Alkoholin kittaaminen
Kauheaa, kun monet eri-ikäiset, näköiset ja molemmissa sukupuolissa ihmiset juo itsensä pellit seis tilaan... Esim. Muisti menee, nukahtaa ulos, öykkäröi ihmisille... Onko sitä holii "pakko" vetää liikaa?näköjään..
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:35"]
Voihan sitä juoda itsensä ihan mukavasti huppeliin vaan. Alkoholi on iloinen asia joka vähentää estoja. Olisi tietysti mukavaa, että kaikki osaisivat käyttää sitä kohtuudella, mutta ryppyotsainen sormenheristely nyt ei sitä edistä yhtään.
[/quote]
Dokaamisessa on kaksi vaihtoehtoa: kippaa tasaiseen tahtiin kunnes sammut tai kippaa vähemmän loppuillasta ja ole laskuhumalassa. Paljon ennemmin sitä kippaa tasaiseen tahtiin loppuun asti kuin aiheuttaa itselleen laskuhumalan.
No mä juon harvoin mutta sillon ku juon niin yleensä kunnon humalaan asti. Silti en koskaan örvellä mitään, nukkumaan menen kiltisti omaan sänkyyn hammaspesun jälkeen, muisti ei ole mennyt koskaan. Moni onkin luullut mun olevan lähes selvä vaikka omasta mielestä olen ollut aika vahvassakin humalassa. Krapulaakaan ei pahemmin tule, normaalia väsyneempi vaan olen seuraavana päivänä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:46"]No mä juon harvoin mutta sillon ku juon niin yleensä kunnon humalaan asti. Silti en koskaan örvellä mitään, nukkumaan menen kiltisti omaan sänkyyn hammaspesun jälkeen, muisti ei ole mennyt koskaan. Moni onkin luullut mun olevan lähes selvä vaikka omasta mielestä olen ollut aika vahvassakin humalassa. Krapulaakaan ei pahemmin tule, normaalia väsyneempi vaan olen seuraavana päivänä.
[/quote]
no et sinä kyllä sitten ole kännissä ollut.
Mulla on vähän se, että viini on niin hyvää. Juon pullon tyhjäksi aika nopeasti ja ennen kuin huomaan edes olevani hirveässä jurrissa, harmittelen että miksen ostanut lisää?? Ja ihan kauhea gankkis tietty..
Muistaisinpa useammin juoda litran vettä ennen nukkumaan menoa. Se puolittaa aamun laskun.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:46"]No mä juon harvoin mutta sillon ku juon niin yleensä kunnon humalaan asti. Silti en koskaan örvellä mitään, nukkumaan menen kiltisti omaan sänkyyn hammaspesun jälkeen, muisti ei ole mennyt koskaan. Moni onkin luullut mun olevan lähes selvä vaikka omasta mielestä olen ollut aika vahvassakin humalassa. Krapulaakaan ei pahemmin tule, normaalia väsyneempi vaan olen seuraavana päivänä.
[/quote]
[/quote]
Kyllä olen. Eiköhän sen jokainen itse tunne parhaiten. Muilla vaan ei ehkä ole ollut minkäänlaista rajaa siinä juomusessa. Jos itse örveltää niin kai kaikki vaikuttaa vähän selvemmiltä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:01"]Ei kai se muiden vika jos sä et kestä alkoholia. [/quote]no eise tiedottomaan tilaan meno tsrkoita että kestää holii,päinvastoin..
[/quote]
No ei todellakaan mene noin. Et pysty juomaan itseäsi sammuksiin jos et kestä alkoholia.
[/quote] voi sitä joku mennä huonoo kuntoo ilman väkevien juomista, riippuu ihmisestä. Sammuminen on vakava alkoholimyrkytystila, keho on silloin kovilla.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:46"]No mä juon harvoin mutta sillon ku juon niin yleensä kunnon humalaan asti. Silti en koskaan örvellä mitään, nukkumaan menen kiltisti omaan sänkyyn hammaspesun jälkeen, muisti ei ole mennyt koskaan. Moni onkin luullut mun olevan lähes selvä vaikka omasta mielestä olen ollut aika vahvassakin humalassa. Krapulaakaan ei pahemmin tule, normaalia väsyneempi vaan olen seuraavana päivänä.
[/quote]
[/quote]voi sitä olla isos kännissä, kaikki ei örvellä,sössötä. .
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 01:09"]
Mulla on vähän se, että viini on niin hyvää. Juon pullon tyhjäksi aika nopeasti ja ennen kuin huomaan edes olevani hirveässä jurrissa, harmittelen että miksen ostanut lisää??
[/quote]
Aika aloittelija olet jos ostat pullon viiniä ja luulet että se riittää. Kolme 0,75l pulloa 15% viiniä on vasta siinä rajoilla riittääkö vaiko ei.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:01"]Ei kai se muiden vika jos sä et kestä alkoholia. [/quote]no eise tiedottomaan tilaan meno tsrkoita että kestää holii,päinvastoin..
[/quote]
No ei todellakaan mene noin. Et pysty juomaan itseäsi sammuksiin jos et kestä alkoholia.
[/quote] voi sitä joku mennä huonoo kuntoo ilman väkevien juomista, riippuu ihmisestä. Sammuminen on vakava alkoholimyrkytystila, keho on silloin kovilla.
[/quote]..ja se sammuminen voi tulla pienestäkin määrästä, joka ei siedä alkoholii.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:36"]
voi sitä olla isos kännissä, kaikki ei örvellä,sössötä. .
[/quote]
Kyllä sössöttää ja örveltää kunhan on tarpeeksi kännissä. Et vaan näköjään osaa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:36"]
voi sitä olla isos kännissä, kaikki ei örvellä,sössötä. .
[/quote]
Kyllä sössöttää ja örveltää kunhan on tarpeeksi kännissä. Et vaan näköjään osaa.
[/quote]miks pitäää osata?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:35"]
Voihan sitä juoda itsensä ihan mukavasti huppeliin vaan. Alkoholi on iloinen asia joka vähentää estoja. Olisi tietysti mukavaa, että kaikki osaisivat käyttää sitä kohtuudella, mutta ryppyotsainen sormenheristely nyt ei sitä edistä yhtään.
[/quote]
Dokaamisessa on kaksi vaihtoehtoa: kippaa tasaiseen tahtiin kunnes sammut tai kippaa vähemmän loppuillasta ja ole laskuhumalassa. Paljon ennemmin sitä kippaa tasaiseen tahtiin loppuun asti kuin aiheuttaa itselleen laskuhumalan.
[/quote] voi sitä juoda vettä tms alkoholi juomien välillä, tasoittaa ja jaksaa paremmin, krapulakaan ei oo niin kauhea.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:36"] voi sitä olla isos kännissä, kaikki ei örvellä,sössötä. . [/quote] Kyllä sössöttää ja örveltää kunhan on tarpeeksi kännissä. Et vaan näköjään osaa. [/quote]miks pitäää osata?
[/quote]
No vbarmaan ihan sen takia, että esität jotain känniasiantuntijaa, vaikka et sitä selvästi ole.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:36"] voi sitä olla isos kännissä, kaikki ei örvellä,sössötä. . [/quote] Kyllä sössöttää ja örveltää kunhan on tarpeeksi kännissä. Et vaan näköjään osaa. [/quote]miks pitäää osata?
[/quote]
No vbarmaan ihan sen takia, että esität jotain känniasiantuntijaa, vaikka et sitä selvästi ole.
[/quote]no oon kyllä nähnyt monia, jotka ei örvellä ja sekoile tuhdissa kännissä..
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:43"]
[/quote]
[/quote]
Tossa on useampi kirjoittaja. Luulis jo tyylistä tyhmemmänkin huomaavan. Kyllä mullakin puhe sammaltaa, sitä ei vaan loppuillasta ne huomaa jotka ite on konttauskuntoisia ja kuola valuu suunnilleen suupielistä. Eiköhän tuo selitä sen miks luulevat mun olevan "selvä".
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:19"]Onkse niin siistii olla tiedottomas tilas?
[/quote]
Ei, se ei oo siistii, eikä se ainakaan omalla kohdalla oo se tavoite. Siinä vaan käy useimmiten niin että ku alkaa ottaa, ja humala tuntuu kivalta, niin typeränä (kännissä ihminen on enemmän tai vähemmän typerä) luulee että voi ottaa vielä yhen ja vielä yhen ja vielä.... Ja hups, raja meni jo.
Ja kyllä. Olen juoppo.