Onko mielestäsi korrektia laittaa sähköpostin automaattiseksi vastaukseksi:
"Olen ylityövapaalla". Eikö kannattaisi asiakkaiden suuntaan olla vain sellainen viesti, että "Olen tänään x.x poissa ja takaisin taas x.x. Tarvittaessa voitte olla yhteydessä henkilöön x." tms.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:06"]
Korrektia on tehdä työajalla töitä eikä surffata vauva.fi:ssä.
[/quote]
Ei mulla ole työpäivä tänään :) ap
Ei se tavallaan ole, koska siitä paistaa läpi että "olen niin kiireinen ja ylikuormitettu", semmoinen vähän moukanleuhka uhrautuja.
Iha ok! Mun käy sääliksi teitä, jotka joudutte kirjoittelemaan sähköposteja töissänne.
Mun mielestä asiakkaille ei pitäisi kertoa asiaa noin. Asiakkaalle kerrotaan, että en ole nyt tavoitettavissa, mutta palaan töihin xx. Kiireellisissä tapauksissa ottakaa yhteyttä zz. Asiakkaana en halua kuulla selittelyjä poissaolon syystä, mutta toisaalta haluan myöskin, että jokainen pitää oikeat lomansa eivätkä hoitele töitä kesken vapaidensa. Firmassa pitää olla joku muu, joka hoitaa tarvittaessa asiani.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:13"]
Ei se tavallaan ole, koska siitä paistaa läpi että "olen niin kiireinen ja ylikuormitettu", semmoinen vähän moukanleuhka uhrautuja.
[/quote]
En usko, että kyseinen henkilö on tuollaista kuvaa halunnut itsestään antaa, mutta tavallaan ajattelen, että mitä se ylityötilanne asiakkaalle kuuluu ja tarvitseeko sitä kertoa? Minusta ei. ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:14"]Iha ok! Mun käy sääliksi teitä, jotka joudutte kirjoittelemaan sähköposteja töissänne.
[/quote]
Minulla taas käy sääliksi teitä, jotka joudutte tekemään fyysisesti raskasta työtä pienellä palkalla.
No minusta se on ihan ok. Se kertoo selkeästi, että olen vain tämän (tai nämä) päivä/t poissa ja sitten palaan. Jos lukee vain että olen poissa, vaikka olisi paluupäiväkin, siitä ei koskaan tiedä onko vaikka sairaus joka saataakin jatkua tms. Kyllä meillä ihmiset aika usein laittavat poissaolon syyn viestiin, toki se ei ole mitenkään pakollista.
Korrektia on tehdä työajalla töitä eikä surffata vauva.fi:ssä.