Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorilla naisilla tosi hyvä kroppa

Vierailija
18.06.2015 |

Monella nuorella naisella on hyvä kroppa! Ovat pitkiä, hoikkia ja isot tissit silti. Kävin yläastetta ja lukiota 80-luvulla ja silloin ehkä muutamalla oli.
Nyt useammalla on kaunis kuin ruma vartalo.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:44"]

Joo ja miettikää nyt vähän että millaisia rintaliivejä nykyään nuoret käyttää? :D Ei sellasia ollut 80-90 luvulla.

[/quote] Totta, muistan kuinka silloin tungettiin vessapaperia liiveihin, jotka oli jostain ohuesta kankaasta :D :D Nyt on onneksi näitä super push up -liivejä, joilla saa pari kokoa isomman poven halutessaan.

Vierailija
42/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:31"]No mulla ei ainakaan ole. En oo neljään vuoteen enää harrastanut muuta liikuntaa kun päivittäiset lenkit koiran kanssa. Oon normaalipainoinen, mutta lihasta ei nimeksikää, c-tissit, ehkä vaatteet päällä näytän ihan mukiin menevältä, mutta ilman vaatteita olen roikkuva nahka-luukasa.
[/quote]
Ainiin ja olen 19-v
[/quote]
Alapeukut siitä, etten liikunnallisesti jaksa välittää kroppani kunnossa pidosta vai mistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ulkonäköön kiinnitetään paljon enemmän huomiota kuin ennen. Ulkonäköpaineet on ihan eri luokkaa.

Vierailija
44/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram saa nuoret ja vanhat treenaamaan. Uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
45/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä hyvä kroppa ja ikää yli 40 vuotta. Eihän tämä yhtä nätti ole kuin 20 vuotta sitten, mutta hyvä silti. Omasta mielestäni nykyinen tiukka muoti on aika tylsännäköistä, kaikki muodot näkyy kaikenikäisiltä. Ilahdun aina kun vastaan tulee naisia löysissä housuissa tai hameissa - erottuvat heti edukseen pillifarkku-univormuväestä.

Vierailija
46/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Onpa virkistävää lukea aloitus, jonka pointtina ei ole ainoastaan tietyn ikäisten naisten haukkuminen.
T. Nuori nainen

Vierailija
47/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla nykyään on todella usein pullottava pömppömaha, vaikka muuten näyttää melko hoikalta. Tämä on minusta outoa, ja saattaa johtua esim liiasta karkin ym hiilihydraattien mässyttämisestä.

Vierailija
48/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuoret naiset pukeutuvat kuin horot, kaikki on tyrkyllä.

Vierailija
49/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:41"]

Nuorilla naisilla nykyään on todella usein pullottava pömppömaha, vaikka muuten näyttää melko hoikalta. Tämä on minusta outoa, ja saattaa johtua esim liiasta karkin ym hiilihydraattien mässyttämisestä.

[/quote]

Minä taas luulen, että se on usein lihasta. Itsellänikin oli litteä vatsa ennen kuin aloin treenata. Nyt vatsa pömpöttää ja näyttää massiiviselta, koska siihen on tullut lihasta varmaan kilo.

Vierailija
50/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ollaan yliipainoisempia kuin silloin. Tissit on rintsikkojen täytettä. Vaikka tietenkin voi olla laiha ja silti isotissinen.

Vierailija
51/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa käveli juuri naapurin tytär pihan poikki. Päällä oli ylikireä T-paita ja jalassa mikroshortsit. Hartiat olivat jykevät ja selkä leveä kuin ladon ovi. Pullistelevat hauikset muistuttivat tennispalloja ja näytti siltä, että jos hän jännittäisi kunnolla hauistaan, paidan hiha repeäisi.  Rinnat sojottivat uhmakkaina ja kiinteinä kuin kaksi laukaisuvalmista ohjusta. Reidet olivat niin lihaksikkaan näköiset, että hän voisi niiden välissä helposti katkaista ranteenpaksuisen puunoksan. Tyttö on treenannut voimaa ja kasvattanut lihaksia jo joitakin vuosia, ja vaikka kouluterveydenhoitaja häntä aikoinaan varoitteli selkävammoista ja kasvun hidastumisesta ja ties mistä, eipä näytä voimaharjoittelusta noin nuorella iällä olleen haittaa.

Vierailija
52/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:41"]

[/quote]

Minä taas luulen, että se on usein lihasta. Itsellänikin oli litteä vatsa ennen kuin aloin treenata. Nyt vatsa pömpöttää ja näyttää massiiviselta, koska siihen on tullut lihasta varmaan kilo.

[/quote]

Jos sulla ei vatsalihakset erotu niin eiköhän kyseessä ole ihan läskistä. Joko ihonalaisesta tai vatsaontelon sisäisestä.

Vierailija
53/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:13"]

Tuossa käveli juuri naapurin tytär pihan poikki. Päällä oli ylikireä T-paita ja jalassa mikroshortsit. Hartiat olivat jykevät ja selkä leveä kuin ladon ovi. Pullistelevat hauikset muistuttivat tennispalloja ja näytti siltä, että jos hän jännittäisi kunnolla hauistaan, paidan hiha repeäisi.  Rinnat sojottivat uhmakkaina ja kiinteinä kuin kaksi laukaisuvalmista ohjusta. Reidet olivat niin lihaksikkaan näköiset, että hän voisi niiden välissä helposti katkaista ranteenpaksuisen puunoksan. Tyttö on treenannut voimaa ja kasvattanut lihaksia jo joitakin vuosia, ja vaikka kouluterveydenhoitaja häntä aikoinaan varoitteli selkävammoista ja kasvun hidastumisesta ja ties mistä, eipä näytä voimaharjoittelusta noin nuorella iällä olleen haittaa.

[/quote] In your dreams :D

Vierailija
54/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:13"]

[/quote] In your dreams :D

[/quote]

Not in my dreams. She´s unbelievably sporty and so real.

Vierailija
55/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:20"]Monella myös pitkät paksut hiukset.
[/quote]
= hiuslisäkkeitä :)
[/quote]

Tai sitten monilla on vaan niin hyvät geenit ettei tarvitse lisäkkeitä. :)

Vierailija
56/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 80-luvulla tytöt ja naiset oli huippukunnossa. Nythän suurin osa on kaameita pullukoita, 20-vuotiailla on jo sellua, reidet hinkkaa keskeltä kiinni niin, että farkut kuluu sieltä puhki jne. Perseet löysää leveää läskiä, kaksoisleukaa jne. Se ei vielä paljoa meinaa, että muutama kauniskin osuu kohdalle, varmaan nekin venäläisiä tai sitten turkulaisia.

Vierailija
57/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun lihavat ovat tämän päivän tavallisia näkyjä. Ennen jopa hymyiltiin niin kamalan lihavalle tytölle, nyt ne on niin tavallisia. Harva teini tekee mitään muuta kun virpoo sitä helvetin aapistaan.

Vierailija
58/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kumma, että kun joku yrittää jotain positiivista sanoa, niin pitää olla heti rivi pateja ja nelikymppisiä kakskymppisiin yhä kroppaansa vertailevia pateliinoja huutelemassa että rumaa ja läskiä on, löysää salettiin nih! Mitä ihmettä saatte nuorten ihmisten mollaamisesta, ei voi ymmärtää, tiedoksenne ettei se negatiivisuuskaan kyllä ketään kaunista. Voi katsella niitä nuoria uroita ja taivaan lintuja tai vaikka sitä omaa hoikkaa vyötäröään jos ahdistaa.

Vierailija
59/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:07"]Monella nuorella naisella on hyvä kroppa! Ovat pitkiä, hoikkia ja isot tissit silti. Kävin yläastetta ja lukiota 80-luvulla ja silloin ehkä muutamalla oli. Nyt useammalla on kaunis kuin ruma vartalo. [/quote] 80-luvulla muoti oli erilainen. Isorintaiset näyttivät niissä jättipaidoissa läskeiltä. Ja aika hyvin tavallisen kokoisetkin vartalot katosivat piiloon niiden vaatteiden alle. Minäkin näytän nykyvaatteissa paremmalta kuin kasavaatteissa näytin nuorena vaikka painoa on yli 10 kg enemmän ja vartalo muutenkin tupsahtanut.

[/quote]

Näin on. Olin nuori 80-luvulla. Olin hoikka pitkä nainen, mutta eipä kaunis vartalo päässyt esiin valtavien vaatteiden alta. Nyt olen viiskymppinen. Minulla on ollut vartalon kanssa onnea, olen lähes samoissa mitoissa kuin nuorena. Varmasti näytän vaatteissani nyt hoikemmalta. 

Nyt nuoret naiset ovat vaatemuodin osalta onnekkaita. Voi pukeutua todella kauniisti ja naisellisesti. Hieman harmittaa, että itse vaate-esteetikkona joutui 80-luvulla pukeutumaan rytkyihin. Mutta nyt pitää sitten nauttia vaatteista entisen edestä.

Vierailija
60/65 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin ovat komeampia.Pitkiä ja lihaksikkaita nykyajan kiinteät nuoret miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän