Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURI JUHANNUSGALLUP

Vierailija
18.06.2015 |

Mihin meet, mitä teet juhannuksena?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:14"]

Sori mutta minä en vaan ymmärrä mökkeilyä. Mikä siinä viehättää? Hyttyset ja puuvessa, kamalaa. Ennemmin vuokrata loma-asunto Etelä-Euroopasta.

[/quote]

Tuskin istut hyttysten syötävänä puuceessä päivät? Katokset on keksitty ja niihin hyttyssuojat, ja avotulella ei paljon tarvi ininästä kärsiä. Mä ainakin saan olla ihan rauhassa, kun sipasen karkotegeeliä vaatteiden päälle. Joillekin katsos on  oma rauha ja hiljaisuus just SE juttu. Ja mikä voittaa savustetun tuoreen kalan, sateen jälkeisen metsän tuoksun, meren aallot, puhtaan luonnon? Ihminen kun ei ole robotti, jolle riittää pari tippaa moottoriöljyä, vaan myös psyyke tarvitsee täyttä nollaamista joskus.

Mä en taas viihtyis lomallani kuumassa hiekassa tuhansien makoilijoiden seassa nahkaani kärväämässä, jatkuvaa puheensorinaa ja huutelua kuunnellen. Illat vetäen viinaa päähän aamuun asti hilluen. Onneksi ollaan kaikki erilaisia.

Vierailija
2/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ruotsinristeilylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnaan koko viikonlopuksi. Takaisin vasta maanantai-iltana.

Vierailija
4/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kans kaksin kotona. Toivottavasti ei tule vieraita.

Vierailija
5/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin perinteisesti. Vanhempien mökille perheen kanssa. Syödään ja saunotaan. Ulkoilut saattaa jäädä sateiden myötä minimiin, mutta sitten saunotaan ja syödään vähän enemmän.

Vierailija
6/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona. Yritän jaksaa käydä salilla... Lepäilen tätä väsymystä pois, kattelen sängystä leffoja.

Vierailija
7/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan, paistan lettuja.

Vierailija
8/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona tietokoneella teen jotain.

Vierailija
9/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille kavrujen kaa ♥

Vierailija
10/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:14"]

Sori mutta minä en vaan ymmärrä mökkeilyä. Mikä siinä viehättää? Hyttyset ja puuvessa, kamalaa. Ennemmin vuokrata loma-asunto Etelä-Euroopasta.

[/quote]

Tuskin istut hyttysten syötävänä puuceessä päivät? Katokset on keksitty ja niihin hyttyssuojat, ja avotulella ei paljon tarvi ininästä kärsiä. Mä ainakin saan olla ihan rauhassa, kun sipasen karkotegeeliä vaatteiden päälle. Joillekin katsos on  oma rauha ja hiljaisuus just SE juttu. Ja mikä voittaa savustetun tuoreen kalan, sateen jälkeisen metsän tuoksun, meren aallot, puhtaan luonnon? Ihminen kun ei ole robotti, jolle riittää pari tippaa moottoriöljyä, vaan myös psyyke tarvitsee täyttä nollaamista joskus.

Mä en taas viihtyis lomallani kuumassa hiekassa tuhansien makoilijoiden seassa nahkaani kärväämässä, jatkuvaa puheensorinaa ja huutelua kuunnellen. Illat vetäen viinaa päähän aamuun asti hilluen. Onneksi ollaan kaikki erilaisia.

[/quote]Kunhan vaan ihmettelin, ei tarvi kiihtyä :) Mulle unelmaloma olisi taas uima-altaalla Italiassa hiukan rauhallisemmassa kohteessa. Uima-altaalla ja meren rannalla. Ihanat kukat tuoksuisivat, kaskaat sirittäisivät, lämmin ja pimeä ilta. Aamiainen hotellissa: marmeladia vehnäsämpylälle, maitokahvi, mehu ja kanamunaa. Aijai.

Vierailija
11/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ollaan kotona ja mun vanhemmat on tulleet juhannukseksi tänne. Täällä vilisee meidän lisäksi 5 koiraa (meillä miehen kanssa 3, vanhemmilla 2) joten hulinaa riittää :) Käydää ulkosaunassa, grillataan, muutama lonkero otetaan myös, ei kait tässä sen kummempaa.

Vierailija
12/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja kylillä pyöritään, alle kilometrin päässä asuu monta kaveria joiden luona varmaan poiketaan.

Vierailija
13/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona. Mennään ehkä leffaan illalla, kun tekee mieli nähdä se uusi jurassic park.

Vierailija
14/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen paljon (sade ei haittaa). Muuten pysyn kotona ja siivoan.

Vierailija
15/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon luo maalle Helsingistä miehen kanssa. Syödään, juodaan ja saunotaan. Ihan perusmeininki. Sunnuntaina takaisin kotiin.

Vierailija
16/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä koko juhannuksen.

Vierailija
17/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sääennusteet pitää paikkansa, makaan sohvassa kolme päivää ja luen kirjoja.

Vierailija
18/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mökille meneminen, grillaaminen ja saunominen ole vähän last season jo? Milloin herätellään kaupunkijuhannusperinnettä? Olisi kivaa, jos juhannusta voisi viettää esim. Helsingissä iloisissa karnevaalityyppisissä juhlatunnelmissa, katukahviloissa, terasseilla, kun pääkaupunki olisi täynnä juhlivaa kansaa!

Vierailija
19/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mummi ottaa lapsenlapset hoitoon ja ohjelmassa on grillaamista, saunomista ja rauhoittumista. Sen kun ollaan vaan. Pelataan pelejä jos pelailuttaa, syödään karkkia ja jätskiä ja katsellaan leffoja. Jos ei sada, voidaan ajella vaikka jonnekin rantsuun katselemaan luontoa. Hyvää jussia kaikille! :)

Vierailija
20/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tätä samaa kysyä kolmesti päivässä?