Vihaan vastapestyjä farkkuja
Kommentit (12)
Mä tykkään vastapestyistä farkuista! Ihanan tiukat. Pesen joka käytön jälkeen juuri sen takia :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:49"]Mä tykkään vastapestyistä farkuista! Ihanan tiukat. Pesen joka käytön jälkeen juuri sen takia :D
[/quote]
Ja nyt joku varmaan kysyy, että miksen osta pienempiö farkkuja. Koska olen yli 170cm pitkä ja jalat on todella ohuet.
Hyi niin mäkin! Vastapestyt farkut kun olen laittanut päälleni, niin kävelen ihan tönkkönä hetken aikaa...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:21"]Vedä lahkeita märkinä, silitänkin jotkut farkut, eivät tunnu karkeilta.
[/quote]
Niin vedänkin. Silti tönköt.
mä tykkään, kerrankin on sopivan tiukat! kun käytössä tuppaa jotenkin löystymään aina :D alkaa tulla ryppyjä ja pussittamaan
Mun miekestä kanssa parasta, mitä vaan on niin vastapestyt farkut! Ihanan piukat ja on jotenkin ryhdikkäämpi olo. Aina inhottaa muutaman käytön jälkeen kun ovat taas löystyneet, ei isoiksi tai roikkuviksi, mutta ei oo enää napakat jalkaan.
Kai tiesitte, että farkkuja ei suositella pestävän kuin pari kertaa vuodessa (tietenkin riippuu kuinka usein samoja käyttää). Peseminen löysyttää denimiä, eikä samaa istuvuutta tule enää jos liian usein pesee. Varsinkin uusia farkkuja pitäsi käyttää mahdollisimman pitkään pesemättä, siten farkut muotoutuu just oman kropan mukaan ja istuvat hyvin. Ja huuhteluainetta farkkujen pesussa ei saa käyttää ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:29"]Kai tiesitte, että farkkuja ei suositella pestävän kuin pari kertaa vuodessa (tietenkin riippuu kuinka usein samoja käyttää). Peseminen löysyttää denimiä, eikä samaa istuvuutta tule enää jos liian usein pesee. Varsinkin uusia farkkuja pitäsi käyttää mahdollisimman pitkään pesemättä, siten farkut muotoutuu just oman kropan mukaan ja istuvat hyvin. Ja huuhteluainetta farkkujen pesussa ei saa käyttää ollenkaan.
[/quote]
Kyllä tiesin ja joka kerta kun uudet farkut ostaa niin myyjä toitottaa tota litaniaa viis minuuttia.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:29"]Kai tiesitte, että farkkuja ei suositella pestävän kuin pari kertaa vuodessa (tietenkin riippuu kuinka usein samoja käyttää). Peseminen löysyttää denimiä, eikä samaa istuvuutta tule enää jos liian usein pesee. Varsinkin uusia farkkuja pitäsi käyttää mahdollisimman pitkään pesemättä, siten farkut muotoutuu just oman kropan mukaan ja istuvat hyvin. Ja huuhteluainetta farkkujen pesussa ei saa käyttää ollenkaan.
[/quote]
Tiedän, mutta ei kiinnosta. Pesen farkut pari kertaa viikossa, ja hyvinä on pysyneet.
[/quote]
Tiedän, mutta mä rymyän niin paljon, että pakko pestä ainakin kerran viikossa, kun ovat ruohossa ja mudassa. :D ja oon 24. :D
Laita pesukoneeseen riittävästi herkän ihon huuhteluainetta.
Vedä lahkeita märkinä, silitänkin jotkut farkut, eivät tunnu karkeilta.