään. Kun ihmisillä on vähän epävarmaa seksissä, yritän heitä auttaa.

- luen jutun jos siinä on jotakin jolla auttaa. Kerron ikävä kyllä oman kokemukseni.

- Olen erittäin seksuaalinen. Silloin kun ei paikkoja ei särje, niin meno on todella irstasta ja muutenkin

hurjaa. Monihan ei näitä meidän kokemuksia ymmärrä, tai usko sille en voi mitään

- Olen esimerkiksi nähnyt kolmenkimppaa, lesbojen touhuja ja vaikka mitä.

- Ikä. olen kirjoittanut että ikä on pelkkiä mollukoita. Voihan nuorillakin olla hurjia seksikokemuksia.

- En tunne itseäni vanhaksi. Mitä kauemmin ollaan vaimoni kanssa sen rajummaksi on seksi muuttunut.

- Fantasioin. En pidä sitä pettämisenä, enkä koita vokotella nuoria naisia. Vaan kysyn fantasiamielessä

Haluavaisitko tehdä temppuja kanssani, ja vastaukset ovat kyllä yleesä jos oltaisiin sinkkuja.

- "Kirotus" virheitä tuntuisi olevan aika monella. Itselläni on lukihäiriö, ja uskoisin että monet nauttivat

täällä kirjoittamisesta, siinämäärin että se kiihoittaa meitä miehiä kun naisiakin. Varsinkin fantasiat.

- Mielestäni makuasioista ei pitäisi kiistellä. Itse syyllistyn siihen myös, mutta me olemme ihmisiä eikä

kukaan ole täydellinen. Ala ja yläpeukkuihin saa tottua, se mitä vaimoni kanssa harastamme ei voi

miellyttää kaikkia, en minäkään pidä joistain jutuista kommentoin ja yritän perustella.

- Yleensä kun minua piikitellään. Yritän olla välittämättä, mutta jos tosissaan vittuillaan annan takaisin.

- Tämmöinen olen tällä seksipalstalla. Hyväksyn itseni puutteistani huolimatta. Kiitos jos luette M50+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä