Ideoita, mitä äidille 70v. lahjaksi
Tämmöinen, jolla on jo kaikkea. Harrastaa ryhmäliikuntaa, lukemista ja kielikursseja. Koti pursuaa jo kaikenlaisia tarvikkeita ja esineitä.
Joululahjaksi ostin jo Finlandia-voittajan.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti kosmetologille tai hierontaan. Kylkeen kukkapuska ja skumppapullo.
Hierontalahjakortti voisikin olla ihan hyvä..pitäisi vaan tutkia joku paikallinen yrittäjä, jolle uskaltaisi ostaa:)
Hieronta
Kylpyläviikonloppu
Konserttilippu (jos nyt mitään konsertteja voi vielä varata)
Risteily (hyvä hytti ja ruokailut)
Kaupunkiloma/viikonlopun hotelli
Lahjakortti urheiluliike
Jos asuu omakotitalossa tai on mökki, puu, marjapensas, kukkaistutus
Siivouspalvelu vaikka pari kertaa.
Ihmiset on erilaisia ja näistäkin ehdotuksista joku vetää herneet.
Itse ottaisin sireenipensaan mökille.
Instagramista bongasin hyvän idean: kukkalähetys kuukausittain, esim 3 tai 4 kk peräkkäin. Kukkakaupan kanssa voi sopia ja maksaa koko homman etukäteen.
Ideoidaan. Kysy häneltä, paitsi jos ei saa vastausta. Kirjakaupan lahjakortti (suomalainen tai adlibris, muu. Ruusuja joissa ei piikki pistä kun ojentaa. Askartelukaupan lahjakortti. Huonekalun /verhon /tyynyjen hankinta esim. ergonominen tuote jos hän haluaa (paitsi jos hänellä on itsellään jo). Lahjakori johon on kerätty tuotteita esim. luomu tai bodyshop. Hopeinen riipus kivellä tai ilman. Käsin tehty asia (kädentaidot) tai kaupasta kädentaitotuote, ja kortti. Jos on pienituloinen niin kunnon raha kuoressa. Syntymäpäivä kyydityskierros autolla kiinnostaviin paikkoihin ja näköalakahvila tai lempiputiikki, jos hän itse haluaa sitä. Kauniit vihkot, kynät ja muut tarvikkeet pakkauksessa. Matka Ikeaan +takaisin ja lahjakortti sinne.
Yhteistä aikaa ja tekemistä. Sitä vanhat ihmiset arvostavat eniten. Eli yhdessä lähdette jonnekin, ei niin että lahjakortti käteen.
Vierailija kirjoitti:
Hieronta
Kylpyläviikonloppu
Konserttilippu (jos nyt mitään konsertteja voi vielä varata)
Risteily (hyvä hytti ja ruokailut)
Kaupunkiloma/viikonlopun hotelli
Lahjakortti urheiluliike
Jos asuu omakotitalossa tai on mökki, puu, marjapensas, kukkaistutus
Siivouspalvelu vaikka pari kertaa.
Ihmiset on erilaisia ja näistäkin ehdotuksista joku vetää herneet.
Itse ottaisin sireenipensaan mökille.
Kivoja ideoita!:) ap
Kiitos kommentoineille kivoista ideoista! :):) ap
Kohta täytän minäkin kyseisiä vuosia. Vinkkinä: ei kippoja eikä kuppeja , korujakin kertynyt ettei kaikkia ehdi pitää, samoin villasukkia ja shaaleja. Hemmottelu/hierontalahjakortti hyvä , pullo laadukasta shampanjaa/punaviiniä, jos lukuharrastus niin ehkä lahjakortti kirjakauppaan. Yhteinen illallinen ? Teatteri/ooppera yhdessä?
äidin ja tyttären elämysmatka jonnekin. jossa voitte viettää yhdessä päivän pari ja nauttia elämästä. menkää vaikka kylpylään tai Tallinnaan. otatte kivan hytin syötte hyvin ja pidätte hauskaa!
Olen kuuskymppinen ja minulla kuten useimmilla on kaikkea liikaa. Itse sain lahjaksi, rahaa, liinavaatteita ja laukun. Rahalla ostin jotakin sellaista, mitä muuten en olisi raskinut ostaa. Liinavaatelahjaa en ymmärtänyt - minulla on komerollinen lakanoita ja pyyhkeitä, itse ostamani ovat Pentikin, Marimekon tai itse ompelemiani hyvistä kankaista, sain lahjaksi housea, edes kuopukseni ei halunnut niitä. Lahjakortti kylpylään, hierontaan tai kampaamoon olisi kiva lahja. Lomamatkakin voisi olla kiva. Minulle voi aina antaa kynttilänjalan tai lyhdyn.
Anna ylellinen lahja - kympillä ei saa hyvää pussilakanaa - mutta sillä saat varmasti parhaan tikkarin. Mieti summa, minkä haluat antaa ja osta sillä lahja, jota katsoessaan tai ajatellessaan tulee hyvälle mielelle.
Onko kännykkä-tilanne millainen, sen päivitys uudempaan?
Valokuvakirja valokuvista. Löytyykö vaikka vanhojakin kuvia, äidin lapsuuden tai nuoruuden kuvia?
Lahjakortti kosmetologille tai hierontaan. Kylkeen kukkapuska ja skumppapullo.