paljonko olet varannut juhannusjuomia?
Kommentit (33)
Muutama kuohuviinipullo ja laatikollinen kuivaa omenasiideriä. Siiderit omaan käyttöön, kuohuviinit isommalle porukalle.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:07"]
Miks juhannuksena pitäs juoda alkoholia???? Miks? Minkä takia? Hä? Ei voi ymmärtää.. Miks yleensäki pitää juoda alkoholia niin että on nuppi sekasi, hä?! Tolloja on monet suomalaisetki vain...
[/quote]
Koska monet alkoholijuomat ovat hyvän makuisia. Ne sopivat juhlistamaan tunnelmaa, eikä niitä ole pakko juoda niin että on nuppi sekaisin. Vaikka, myönnetään, nupin sekaisin meneminenkin on välillä kivaa.
Olutta 12-pack, 3l valkoviiniä ja muutama breezer. Kyllä kaksi ihmistä noilla pärjää juhannuksen. Lisäksi on tietysti limua ja kivennäisvettä.
Pullo punaviiniä, pikkupullo (0,375 i) valkoviiniä ja 2 tölkkiä olutta. Kahvipapuja 0,5 kg ja teetä varmaan saman verran, 3 litraa rasvatonta maitoa, 1,5 l luomukevytmaitoa. Hanasta tulee vettä ja siihen voi laittaa limeä tai sitruunaa. Kyllä me näillä neljä päivää pärjätään!
Mun mielestä ne ei oo edes hyvän makuisia.. Tai en oo semmosta vielä löytäny mikä ois oikeasti niin hyvää että tekis mieli juoda koko pullo. Oon varmaan sitte kummajainen.
22
Koppa kaljaa, 12 siideriä ja litra vodkaa.
N23
En ole vielä hommannut, mutta tänään sitten. Aattelin, että joku 20 0,5l siideriä.
Pullo valkkaria, pullo punkkua ja booliin 0.5l viinaa ja 0.7l likööriä. Koppa lonkeroa ja kaljaa
60 kaljaa, viisi siideriä ja puolen litran vodka.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:08"]
Eikä tarvii vastata jos et juo alkoholia!
[/quote]
Vastaanpa kuitenkin että nolla desiä, litraa ja tilavuusprosenttia. Vietän juhlan perheeni kanssa enkä mene juhliin joten en tarvitse alkoholia lainkaan.
Hirveitä määriä :D mulla jemmattuna 4 siideriä :)
Miks juhannuksena pitäs juoda alkoholia???? Miks? Minkä takia? Hä? Ei voi ymmärtää.. Miks yleensäki pitää juoda alkoholia niin että on nuppi sekasi, hä?! Tolloja on monet suomalaisetki vain...