Saako teidän naapurit raivareita?
Jos, niin millaisia? Tänään naapuri karjui ja huusi kuin syötävä, ilmeisesti miehelleen ja paiskoi tavaroita pitkin kämppää. Ovat muuten hiljainen pariskunta, joten jäi kyllä ihmetyttämään tämä 10min episodi.
Kommentit (15)
Kyllä naapurit on vaihtuneet mutta sama ongelma pysynyt eli aina on kuulunut naisen riehumista silloin tällöin. Viimeksi eilen oli taas kova rähjääminen päällä
Meidän naapuri sai raivareita, kun niiden lapset olivat pieniä. Tämä naapuri ei asunut seinän takana, vaan välissä oli yksi asunto, eikä naapuri huutanut vain lapsilleen, miestä varten oli "oma kaava".
Tosi kiusallista kuunneltavaa, joka sana kuului....
Asuin kerran asunnossa, josta kuului jopa puhe läpi seinien. Aamulla varhain elämäänsä kyllästynyt äiti valitti lapsilleen. Ei raivonnut, mutta kismitti aina herätä tuohon apaattiseen valittajaan. Ja lapset selvästi riehuivat siellä.
Naapurit ei riehu mutta heidän koiransa ohimennessään iski hampaansa reiteeni torstaina kun tulin kotiin. Ohitin naapurin koirineen pihalla, kotioven edessä.
Onneksi naapuri otti hihnasta tiukasti kiinni, muuten koira olisi varmaan haukannut palan. Nyt reidessä on vaan hampaanjäljet ja tumma patti.
Täälläkin naapurit on vaihtuneet vuosien varrella monesti, mutta aina se on se akka joka raivoaa ilmeisesti lapsilleen. Ei minun lapsuudessa 80-luvulla ollut tuollaista, en tiennyt ketään jolle olisi raivottu tällä tavalla.
Suomalaiset naiset ovat seonneet aivan täydellisesti!
Vaikea sanoa, kun onneksi asutaan ok-talossa.
Meillä kyllä karjutaan ja raivotaan, milloin lapset, milloin vanhemmat. Kuuluu kyllä selvästi ulos asti. Että varmasti on naapurit olleet välillä ihmeissään.
Yksi naapurin nainen saa. Olen kuullut monta kertaa kun on huutanut miehelleen ihan uskomattomia asioita, en ymmärrä miten pysyvät yhdessä kun mies on puolestaan aivan ihana... ehkä lasten takia. Tämä samainen nainen on myös uhannut ampua pari rajanaapuriansa ja milloin mitäkin muuta, vetää raja-aidan matalaksi, haastaa oikeuteen jne. En tiedä onko hänellä joku diagnoosi, ei vaikuta ihan normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi naapurin nainen saa. Olen kuullut monta kertaa kun on huutanut miehelleen ihan uskomattomia asioita, en ymmärrä miten pysyvät yhdessä kun mies on puolestaan aivan ihana... ehkä lasten takia. Tämä samainen nainen on myös uhannut ampua pari rajanaapuriansa ja milloin mitäkin muuta, vetää raja-aidan matalaksi, haastaa oikeuteen jne. En tiedä onko hänellä joku diagnoosi, ei vaikuta ihan normaalilta.
Kuulostaa ihan tavalliselta suomimammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan tavalliselta suomimammalta.
Ok. Ilmeisesti elän jonkinnäköisessä rinnakkaistodellisuudessa sillä olen itsekin suomimamma ja tunnen lukuisia suomimammoja eikä yksikään heistä (tai minä) raivoa noin.
Yläkerran naapurimies huusi ja karjui monet kerrat, jonka jälkeen vaimo vietiin usein ambulanssilla paikattavaksi. Sitten myöhemmin kovaäänistä sovintoseksiä. Puolen vuoden jälkeen vaimo lähti, eikä uutta vaimoa ole tullut tilalle.
Itse saan raivareita miehelleni, myönnetään. Syynä on väsymyksen, stressin ja pettymyksen purkautuminen. Yleensä mies on jäänyt kiinni valheistaan ja se on itselleni tilanne, missä välittömästi raivostun. Sori naapurit.
Naapurini rouva sai järkyttävän raivokohtauksen viime viikonloppuna. Olin torstaina mennyt Taysiin selkäleikkaukseen ja pääsin lauantaina illaksi kotiin. Sunnuntaiaamuna heräsin, kun ovikelloani rääkättiin jatkuvalla pimpottamisella. Kun viimeinkin pääsin ovelle, oli vastassa vihainen naapurini.
Syy suuttumukseen oli lumitöiden tekemättä jättäminen. Yritin selittää tilanteeni ja kertoa, että olin pyytänyt veljeni lumitöihin ja ne olisi iltaan mennessä hoidettu. Ei käynyt rouvalle ei :D Hän kiihtyi enemmän ja alkoi raivoamaan, kuinka naapuruston ilme on pilalla, koska olen tyhmä ja laiska akka!
Ukkonsa tuli apuuni ja käski rouvansa mennä kotiin rauhoittumaan. Mies tokaisin tekevänsä lumityöt minulle, ettei minun tarvitse vaivata veljeäni asialla ja kyllä naapureiden täytyy toisiaan auttaa.
Mukava mies, kauhea akka! Olen asunut tässä rivitalossa vasta vuoden verran, enkä koskaan ollut missään tekemisissä tämän naisen kanssa, paitsi kohdatessa tervehtinyt. Seinänaapurini kertoi, että tämä samainen nainen, oli joskus uhannut vetää toista naapuria turpaan, koska tämä oli ostanut oman lumilapion, mikä oli naisen mukaan laitonta taloyhtiön sääntöjen mukaan :D
Veljeni oli käynyt tekemässä lumityöt perjantaina ja tämä naapurin rouva oli käynyt tekemässä ristikuulustelun, koska alueella oli tuntematon mieshenkilö, joka on taloyhtiön säännöissä kielletty.
Erikoinen tyyppi, ellei jopa pelottava (naapurini, ei veljeni.)
Vierailija kirjoitti:
Itse saan raivareita miehelleni, myönnetään. Syynä on väsymyksen, stressin ja pettymyksen purkautuminen. Yleensä mies on jäänyt kiinni valheistaan ja se on itselleni tilanne, missä välittömästi raivostun. Sori naapurit.
Olisin voinut kirjoittaa täysin samoin.
Ap mekin ollaan puolisoni kanssa naapureidesi kaltaisia. Välillä menee pää jumiin kun puoliso hoitaa vain satunnaisesti tarpeellisia asioita ja itse pyörittää jokapäiväistä elämää koko ajan. Ja me ollaan vielä keskusteltu ja tehty kaavioita ja ties mitä tuhansia kertoja. Joinain päivinä vain pinna palaa. Hävettää kyllä oma satunnainen huutaminen.
Joo. Naapurini yritti häätää parasta ystävääni rapusta pois (oli tulossa luokseni juuri kylään), huutamalla "no SINÄ nyt et ainakaan täällä asu" koska ystäväni kuulemma näytti niin oudolta.
Eipä ole koskaan sattunut moista.