Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten "manipuloida" mies suostumaan...

Vierailija
17.06.2015 |

... siihen ettei koira nukkuisi enää sängyssä?
Olen huutanut, mäkättänyt ja yrittänyt asiallisesti keskustella. Ällöttää punkit joita on koirassa paljon. Ja tietty punkkisyyni ja irrottaminen jää joka päivä minun tehtäväksi. Vituttaa joka yö käydä nukkumaan kun Ahdistaa monta punkkia on jäänyt huomaamatta ja koira vie helvetisti tilaa, eikä saa jalkoja suoristettua.
Parisuhde on kunnossa muuten, rakkautta riittää, mutta tässä asiassa mies ei tunnu välittävän mielipiteestäni. Meille on myös vauva tulossa, joten siitäkään syystä en haluaisi koiran enää valtaavan sänkyä... järkipuhe ei mene jakeluun! Olen ajatellut "dramaattisesti" siirtyväni nukkumaan työhuoneeseen ja ilmoittavan että vauvan kanssa nukutaan jatkossa siellä kahdestaan. Jos pari yötä saisi tuon mielen muuttumaan.. kohtalotovereita, muita vinkkejä tilanteeseen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on koira, on aina ollut eivätkä ne todellakaan nuku mun sängyssäni.

Jos mies ei välitä sun toiveestasi, luuletko että hän välittää siitä että siirryt työhuoneeseen "dramaattisesti"?

Vierailija
2/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein heti alusta asti selväksi, että minä ja koirat ei mahduta samaan sänkyyn . Mä sain jäädä :D
Ja koirat oli siis miehen kun tavattiin tavattiin.
Koita nyt jotenkin vaan saada se ymmärtämään . Etkö voi vain komentaa koiraa pois sängystä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on aivan uskomattoman tärkeä miehelle, mies ei kestä ajatusta että se nukkuisi muualla... Olen yrittänyt salaa öisin komentaa, mutta se alkaa minulle murista niin kovaa että mies yleensä herää ja suuttuu. Äh... pitää yrittää nyt vielä tuota järkipuhetta jos se auttaisi. Ap

Vierailija
4/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä miehen on pakko tehdä valinta : minä ja vauva tai koira. Harmittaa olla sellainen nainen joka pakottaa valitsemaan, mutta en vaan kestä tätä tilannetta! :( erityisesti pelottaa kun vauva syntyy, ja hyvät yöunet olisi varmasti tarpeen...
Mies on jo kerran luvannut että opetetaan koira nukkumaan lattialla, mutta ei sitten kestänytkään katsoa kun koira oli muka niin surullinen... ap

Vierailija
5/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petaa miehelle ja koiralle vaikka patja sinne työhuoneeseen. Pidä vaan nyt puolesi, kyllä sulla on oikeus nukkua ilman koiraa sängyssä.

Vierailija
6/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssijärjestys: Mies, koira ja koiran jälkeen vasta vaimo. Ei oo tottakaan! Nyt potkaset ne molemmat sinne työhuoneeseen ja otat huoneen itsesi ja vauvan käyttöön. Borrelioosin kanssa ei ole leikkimistä! Mä nään nyt kyllä purppuranpunaista! :O

Vierailija
7/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:38"]

Koira on aivan uskomattoman tärkeä miehelle, mies ei kestä ajatusta että se nukkuisi muualla... Olen yrittänyt salaa öisin komentaa, mutta se alkaa minulle murista niin kovaa että mies yleensä herää ja suuttuu. Äh... pitää yrittää nyt vielä tuota järkipuhetta jos se auttaisi. Ap

[/quote]

Eihän koira luovu saavutetuista eduista suosiolla. Miehen tehtävä on opettaa koira laittialle omalle pedille. Paskat se mitään surullinen ole, miehesi ei taida ymmärtää koirista yhtään mitään?

Oliko koira ennen sinua?

Vierailija
8/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. yritä itse saada koira pois sängystä. Mene sänkyyn ennen koiraa ja valtaa niin paljon tilaa kuin tarvitset, koira joko mahtuu tai ei mahdu siihen.
Mun pitää vaan sanoo "kuule mä en ihan tykkää.." sit mies kantaa koiran pois jos ei muuten lähde :D

Vierailija
9/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en siis ole kohtuuton tämän asian kanssa! Nyt petasin koiralle oman pienen pedin tuohon lattialle meidän sängyn viereen... katsotaan mitä mies tuumaa kun kohta tulee nukkumaan! En vaan halua mitään hirveää sotaa tästä aiheuttaa :/ ap

Vierailija
10/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on ollut ennen minua ja siis tottunut miehen lellikiksi! Pitää nyt vaan yrittää lempeästi mutta jämäkästi pitää puolet.

Vierailija
11/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mahtaa koira tulevaan vauvaan suhtautua, kun on jo nyt noin dominoiva? Saattaa mieltää vauvan sinuun niin, että kokee teidät molemmat kilpailijoina ja uhkana laumalle (mies ja koira), joten voi reagoida sen mukaisesti, kun jo sulle murisee...

Vierailija
12/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan, koira on pittbull ja miehesi käyttää rumaa nahkaliiviä?

Vierailija
13/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole kohtuuton! Talon emäntä määrää, keitä sängyssä nukkuu! Osta python sinne sänkyyn vielä kaveriksi, jos ei muu auta.

Vierailija
14/21 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyppä mieheltäni uskooko että koira voi nukkua vieressäni sittenkin kun imevät vaivaa sängyssänne? Tai yleensäkin sitten jos vauvakin on välillä sängyssänne.

kysy sitten kumpi olisi koiran ja vauvan tulevan suhteen kannalta parempaa se että koira oppii jo nyt nukkumaan lattialla vai sé että koira joutuu vauvan tullessa sopeutumaan sekä vauvaan että luopumaan sänkypaikastaan?

Minulle lapset ovat niin tärkeitä että jos mies ei suostuisi koiraa häätämään sängystä niin suuttuisin kovin. Toisekseen jos koira on miehelle niin kovin rakas niin miksi ei hoida punkkitarkastusta?

Vierailija
15/21 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koiralla pitää olla aina jossain pehmoinen peti, mutta että siinä säängyssä jossa itsekin nukutaan?!

Mua ällööö just ne kaikki punkit ja mukavasti jääpi karvoja yms paskaa petivaatteisiin jos koira niissä löhöilee.

Omalla koiralla ei ole keskenään mitään asiaa makkariin, koska tiedän sen menevän sänkyyn kun silmä välttää. Muuten hän ei sinne edes hyppää, paitsi jos nukun yksin ja näen todella pahaa painajaista. Silloin hän tulee lohduttamaan, eikä se minua oo haitannu.

Vierailija
16/21 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:50"]Mites mahtaa koira tulevaan vauvaan suhtautua, kun on jo nyt noin dominoiva? Saattaa mieltää vauvan sinuun niin, että kokee teidät molemmat kilpailijoina ja uhkana laumalle (mies ja koira), joten voi reagoida sen mukaisesti, kun jo sulle murisee...
[/quote]

Tätä minäkin mietin. Nyt jumalauta äijälle asia selväksi, tuli sota taikka ei!

Vierailija
17/21 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:54"]Anna mä arvaan, koira on pittbull ja miehesi käyttää rumaa nahkaliiviä?
[/quote]
:D koira on pieni terrieri ja mies käyttää lähinnä flanellipaitoja :D Ap

Tosiaan täytyy yrittää vedota siihen, että koiran on parempi tottua jo nyt ennen vauvaa...

Koira meni itsekseen nyt nukkumaan tuohon lattialle, mihin tein pedin omasta kylpytakistani :D mies nyt sanoi että voidaan käyä ostamassa koiralle koiranpeti eläinkaupasta, mutta jos ei siinä tykkää nukkua niin sitten saa tulla sänkyyn. Pitää ostaa niin helvetin mukava sänky ettei se enää halua meidän jalkopäähän! Ap

Vierailija
18/21 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostatte sille tietysti oman pedin ja makuuhuoneen ovi kiinni. Ei mene montaa yötä kunnes pedistä tulee koiralle oma koti ja se nukkuu mieluusti siinä.

Omat koirat jopa mieluummin nukkuvat omassa pedissään, yöllä sängyssä tulee niille kuuma ja heräilevät aina kun ihmiset liikahtavat. Siksi mieluummin nukkuvat omassa pedissä rauhassa ja ilman mitään häiriöitä.

Mun mielestä tuo on aivan typerää erityisesti siksi että sinä olet raskaana. Koirat voivat levittää tahtomattaankin vaikka mitä tauteja ja on täyttä typeryyttää ottaa tuollaisia riskejä. Ja vielä niin turhaan kun koiralle jopa parempi nukkua omassa paikassaan. 

Mites sitten sen lapsen kanssa? Sen kanssa joutuu tekemään valtavasti asioita jotka ovat lapsen parhaaksi, mutta aiheuttavat takuuvarmasti hetkellistä mielipahaa.

Vierailija
19/21 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:54"]Anna mä arvaan, koira on pittbull ja miehesi käyttää rumaa nahkaliiviä? [/quote] :D koira on pieni terrieri ja mies käyttää lähinnä flanellipaitoja :D Ap Tosiaan täytyy yrittää vedota siihen, että koiran on parempi tottua jo nyt ennen vauvaa... Koira meni itsekseen nyt nukkumaan tuohon lattialle, mihin tein pedin omasta kylpytakistani :D mies nyt sanoi että voidaan käyä ostamassa koiralle koiranpeti eläinkaupasta, mutta jos ei siinä tykkää nukkua niin sitten saa tulla sänkyyn. Pitää ostaa niin helvetin mukava sänky ettei se enää halua meidän jalkopäähän! Ap

[/quote]

Tempur, ei enempää eikä vähempää! ;D

Vierailija
20/21 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uuteen koiranpetiin sitten muutamaksi yöksi miehen haiseva t-paita koiralle haisteltavaksi. Toisen hiki on toiselle maailman paras, kodikkain ja rauhoittavin tuoksu! :)