Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä kropasta?

Vierailija
18.06.2015 |

Nainen: Olisitko tyytyväinen tällaiseen kroppaan?

Mies: Panisitko?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPRUITS! Siinä on naisellinen nainen, kaunis, siro, sopusuhtainen jne.

Vierailija
22/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katseenkestävä vitunkuljetin. Kyllä tuota panis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kroppa! Kelpais mulle kyllä :) en tosin pitäny noista hiuksista D: mutta se tuskin oli tässä pointtina. Kroppa tosi hyvä ja uskoisin että moni on kateellinen tuollaisesta

Vierailija
24/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:09"]Ihana kroppa! Kelpais mulle kyllä :) en tosin pitäny noista hiuksista D: mutta se tuskin oli tässä pointtina. Kroppa tosi hyvä ja uskoisin että moni on kateellinen tuollaisesta
[/quote]

Selvästi ainakin viestin nro 4 kirjoittanut on kateellinen.

Vierailija
25/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:09"]Ihana kroppa! Kelpais mulle kyllä :) en tosin pitäny noista hiuksista D: mutta se tuskin oli tässä pointtina. Kroppa tosi hyvä ja uskoisin että moni on kateellinen tuollaisesta
[/quote]

[/quote]
Niinpä! :D miksi ketään voisi raivostuttaa noin paljon jonkun randomin kroppa muuta kuin kateellisen plösön :D salille vaan mammat niin tekin voitte saada unelmienne vartalon ;)

Vierailija
26/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:09"]Ihana kroppa! Kelpais mulle kyllä :) en tosin pitäny noista hiuksista D: mutta se tuskin oli tässä pointtina. Kroppa tosi hyvä ja uskoisin että moni on kateellinen tuollaisesta
[/quote]

[/quote]
Niinpä! :D miksi ketään voisi raivostuttaa noin paljon jonkun randomin kroppa muuta kuin kateellisen plösön :D salille vaan mammat niin tekin voitte saada unelmienne vartalon ;)
[/quote]

Juu huomaa että ob oikein kiukuspäissään tuo viesti kirjoitettu :'DD

Vierailija
27/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo. Alapeukutan viestejä joissa lukee jotain oksettaavaa naisviha läppää "spruits" tai "vitunkuljetin"

On myös paska puhetta väittää että reilusti ylipainoiset kuvat saavat muka pelkkiä kehuja.

Tunkekaa nyt persereikiinne tuo saatanan valhe, että hoikkia pelkästään kateuksissaan kaikki läskit koko ajan haukkuu ja läskejä kehutaan koko ajan ja ihannoidaan pervessillä tavalla. Ihan oikeasti, olette vitun sekaisin päästänne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä