Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, että mies ei halua mua.

Vierailija
17.06.2015 |

Olen 23-vuotias nainen ja mulla on jo jonkin aikaa ollut juttua erään 38-vuotiaan miehen kanssa. Ikäeron takia mietin kuitenkin, että voiko mies haluta näin nuorta seksuaalisesti. Olenko liian nuori olemaan haluttava tuon ikäisen miehen silmissä? 

Miten pääsisin epävarmuudesta eroon? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sellainen asia jonka minäkin haluaisin kuulla, olen arponut asiaa itsekin. Tosin vaikka meillä ei ole kuin se kymmenen vuotta ikäeroa, (minä 21 ja mies 31) kyllä tätä mietin. Onhan tuo kelvannut mutta miettiessä tuntuu epävarmalta. Ja ei, en uskalla kysyä mieheltä suoraan. Tosin, totta sitä jotain on tehnyt oikein kun kelpaa.

N21

Vierailija
2/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hankkikaa nuorempaa jos epäilyttää, tosin teidän itsetunnolla varmasti kaikki epäilyttää ja mietityttää. Lopettaisin turhat jahkailut ja kävisin kiinni vain jos itseä kerran huvittaa. Jos mies ei pidä niin olet yhtä kokemusta rikkaampi ja seuraavalla kerralla jo ehkä viisaampi valinnoissasi. Miksi miettiä liikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies haluaa. Niin haluaisin minäkin. m38

Vierailija
4/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se mies haluta seksiä, mutta ei välttämättä parisuhdetta koska 23-vuotias on liian nuori ja lapsellinen suhteeseen...

Vierailija
5/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehiä, joita ei noin nuoret seksuaalisesti nappaa ja tunnen myös miehiä, jotka hakemalla hakevat nuoria seksisuhteisiin. Että varminta olisikin kysyä siltä kyseiseltä herralta asiaa. Meistä ihmisistä, miehistä tai naisista, ei homogeenistä massaa saa tekemälläkään.

N32v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi