Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästätkö miehesi naispuolisen ystävättären kanssa kaksin Rodokselle?

Vierailija
13.06.2022 |

Jos muita lähtijöitä tai innokkaita ole. Entä kahdestaan patikoimaan? Kahdestaan uimaan ja siitä illalliselle? Henkevät syvälliset keskustelut ja lohduttelut sekä kainaloonotto ja pään silitykset? Kulkeeko teillä jotka sallitte vastakkaisen sukupuolen ystävät raja jossain kohtaan vai onko ihan kaikki ok jos ei vaan seksiä ole?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utopistinen kysymys. Mieheni ei haluaisi, enkä päästäisi.

Vierailija
2/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä-kyllä, ja tyhmän eväät syödään aina ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin, mies tulisi varmasti onnellisena takaisin kun on saanut maistella suolavedessä marinoitua kaveripimppiä.

Vierailija
4/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan tosissasi?

PS. Haluaisitko ostaa Eiffel-tornin, voin myydä sen halvalla.

Vierailija
5/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on täysin vapaa toimimaan niin kuin itse haluaa. Sama vapaus on myös minulla. Jos hän lähtee, niin lähtee.

Vierailija
6/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Entinen mies olisi.

Tekeekö sinun mies noin?

Vierailija
7/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän heidät vaikka parinvaihtoklubille, enkä epäile mitään vilunkipeliä.

Vierailija
9/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa kyllä todella tarpeeseen kuvatun kaltainen reissu. M44.

Vierailija
10/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sitä seksiäkin haluisin...

Vierailija
11/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei edes ole sellaista naispuolista ystävää jonka kanssa lähteä,joten ei tarvitse miettiä koko asiaa.

Vierailija
12/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimaan ja illalliselle? Yleensä illalliselle mennään kyllä ihan muualta kuin uimisen kautta; laittaudutaan tavallista hienommaksi, nainen laittaa kampauksen tai jopa käy kampaajalla jne.

Erikoinen kysymys.

En usko, että mieheni haluaisi Rodokselle. Sen sijaan voisi hyvinkin haluta esimerkiksi viedä ulkomaalaisen ystävänaisen pienelle kotimaanmatkalle. Saisi viedä. Minä en lähtisi mukaan, koska en pidä kyseisestä naisesta.

Kahdestaan patikoimaan? Todellakin.

Henkevät syvälliset keskustelut? Enpä kai minä tiedä, mistä mieheni ystäviensä kanssa keskustelee.

Kainaloonotto ja pään silitykset? Vaikea kuvitella tuota jörrikkää ottamasta ystävää kainaloon ja silittämästä päätä, mutta jälleen: mistäpä minä tuonkaan tietäisin. Todennäköisemmin hän kyllä kertoisi minulle hätääntyneenä, että kyseisellä ystävällä on kriisi eikä hän tiedä, miten lohduttaa :-D

Vierailija
13/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tekisi noin?

Vierailija
14/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tekisi noin?

Tämä ketju taitaa liittyä tuohon aamuiseen ketjuun. Siinä moni sanoi, että totta kai miehelle saa tulla uusia naispuolisia ystäviä. Ap varmaan miettii, paljon on paljon ja missä menee raja, mitä ystävän kanssa saa tehdä. 

Vierailija
15/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa mennä, päästän ihan minne tahansa. Mikä minä olen kieltämään aikuista ihmistä. Teen sitten vain omat johtopäätökseni, ja tuollaisen matkan jälkeen kotoa olisi kadonnut minä ja kaikki tavarani.

Vierailija
16/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mennä, tosin ennen lähtöään jättää minulle sitten asuntoni avaimen, tänne ei tarvitse enää tulla sen jälkeen.

Vierailija
17/17 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa mennä, tosin ennen lähtöään jättää minulle sitten asuntoni avaimen, tänne ei tarvitse enää tulla sen jälkeen.

Jos hän on kirjoilla asunnossasi, niin ihan noin yksinkertaista ei olisi laittaa häntä pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän