Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi seurustella naisen kanssa, joka ei saa orgasmia.

Vierailija
17.06.2015 |

Kyllä naisen kuuluu laueta yhdynnässä. Muuten hommassa ei ole mitään järkeä eikä sellaisen naisen kanssa voisi harrastaa seksiä. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Mulle kyllä riittää, että saan mällit itse ammuttua. Muu ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:45"]Kyllä naisen kuuluu laueta yhdynnässä. Muuten hommassa ei ole mitään järkeä eikä sellaisen naisen kanssa voisi harrastaa seksiä. 
[/quote]
Tunnen muutaman joka ei ole koskaan saanut. Hämmästelen sitä vieläkin, mitä iloa seksistä on jos ei tule? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä.

Vierailija
4/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella miehen, joka ei ole tarpeeksi älykäs, kanssa.

Vierailija
5/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuntemani nainen, paitsi minä itse, ei saa orgasmia. Mitä sitte?

Vierailija
6/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se muutenkin hyvältä, vaikkei laukea. Vai etkö sitten miehenä tykkää itse yhdynnästä vaan vain siitä huipennuksesta, niinkö?

Vierailija
7/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 40% naisista voi saada yhdynnässä ja siihen on laskettu kaikki, jotka ylipäätään ovat joskus saaneet eli eivät välttämättä saa helposti. 60% ei saa. Väitän kyllä, että treenillä ja oikealla tavalla jokainen voi saada, mutta siinä pitää varsinkin pää olla asennoitunut oikein eli naisen oltava erittäin kiihottunut ja miehen on annettava naiselle tunne siitä, että haluaa tätä ja että tämä nainen on ainoa ja seksikkäin maailmassa. Tietysti seksin on myös kestettävä suht kauan ja esileikki vähintään 10 min. Keskimäärin tutkimusten mukaan nainen on kiihottunut 10 minuutin esileikin jälkeen. Harva mies jaksaa niin kauan. Esileikki ei tarkoita sitä, että mies tyydyttää naista vaan kaikkea muuta hyväilyä, jossa itse asiaan ei vielä mennä.

Vierailija
8/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi seurustella miehen kanssa, joka tulee puolessa minuutissa- täällä oli aiemmin tänään sellainen ketju. Ei se ole mies eikä mikään, joka laukeaa yhdynnässä ennen naista ja nainen jää nuolemaan näppejään.

Vierailija
9/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:45"]Kyllä naisen kuuluu laueta yhdynnässä. Muuten hommassa ei ole mitään järkeä eikä sellaisen naisen kanssa voisi harrastaa seksiä. 
[/quote]
Tunnen muutaman joka ei ole koskaan saanut. Hämmästelen sitä vieläkin, mitä iloa seksistä on jos ei tule? :D
[/quote]

Vaikken saa yhdynnässä, saan sen kun mies sormettaa ja joka kerta. Yhdyntä tuntuu myös tosi hyvältä ja sen jälkeen kaipaan orgasmia.

Vierailija
10/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, etkö tiedä, että suurin osa naisista teeskentelee orgasminsa?   Olet todennäköisesti ollutkin tällaisen/tällaisten naisten kanssa, ihan seurusteluasteellakin.

Sinä et edes voi aavistaa, kuka naisistasi on orgasminsa teeskennellyt. Ja antaneet sinun luulla olevasi hyväkin rakastaja.

Ja vain siksi, että miehet eivät osaa tyydyttää naista.

Vierailija
11/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mitä kieltä: sormettaa! Ääk ja kääk

Vierailija
12/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sormeta mua" :D

Vierailija
13/24 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:45"]

Kyllä naisen kuuluu laueta yhdynnässä. Muuten hommassa ei ole mitään järkeä eikä sellaisen naisen kanssa voisi harrastaa seksiä. 

[/quote]

Okei, ihan itsepä rajoitat maailmaasi sitten. Et ole minulta pois. En mäkään kaipaa miestä, joka ajattelee noin. Toivottavasti löydät seuraa. Etkä pety, jos kaikki eivät aina saa. Mä en ainakaan pety vaikka miehellä ei edes seisois, osaan kiertää tuollaiset "ongelmat" siis ratkaista nautinnon hakemisen ja antamisen ja saamisen muilla tavoin :) Koska tiedän, etten ole itsekään täydellinen sängyssä, en. Lähellekään sitä! Mut ei mun tarvitse ollakaan, kun löydän oikean parin. 

Vierailija
14/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himpun kaavamainen myös tuo 8: esileikki on tätä mutta ei tätä. Nainen tarvitsee 10 minuuttia siihen ja tuohon.

Ehkä 20-30-vuotiailla miehillä vielä säilyy erektio noita kymmenminuuttisia kohti orgasmejanne odotellessa, mutta sitten täytyy kiinnittää jo huomiota miehenkin nautintoon.

Vierailija
15/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:45"]Kyllä naisen kuuluu laueta yhdynnässä. Muuten hommassa ei ole mitään järkeä eikä sellaisen naisen kanssa voisi harrastaa seksiä. 
[/quote]

Ai, sulle täytyy feikata sit.

Vierailija
16/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:56"]

Voi ap, etkö tiedä, että suurin osa naisista teeskentelee orgasminsa?   Olet todennäköisesti ollutkin tällaisen/tällaisten naisten kanssa, ihan seurusteluasteellakin.

Sinä et edes voi aavistaa, kuka naisistasi on orgasminsa teeskennellyt. Ja antaneet sinun luulla olevasi hyväkin rakastaja.

[/quote]

Mitä väliä sillä on vaikka teeskentelisikin. Tärkeintä on että mies saa orgasmin.

T.Mies

Vierailija
17/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:56"]

[/quote]

Kyllä se tyydytys lähtee ensisijaisesti naisen korvien välistä. Jos teeskennellä pitää, kannattaa pistää ensin itsetunto kuntoon. T. Nainen itsekin.

Vierailija
18/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:01"]

Himpun kaavamainen myös tuo 8: esileikki on tätä mutta ei tätä. Nainen tarvitsee 10 minuuttia siihen ja tuohon.

Ehkä 20-30-vuotiailla miehillä vielä säilyy erektio noita kymmenminuuttisia kohti orgasmejanne odotellessa, mutta sitten täytyy kiinnittää jo huomiota miehenkin nautintoon.

[/quote]

Minä itse en ole koskaan voinut sietää noin "pitkiä" esileikkejä. Ärsyttää kans "naiset, sitä naiset tätä" ja sitten kun joku ottaa nuo kirjamellisesti ja ihmettelee kun ei toinen tykkää vaikka sanottiin että naiset tykkää tästä, eikä tuosta...

Niin kun naisia on erilaisia, aivan kuten miehiäkin.

Vierailija
19/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö miehen satsata enemmän esileikkiin niin se nainenkin saisi sen orgasmin.

Vierailija
20/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:10"]

Pitäiskö miehen satsata enemmän esileikkiin niin se nainenkin saisi sen orgasmin.

[/quote]

Miehen ja naisen kannattaisi ehkä kysyä asiaa toisiltaan. T. Nainen itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi