Helil kyläs -että on ärsyttävä ohjelma
Ihmisessä ei varmasti mitään vikaa mutta tuo murteella temppuilu ärsyttää.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:51"]
Luen paljon kirjallisuutta.
Tuon naisen kirjoja en koskaan. Ikinä.
[/quote]Aivan kuin omia sanojani :)
Koko Heli on ärsyttävä kaikin tavoin
Heli on mukava ja sydämellinen ihminen. Murre ei ole Turun murretta, vaan se perustuu laajempaan lounaissuomalaiseen alueeseen. Heli puhuu usein edesmenneestä mummostaan, joka asui Perniössä (Salon lähellä). Ohjelma on ihan kiva. Odotan mielenkiinnolla tuleviakin vieraita: Teemu Keskisarjaa, Tuulaliina Varista (kotoisin Loimaalta) jne.
mua ärsyttää siinä naisessa - sen runoissa, puheessa, vaatteissa, olemuksessa - tietty tekorempseys ja mukasöpöys. musta se on vaan kauheen laskelmoiva ja laskelmoitu tuote koko heli laaksonen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:01"]
Heli on mukava ja sydämellinen ihminen. Murre ei ole Turun murretta, vaan se perustuu laajempaan lounaissuomalaiseen alueeseen. Heli puhuu usein edesmenneestä mummostaan, joka asui Perniössä (Salon lähellä). Ohjelma on ihan kiva. Odotan mielenkiinnolla tuleviakin vieraita: Teemu Keskisarjaa, Tuulaliina Varista (kotoisin Loimaalta) jne.
[/quote]varmaan mukava ja sydämellinen niille keille tahtoo. Mutta osaa olla myös ylimielinen jos katsoo että joku ei ole "tärkeä" :)
Huh, mussa herättää kauheeta ärsytystä ja agressiota sen lorut ja sen ihmisen pelkkä kuvankin näkeminen!
Heli Laaksonen että on ärsyttävä ihminen :(
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:29"]Joillain voi olla toisenlaisia kokemuksia mutta olen työn puolesta joutunut olemaan kanssaan tekemisissä enkä kuvailisi häntä viehättäväksi tai kaikille ystävälliseksi "nöyräksi" ihmiseksi.
Julkisuuskuva saattaa olla ihan muuta kuin se todellinen ihminen.
[/quote]
Helihän tekkee töitä. Vappaa-ajalaan olokoon mikä on. Tuskinpa sinuakkaan tullaan arvostelemaan siitä, mitä sie teet vappaa-ajala.
Mie olen töissä se minkä pittää olla. Vappaalla mie olen mikä olen. Sepä ei muile kuulu.
Heli on niin hyvän näkönen että kateelliset mammat täällä panettelee :) menkää salille ettei tarvi hävetä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:48"]
Okei, siksi se on niin hölmön kuuloista. Ei kai missään murteessa jokaista sanaa "väännetä"
[/quote]
Itse on paha sanoa, kun on puoli vuosisataa puhunut samalla tavalla, mutta kun täältä lähtee pohjanmaalle, savoon, lappiin, niin aika usein murteeni kirvoittaa hymynpoikasta.
Paikalliseen murteeseen niin tottunut, ettei sitä oikeastaan kuulekkaan, ja siksipä tuo Helin versio niin pahasti särähtääkin.