Tässä mietin, että pitäiskö jo alkaa pakkaamaan?
Lähdemme juhannuksen viettoon huomenna n.klo 12. Pitäisi pakata omat vaatteet ja kahden lapsen vaatteet. Lisäksi koko perheelle petivaatteet, pyyhkeet ja jotain pesuaineita yms. Mies sentään pakkaa omat vaatteensa (toivottavasti).
Motivaatio nollassa pakkaamisen suhteen :/
Kommentit (12)
Huh, tässä yksi tärkeä syy miksi erosin ex-miehestäni... Mies halusi aina järkätä jotain kaiken maailman kissanristiäisiin, mutta käytännön järjestelyt jäi aina mun harteille. Viimeisellä yhteisellä lomamatkallamme mies haukkui minut siitä, etten ollut pakannut hänen uimahousujaan mukaan...
Hear, hear! Lähtö aamulla klo 7. Ei vaan kiinnosta. Mies kyllä auttaa, yhdessä tehdään, joten sen osalta ei valittamista. Otetaanko kisa - klo 21 mennessä kaikilla pakkaukset kunnossa? :D
Sama täällä. Ei vain jaksaisi. Eipä meillä paljon pakattavaa olekaan, miehen kanssa kahdestaan elämme, mutta kun ei jaksaisi pakata sitäkään vähää! :D
Voi-si-ko jo-ku nyt tsem-pit-tää täs-sä pak-kaa-mi-ses-sa kun ei oikein hotsittaisi.
Liinavaatteet ja pyykeet on jo kasassa, senkun vaan sulloo ne kassiin. Samoin suurin piirtein vaatteet. Sitten pitäisi vielä lisäksi vähän pöyhiä ja siivota omaa vaatekaappia, mutta sen sijaan vitkuttelen täällä AV:lla
ARGH
47 minuuttia jäljellä - you can do it!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:17"]47 minuuttia jäljellä - you can do it!
[/quote]
?????
Mä vatvon aina pakkaamisen kanssa niin kauan, että mies tekee sen. Vihaan pakkaamista.
Vitonen tässä. En ole vielä tehnyt elettäkään pakatakseni. Pyykit (jotka tulevat mukaan) sentään laitoin pyörimään ja lähtöön on 9 tuntia aikaa...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:55"]
Nooo? Onko tavarat kasassa?
[/quote]
Itse asiassa on. Ja sain jopa puolet kaapinsiivoustavoitteestani täytettyä. Huomenaamulla loput :-)
4/5 valmiina. Omat kamat puuttuu vielä... Voiton puolella, huh. Kohta pitää jo herätä ja lähtä kentälle..
Joo, mulla ihan sama. Kai sitä pitää vaan jotenkin vääntäytyä. Normityöviikko olisi paljon helpompi. Muutenkin ihan tavallainen arki ilman mitään ekstraa on kaikkein helpointa ja parasta aikaa loppujen lopuksi. No, ehkä tän kestää.