Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorilla naisilla tosi hyvä kroppa

Vierailija
18.06.2015 |

Monella nuorella naisella on hyvä kroppa! Ovat pitkiä, hoikkia ja isot tissit silti. Kävin yläastetta ja lukiota 80-luvulla ja silloin ehkä muutamalla oli.
Nyt useammalla on kaunis kuin ruma vartalo.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:12"]

80-luvulla vaatteet oli mitä oli. Nykyisin teineillä on kaikilla ultratiukat farkut, legginsit tai urheilutrikoot, niin että cameltoe paistaa. Ja sitten piukea lyhyt paita/pusakka, joka loppuu perseen yläpuolelle ja jonka leikkaus korostaa lantiota ja rintoja. Keho on siis paljon enemmän esillä ja jotkut tiukat housut myös hieman tukevat vartalon muotoja.

[/quote]

Moni harrastaa nyt myös fitnessiä. Jopa hyvin nuorilla voi olla raakaa voimaa pursuava lihaksikas vartalo.

Vierailija
22/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella myös pitkät paksut hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:07"]Monella nuorella naisella on hyvä kroppa! Ovat pitkiä, hoikkia ja isot tissit silti. Kävin yläastetta ja lukiota 80-luvulla ja silloin ehkä muutamalla oli.
Nyt useammalla on kaunis kuin ruma vartalo.
[/quote]
80-luvulla muoti oli erilainen. Isorintaiset näyttivät niissä jättipaidoissa läskeiltä. Ja aika hyvin tavallisen kokoisetkin vartalot katosivat piiloon niiden vaatteiden alle.
Minäkin näytän nykyvaatteissa paremmalta kuin kasavaatteissa näytin nuorena vaikka painoa on yli 10 kg enemmän ja vartalo muutenkin tupsahtanut.

Vierailija
24/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:20"]Monella myös pitkät paksut hiukset.
[/quote]
= hiuslisäkkeitä :)

Vierailija
25/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan eri mieltä. Mulla on nyt 40++ ikäisenä edelleen paremman näköinen vartalo kuin luvattoman monella parikymppisellä. Mä en ymmärrä miten nykyiset nuoret naiset on saaneet hankittua itselleen valtaisan mahan ja paksut vararenkaat vyötärön ympärille. 80-luvulla lihavia nuoria on todella vähän. Ja ne mitä me silloin arvostelimme läskeiksi olisivat nykymittapuun mukaan vain vähän tukevia. Eivät mitään läskejä lainkaan. Ei niin mikään ihme, että nykyisin nelikymppisiä naisia pidetään aika kuumina sillä niillä on monilla vyötärökin vielä kohdallaan.

Vierailija
26/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ainakaan ole. En oo neljään vuoteen enää harrastanut muuta liikuntaa kun päivittäiset lenkit koiran kanssa. Oon normaalipainoinen, mutta lihasta ei nimeksikää, c-tissit, ehkä vaatteet päällä näytän ihan mukiin menevältä, mutta ilman vaatteita olen roikkuva nahka-luukasa.

Vierailija
27/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:31"]No mulla ei ainakaan ole. En oo neljään vuoteen enää harrastanut muuta liikuntaa kun päivittäiset lenkit koiran kanssa. Oon normaalipainoinen, mutta lihasta ei nimeksikää, c-tissit, ehkä vaatteet päällä näytän ihan mukiin menevältä, mutta ilman vaatteita olen roikkuva nahka-luukasa.
[/quote]
Ainiin ja olen 19-v

Vierailija
28/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vartaloita sekä nuorilla että vanhoja. Sanottaisiinko näin, että yhä silmiinpistävämmin on paljon sekä huipputreenattuja että täysin läsähtäneitä vartaloita. Sekä nuorissa että vanhoissa sukupuolesta riippumatta.

Mutu toki on, että ei minun nuoruudessani vaikkapa abivuonna pojat olleet niin bodattuja kuin nykyään, eikä keskivertotytöillä tosiaankaan ollut isoja muskelipeffoja niin kuin nykyään. 

m41

Vierailija
29/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyviä peräsimiä hoikassa kauniissa vartalossa on ja upeita sääriä oli tissit sitten minkäkokoiset vaan :) Huomaa että nykyään pidetään hyvää huokta itsestä ja kuntoillaan paljon ja syödään hyvin, tokikaan nyt kaikki samalta näytä mutta tiedän todella paljon 17-35 vuotiaita joilla on upea kroppa!

Vierailija
30/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös nähnyt tosi lihavia esiteinwjä. Siis järkyn kokoisia tyttöjä. Tyyliin 150cm ja 60kg 11v.

Vierailija
31/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä eläköityvässä tuppukylässä te ns. rumia naisia näkevät oikein elätte? Juuri eilen iloitsin, että Tampere ainakin on kauniita, persoonallisia ja tyylikkäitä naisia täynnä (ja aika ihanaisia miehiä myös). Itse asiassa harva eläkeläinenkään näyttää oikeasti pahalta. Taitaa olla se sitruuna pimeällä puolellanne, joka vähän vääristää näkymiä. T kolmekymppinen heteronainen josta on kivaa kun ihmiset ilahduttavat muita olemuksellaan

Vierailija
32/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja miettikää nyt vähän että millaisia rintaliivejä nykyään nuoret käyttää? :D Ei sellasia ollut 80-90 luvulla.

Vierailija
33/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:42"]Missä eläköityvässä tuppukylässä te ns. rumia naisia näkevät oikein elätte? Juuri eilen iloitsin, että Tampere ainakin on kauniita, persoonallisia ja tyylikkäitä naisia täynnä (ja aika ihanaisia miehiä myös). Itse asiassa harva eläkeläinenkään näyttää oikeasti pahalta. Taitaa olla se sitruuna pimeällä puolellanne, joka vähän vääristää näkymiä. T kolmekymppinen heteronainen josta on kivaa kun ihmiset ilahduttavat muita olemuksellaan
[/quote] ja siis tuppukylilläkään en itse ole moista rumuusilmiötä huomannut vaikka liikkunutkin olen. Silmiinpistävän harkittua tyyliä harvemmin, mutta yhtä hyvin voi olla kaunis rennoissa leppoisissa vaatteissa.

Vierailija
34/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:37"]

Hyviä vartaloita sekä nuorilla että vanhoja. Sanottaisiinko näin, että yhä silmiinpistävämmin on paljon sekä huipputreenattuja että täysin läsähtäneitä vartaloita. Sekä nuorissa että vanhoissa sukupuolesta riippumatta.

Mutu toki on, että ei minun nuoruudessani vaikkapa abivuonna pojat olleet niin bodattuja kuin nykyään, eikä keskivertotytöillä tosiaankaan ollut isoja muskelipeffoja niin kuin nykyään. 

m41

[/quote]

Minun silmääni nuoret naiset ovat "tsempanneet" fyysisesti kyllä enemmän. Nuoret miehet ovat keskivertoisesti aika samanlaisia kuin minun nuoruudessani. Vähän vituttaa kirjoittaa ihmisistä näin mutta kirjoitan nyt kuitenkin se sama tyttö joka ennen olisi ollut "keskiverto" on tänään näyttävä ja ulkonäköön panostava ilmestys. Poikien puolella muutosta ei niin paljon entiseen. En ota ollenkaan kantaa hyvyyteen tai huonouteen, oikeaan tai väärään.

Vierailija
35/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silikoonitkin on nykyään paljon yleisempiä kuin vanhalla kunnon kahdeksankymmenluvulla. Mutta joo ne olkatoppaukset ja liian isot vaattee kyllä peittivät kaiken alleen.

Vierailija
36/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:26"]Olen ihan eri mieltä. Mulla on nyt 40++ ikäisenä edelleen paremman näköinen vartalo kuin luvattoman monella parikymppisellä. Mä en ymmärrä miten nykyiset nuoret naiset on saaneet hankittua itselleen valtaisan mahan ja paksut vararenkaat vyötärön ympärille. 80-luvulla lihavia nuoria on todella vähän. Ja ne mitä me silloin arvostelimme läskeiksi olisivat nykymittapuun mukaan vain vähän tukevia. Eivät mitään läskejä lainkaan. Ei niin mikään ihme, että nykyisin nelikymppisiä naisia pidetään aika kuumina sillä niillä on monilla vyötärökin vielä kohdallaan.
[/quote] halusin laittaa tälle vielä toisenkin alapeukun. Näköjään tuosta "80-luvulla kun me vähän tukevia arvosteltiin läskeiksi" ajoista ei ymmärryksesi tai luonteesi ole vuosien mukana juurikaan kasvanut.

Vierailija
37/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:49"]

Minun silmääni nuoret naiset ovat "tsempanneet" fyysisesti kyllä enemmän. Nuoret miehet ovat keskivertoisesti aika samanlaisia kuin minun nuoruudessani. Vähän vituttaa kirjoittaa ihmisistä näin mutta kirjoitan nyt kuitenkin se sama tyttö joka ennen olisi ollut "keskiverto" on tänään näyttävä ja ulkonäköön panostava ilmestys. Poikien puolella muutosta ei niin paljon entiseen. En ota ollenkaan kantaa hyvyyteen tai huonouteen, oikeaan tai väärään.

[/quote]

Erinomainen huomio. Kyllä miehetkin on tsempanneet, mutta tilanne ehkä se, että nuoret naiset alkaa tsempata jo lukioiässä ja nuoret miehet enemmän vasta siellä 20-25 v. iässä.

Vierailija
38/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:42"]

Missä eläköityvässä tuppukylässä te ns. rumia naisia näkevät oikein elätte? Juuri eilen iloitsin, että Tampere ainakin on kauniita, persoonallisia ja tyylikkäitä naisia täynnä (ja aika ihanaisia miehiä myös). Itse asiassa harva eläkeläinenkään näyttää oikeasti pahalta. Taitaa olla se sitruuna pimeällä puolellanne, joka vähän vääristää näkymiä. T kolmekymppinen heteronainen josta on kivaa kun ihmiset ilahduttavat muita olemuksellaan

[/quote]

Tämä arvostelija asuu Helsingissä. Asun lähellä koulua joten tulee niitä nuoria nähtyä, ja kyllä vaan paljon näkee niitä tukevia makkaraisia pötkylä-tyttöjä. Ei yleensä varsinaiseseti kovin lihavia, mutta sellaista löysää ylimääräistä ehkä kymmenisen kiloa, mikä nuorella näyttää oudolta.

Vierailija
39/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:26"]Olen ihan eri mieltä. Mulla on nyt 40++ ikäisenä edelleen paremman näköinen vartalo kuin luvattoman monella parikymppisellä. Mä en ymmärrä miten nykyiset nuoret naiset on saaneet hankittua itselleen valtaisan mahan ja paksut vararenkaat vyötärön ympärille. 80-luvulla lihavia nuoria on todella vähän. Ja ne mitä me silloin arvostelimme läskeiksi olisivat nykymittapuun mukaan vain vähän tukevia. Eivät mitään läskejä lainkaan. Ei niin mikään ihme, että nykyisin nelikymppisiä naisia pidetään aika kuumina sillä niillä on monilla vyötärökin vielä kohdallaan.
[/quote]

Tää on muuten aivan totta.
Huvittaa kun mm. MacGyverissä kuulee monesti MacGyverin kutsuvan Peteä lihavaksi. Nykykäsityksen mukaan hän olisi täysin normaalivartaloinen ikääntynyt mies.

Vierailija
40/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähny hyvin vähän pitkiä hoikkia isotissisiä nuoria naisia. Ehkä pari hoikkaa isotissistä, pitkää isotissistä tai pitkää hoikkaa on tullu vastaan, muttei noita kaikkia ominaisuuksia yhdessä. Missä ap liikuskelee? Helsingissä tuollaiset naiset ovat vähissä.
t. Keskipituinen hoikka pienitissinen nuori nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi