Olen yksin juhannuksen kaupungissa!
Oon niin onnellinen. Monta juhannusta oon viettänyt palelemassa Kalajoella. Taas kaverit lähti sinne, mutta viime juhannuksena päätin, että se ei ole 30-vuotiaan sinkun paikka. Ihana olla omassa kotona rauhassa! Muita samanmielisiä?
Kommentit (29)
Yksinäinen mies, minkä ikäinen olet?Missä asut?
Kiitän Luojaani etten ole siellä helvetillisessä Helsingissä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:16"] [quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:52"]Itse olen tätä jaloa harrastusta noudattanut lähes rituaalinomaisesti jo lähes kymmenen vuotta putkeen. Olen suunnistanut, pyöräillyt keskellä yötä, käynyt mato-ongella, lukenut kirjaa autiossa puistossa ja ottanut alasti aurinkoa kerrostalon parvekkeella. Yksin. Nyt enää jaksa. Kuppi on mennyt nurin. Viimeinen yksinäisen miehen yksinäinen juhannus. Yksi jäljellä. [/quote] Vaikutat tekstisi perusteella mukavalta ihmiseltä. Hieman näet vaivaa niin varmasti sinulla on ensi kesänä jokin hauska seurue tai rakastava avokki jonka kanssa viettää juhannus. [/quote] Kiitos. Jokainen, pienikin ele tai sana auttaa. Yritän ponnistaa pois oksalta alimmalta. Nähdä edes joskus lehtien seasta auringon. [/quote] Vaikutat aktiiviselta, fiksulta ja mielenkiintoiselta. Kirjoita omantyylisesi ilmoitus johonkin nettipalveluun (en tiedä mikä nyt olisi fiksu, tietääkö joku?),sillä lailla minä löysin oman yksinäisen ekstreemikkoni :). Voimia, toivoa ja iloa elämääsi!
[/quote]
Suurempi osa tämän ketjun lukijoista on toista mieltä, mutta tässä tilanteessa minulle riittää yksikin positiivinen viesti.
Yritän parhaani.
Muuta en voi luvata.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:57"]
Yksinäinen mies, minkä ikäinen olet?Missä asut?
[/quote]
Suomessa on useita yksinäisiä miehiä, monen ikäisiä, monelta paikkakunnalta.
Tässäkin ketjussa varmasti useampi.
Ite just nyt istun mukavasti nojatuolissa, juon viiniä, oon tabletilla ja kattelen mun miestä kun se tekee töitä koneella. Ihanan keskittynyt ilme sillä
Alaston mato-onkija kuulostat minunkin mielestä kivalta tyypiltä! Aivan varmasti löydät juhannusseuraa, jos sellaista kaipaat. Hauskaa juhannusta sulle. Ja muillekin :)
Mä kans! Aiempina vuosina oon ollu juhannuksena mökillä tai töissä ja nyt muutamana vuonna Himoksella, mutta tänä vuonna aion kans jäädä ihan himaan, koska oon menossa sitten parin viikonlopun päästä Ruissiin. Mökkikään ei jotenkin tänä vuonna iskeny, kun luvattu huonoa säätä. Ootan ihan jo sitä, että saan olla ihan rauhassa yksin kotosalla, koska sitä aikaa ollut aika vähän tänä kesänä kun oon kotipaikkakunnalla kesätöissä ja porukoiden luona sen takia asustellut. Ihanaa vaan katella sarjoja ja leffoja vaikka 10 tuntia putkeen, käydä pitkillä lenkeillä ihanan hiljasessa ja rauhallisessa kaupungissa kun kaikki on jossain ja kokkailla ajan kanssa ja syödä hyvin. Kuulostaa aika täydelliseltä just nyt :)
Ei se seurakaan aina auvoisaksi tee, tällä kyllä tarkoitan lähinnä vaan lapsiani. Kauhea sanoa, mutta mieluiten viettäisin juhannuksen ypöyksin, hiljaisuudessa omassa kotona. Lämmittäisin saunan, lukisin hyvää kirjaa, katsoisin elokuvan. Ehkä kävisin lenkillä tai salilla. Mun seurue: mun äiti ja isä, mun mummu ja pappa, mieheni ja meidän 3 lasta iältään 7, 5 ja 1,5 v. Mökille mennään ihan siksi että saa mennä valmiiseen pöytään ja on silmä- ja käsipareja auttamaan lasten kans. Oon ihan loppu vilkkaiden tanavien kanssa vaikka kesä vasta alussa ja vasta eskarit ja kerhot loppuneet. Korvissa soi ja hermo on kireällä koko ajan. :( Taapero on pahin kaikista, se kerkeää ihan joka paikkaan, milloin uittaa käsipyyhkeitä pöntössä, milloin laittaa pyykkikoneen päälle tai karkaa ulos... Kaksi muuta tappelee. Jos kehtaisin, sanoisin että heipodei, tää tyttö jää nyt kotiin, viettäkääs te muut rattoisa juhannus. Mutta eihän äiti niin voi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:30"]
Olen yksin juhannuksen kaupungissa!
[/quote] Niin minäkin, kiitos tuhannen mulkun Marjon.
[/quote]
Mikä tai kuka tämä on? Kuulostaa mielenkiintoiselta.