miksi vickan oli häissä niin takakireä
Kommentit (14)
Ei kai hänenkään tarvi aina olla ylipositiivinen.
Varmaan tunsi huonoutta kun tiesi että Maddelle on kohta syntymässä poikavauva. Ihan luonnollista tuntea kateutta ja tietty Vickan ajattelee että kaikki peilaa Madden tilannetta häneen.
Hän oli saanut juuri kuulla, että Sergelstorgetin Subwaystä oli kalkkuna (kalkon) loppu (slut).
Mä taas luulen että Vickan kiittää Luojaa ettei ole Madde! Vickan ei olisi koskaan valinnut tuollaista miestä lastensa isäksi kuin Chris, luulen.
Minä aistin että hänellä oli suru jostakin omasta asiastaan. Victorialla on suuri sydän, ei taatusti kadehdi perheenjäseniään, ymmärtää että toisen onni ei ole itseltä pois.
Olisiko surrut sitä, että vaikeuksia toisen lapsen saamisessa.. Ehkä kokenut keskenmenon.. Tai suree Danielin terveysongelmia (hänellähän vakava sairaus ollut munuaisen kanssa). Puolison sairaus voi olla tosi raskas asia, jos puoliso rakas ja perheessä vielä pieni lapsi.
Vickanilla oli varmasti monenlaista jännittämisen aihetta kuten veljensä, siskonsa Madeleinen ja tyttärensä Estellen puolesta. Daniel on kyllä kaiken huippu rauhallisuudessaan, todella ihanneaviomies varmaan.
Minä sain vaan lähinnä liikuttuneen/herkistyneen vaikutelman Vickasta. Varmasti edellisen illan juhlinnalla ja myöhään valvomisella oli osansa. Mitään kireyttä tai katkeruutta en käytöksessään huomannut.
Ihana ja empaattinen Victoria.
Vickania hävetti isänsä liika taskumatista naukkailu ja nolo puhe jonka aikana Kalle Kustaa sekä hikotteli että röyhtäisi. Kännisen Chrisin seura ei parantanut tunnelmaa.
Totta kai tulevaa kuningatarta suretti Lisa Holmin ja Ruotsin kohtalo.
Jossain oli Vickanin haastattelu, että oli itkenyt koko matkan Hagan linnasta kirkkoon. Liikutuksissaan oli. Ja tietysti oli jännittänyt Estellen puolesta, näin äitinä ajattelisin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:32"].
[/quote]
Mitä se sanoi sinulle. Vai tekikö jotain
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:32"].
[/quote]
Mitä se sanoi sinulle. Vai tekikö jotain
[/quote]
Haistatteli päin naamaa
Menkat? Huonosti istuvat stringit? Hiertävä korkokenkä? Nuttura liian kireällä?
Sattuuhan näitä varmaan kuninkaallisillekin?
Peräpukamat :(