Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen neitsyt, tuore suhde, AHDISTUS

Vierailija
18.06.2015 |

olen siis 25v neitsyt. minulla on ollut jonkun aikaa "juttua" erään miehen kanssa ja olisi luonnollista edetä fyysiselle tasolle. tiedän miehellä olleen useita naisia ja tilanne ahdistaa minua. ei niinkään miehen exien takia vaan yleensäkin. voiko olla, ettei joku ole koskaan valmis seksiin? mietin, että pitäisikö vain ehdottaa yökyläilyä vaikka baarin jälkeen ja hoitaa juttu alta pois, jospa ahdistuskin sillä katoaisi. onko mitään toivoa, ettei mies huomaa olevani neitsyt? :D tämä kuulostaa lapselliselta ja naurettavalta, mutta mitä pidemmälle olen "neitsyyden menettämistä" lykännyt, sitä enemmän seksi on alkanut ahdistaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelin sitä elämäni rakkautta neitsyenä kunnes täytin 35 ja ajattelin että ei vittu, mitä jos sitä ei koskaan tulekaan, saan istua impeyteni päällä koko elämäni. Olet vielä sen verran nuori että kerro miehelle, jos haluat, 25v neitsyt ei vielä ole niin erikoinen asia. Minä kertoisin jos toivoisin parisuhdetta miehen kanssa, jos taas haluaisin pelkkää seksiä ja eroon neitsyydestä, en välttämättä kertoisi. Itse sitten pokasin baarista nuoremman miehen. Ei se nyt niin vaikeaa ollut maata siinä miehen alla ja kaikki sujui hyvin luonnostaan. Seksi on ihan iloinen ja hauska asia, turha sitä on analysoida tai pohtia liikaa. Tästä järkyttävästä naisten neitsytmyytistä sen sijaan olisi päästävä eroon. Neitsyys ei ole mikään itseisarvo. Tärkeämpää on kunnioittaa itseään ja tuntea omat halunsa, harrasti sitten seksiä kerran yhden kumppanin kanssa tai 100 kertaa monen kanssa. 

Vierailija
22/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä, koska muuten mies saattaa pitää sinua vain ankeana panona. Tällä tarkoitan sitä, että neitsyys on erittäin pätevä syy sille, jos et ole erityisen aktiivinen ja osaa vielä kaikenlaisia temppuja ja asentoja, joita hän todennäköisesti on oppinut odottamaan ikäisiltäsi naisilta. Ota kuitenkin huomioon sekin, että hän ei välttämättä halua olla se, joka neitsyytesi saa viedä. Se voi tuntua liialta painolastilta, tai hän saattaa ajatella, että sinä lataat ensimmäiselle seksikerralle odotuksia (kuten vakavaa seurustelua tai jopa avioliitto-odotuksia), joita hän ei ole valmis lunastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 04:59"]

Naisena olet paljon onnellisemmassa asemassa mitä minä kokemattomana miehenä. Vaikka et kertoisi olisi mahdollisuus ettet jäisi kiinni tuosta ja jos kerrot miehet yleensä suvaitsevampia tuon asian kanssa mitä naiset. Itsellä ei mitään mahdollisuutta olla kertomatta ja tuohon se melko varmasti koko homma kosahtaa :( Ehkä pitää hoitaa tuo homma alta pois ammattilaisella. t: kohta vanhapoika

[/quote]

näinhän se useasti on. neitsyt nainen on "saavutus" josta miehet haaveilevat, mutta jos tilanne on toisinpäin niin mies ei ole saanut ketään. eihän mies voi kieltäytyä seksistä. 

Vierailija
24/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kertonut ensimmäiselleni, mutta olinkin tuolloin 16 ja niin naamat ettei kertominen käynyt mielessäkään. Ei se sitä huomannut kun ei minua lainkaan sattunut enkä vuotanut verta, mutta 25-vuotiaalta ehkä tosiaan odottaa vähän erilaista seksiä, joten sinuna joko kertoisin tai odottaisin kunnes kertominen tuntuu helpommalta.

Vierailija
25/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vain suoraan olevasi neitsyt. Ei vakavat suhteet sellaiseen kariudu. Eikä seksin tarvi olla mitään akrobatiaa niinkuin joidenkin kommenteista täällä voisi päätellä. Nämähän on täysin yksilöllisiä asioita jotka tulevat ajan kanssa luonnostaan. Jos sinulla ja kumppanillasi on asiat hyvällä pohjalla niin kerro vain asia hänelle niin ahdistus helpottaa. M43

Vierailija
26/27 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse menetin neitsyyteni 27vuotiaana. sanoin miehelle, etten ole harrastanut seksiä todella pitkään aikaan, joten otetaan ihan iisisti. myöhemmin kuitenkin kerroin hänelle, kun suhteemme oli vakavampi. kyllähän mies ihmetteli miksi en ollut heti kertonut ja vaikutti jopa loukkaantuneelta. suosittelen siis, että jos on pientäkään mahdollisuutta että suhteesta seuraisi jotain vakavampaa niin kerro.

Vierailija
27/27 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et voi kertoa sitä sille niin onkohan se oikea sulle... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan