Olen aivan järkyttävän ruma
edes meikit eivät minua kaunista
Minulla on leveät, kulmikkaat kasvot, iso pottunenä, pienet huulet, pienet silmät, raskaat luomet ja otsassa hieman ylimääräistä ihoa, jonka vuoksi kulmani ovat alhaalla
Olen moneen kertaan saanut kuittailuja ulkonäöstäni,'vaikken voi sille itse mitään. Jos hankin itselleni aikuisena hyväpalkkaisen ammatin niin ehkä sitten voin käydä korjauttamassa kasvoni, jos joku minut sitten huolisi
Kommentit (7)
Leikkaa otsatukka, värjää hiukset tummiksi, opettele varjostamaan nenää ja kasvoja (How to contour nose and face-youtubessa) hommaa ripsienpidennykset tai kato myös youtubesta How to make lips and eyes look bigger) et varmasti ole niin ruma kuin luulet. Minuakin on sanottu rumaksi, mutta minkäs sitä ulkonäölleen voi opettele rakastamaan itseäsi!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:44"]Leikkaa otsatukka, värjää hiukset tummiksi, opettele varjostamaan nenää ja kasvoja (How to contour nose and face-youtubessa) hommaa ripsienpidennykset tai kato myös youtubesta How to make lips and eyes look bigger) et varmasti ole niin ruma kuin luulet. Minuakin on sanottu rumaksi, mutta minkäs sitä ulkonäölleen voi opettele rakastamaan itseäsi!
[/quote]
Mistä noita varjostustuotteita oikein saa ostettua? Vai käykö ihan tavallinen aurinkopuuteri varjostuksee
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:44"]Leikkaa otsatukka, värjää hiukset tummiksi, opettele varjostamaan nenää ja kasvoja (How to contour nose and face-youtubessa) hommaa ripsienpidennykset tai kato myös youtubesta How to make lips and eyes look bigger) et varmasti ole niin ruma kuin luulet. Minuakin on sanottu rumaksi, mutta minkäs sitä ulkonäölleen voi opettele rakastamaan itseäsi! [/quote] Mistä noita varjostustuotteita oikein saa ostettua? Vai käykö ihan tavallinen aurinkopuuteri varjostuksee
[/quote]
Jos on tosi ruma tarvitsee ihan oikean "contour kit" -nimellä kulkevan paketin, jossa siis peiteaineen tapaisia (vaaleista tummempiin) aineita, joilla saa muunnettua kasvoja kauniimmiksi. Jos on vaan tavis voi selvitä tavallisella varjostusaineella/aurinkopuuterilla.
Voit ainakin lohduttautua sillä että asiat olisi vielä pahemmin jos sinulla ei olisi pillua.
Paska homma.