Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni pukeutuminen kotona häiritsee minua

Vierailija
17.06.2015 |

Olen opiskelija ja sain kesätyöpaikan kotipaikkakunnaltani, joten asun nyt kesällä lapsuudenkodissain äitini ja siskoni kanssa. Siskoni ei ymmärrä, että hänen vähäinen pukeutuminen häiritsee minua. Hän on 17v ja saattaa olla koko päivän pelkät pikkuhosut ja t-paita päällä. En ole missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut siskostani, mutta miehenä on mahdotonta olla katsomatta, jos urheilullinen nuori nainen keikistelee silmiesi edessä vähäisissä vaatteissa. Esimerkiksi tänään, kun pelasin olohuoneessa pleikkaria töiden jälkeen, siskoni tuli olohuoneen matolle eteeni makaamaan bikinit päällä, siten, että minulla oli suora katseyhteys hänen takamukseen. En voinut olla huomaamatta hänen silmiinpistävää kamelinvarvasta, ja sanoin, että pistä nyt hyvä nainen jotain vaatetta päällesi, johon hän mumisi jotain, että ei jaksa kun on niin lämmintä.

Kun olen asunut toisella paikkakunnalla viimeiset kolme vuotta, ovat siskoni ja äitini asuneet kämpässä kahdestaan ja varmaan tottuneet tälläiseen. Silloin onkin ihan ok pukeutua miten lystää, kun ollaan kahdestaan naisten kesken, mutta jokin roti vaatetuksessa tulisi olla minun läsnäollessa, vai olenko väärässä? Miten kommunikoin tämän hänelle siten, että hän ymmärtäisi?

M23

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:23"]

Asia numero 1, siskosi asuu kotonaan joten saa olla siellä vaikka alasti. Asia 2, ei taida olla Suomalainen yhteis-saunomisen kulttuuri tuttu tms? Asia 3, se on siskosi, ei pitäisi olla juuri seksuaalisia jännitteitä välissä.

[/quote]

1. Mutta kun siellä kotona asuu muitakin ihmisiä ja heitäkin pitäisi kunnioittaa. 3. Eikös tuo ap juuri niin sanonutkin, mutta kyllähän se siltikin ällöttää vaikka ei olisikaan seksuaalista jännitettä.

Vierailija
22/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:30"]

Missä päin Suomea on niin lämmintä ettei voi olla kuin bikineissä? Ei jatkoon.

[/quote]

Uimarannalla. Terveisin mies, joka on parhaillaankin uimarannalla pelkissä bikineissä.
[/quote]
Onks miehilleki bikinejäää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:30"] Missä päin Suomea on niin lämmintä ettei voi olla kuin bikineissä? Ei jatkoon. [/quote] Uimarannalla. Terveisin mies, joka on parhaillaankin uimarannalla pelkissä bikineissä. [/quote] Onks miehilleki bikinejäää

[/quote]

Nämä on naisten bikinit.

Vierailija
24/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kumpiakin kantoja mutta ei kyllä itselle olisi tullut mieleenkään pukeutua noin vähiin vaatteisiin tuon ikäisenä jos apn ikäinen isovelisi olisi samassa tilassa. Itseäni ei oikeasti haittaisi yhtään jos isäni kuljeskelisi päivät pitkät boxereillaan mutta ehkä tämä onkin miehille vaikeampaa.. Minä naisena ajattelen että kunnioitan vartaloani sen verran etten kulje puolialasti kenenkään muun kuin puolisoni edessä kodissamme.

Vierailija
25/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:23"]

Asia numero 1, siskosi asuu kotonaan joten saa olla siellä vaikka alasti. Asia 2, ei taida olla Suomalainen yhteis-saunomisen kulttuuri tuttu tms? Asia 3, se on siskosi, ei pitäisi olla juuri seksuaalisia jännitteitä välissä.

[/quote]

1. Mutta kun siellä kotona asuu muitakin ihmisiä ja heitäkin pitäisi kunnioittaa. 3. Eikös tuo ap juuri niin sanonutkin, mutta kyllähän se siltikin ällöttää vaikka ei olisikaan seksuaalista jännitettä.

[/quote]

Talossa talon tavoilla. Ap nyt vaan sopeutuu kun saa ilamiseksi asua kesän mamman asunnossa. Ei silloin aleta muita määräillä. Äiti ja sisko on kotonaan ja tekevät siellä mitä huvittaa. Ap määräilee ihan vaan siellä omassa asunnossaan. 

Vierailija
26/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairas olet, ei normaalia ihmistä oma sisko kiinnosta vaikka olisi alasti. Kyllä saa omassa kodissa olla bikineissä, eikä sinun ole mikään pakko tuijottaa.

Vierailija
27/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:37"]

Siis onko miehet ihan oikeesti noin ällöttävän yksinkertasia että ei pysty olemaan kattomatta vaikka oma SISKO kyseessä?!:o hyi kamala.

[/quote]

eli jos isäsi tai veljesi pomppisi uimahousuissa kotona aina niin ei häiritsisi yhtään? :D 

[/quote]no ei todellakaan häiritsis. Oon kuule nähny melkein kaikki mun sukulaiset alasti eikä olr mitenkään häirinny. Pakko olla jotenki häiriintyny seksuaalisesti jos omista sukulaisista tulee jotain semmosia ajatuksia mieleen.

Vierailija
28/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskotyttönen on vasta teini, joka ei ymmärrä mistään mitään ja kokeilee rajojaan. Kyllä hän joskus tajuaa olleensa nolo, mutta ei välttämättä vielä tämän kesän aikana. Yritä siis ap vain olla hermostumatta teinisiskoosi ja anna hänen pompottaa vaikka nakuna jos kerran haluaa nolo olla. Mitä mieltä muuten äitinne on asiasta? Eikö häntä häiritse yhtään tyttärensä lapsellinen huomiota hakeva käytös?

Vierailija
29/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä onnekas. Olisipa minullakin hyvännäköinen sisko joka kulkisi vähissä vaatteissa.

Vierailija
30/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenestäkään ole outoa, että sisko kuljeskelee koko ajan puolialasti? Onko teidän mielestä normaalia hengailla vähissä vaatteissa oman veljen/isän jne seurassa? 

Vierailija
31/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n kannattaisi puhua asiasta äidilleen. Äiti on aikuinen ja hänen luulisi ymmärtävän, että tilanne voi olla nuorelle miehelle vaikea sisaruudesta huolimatta.

Vierailija
32/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:16"]

Minusta ap:n kannattaisi puhua asiasta äidilleen. Äiti on aikuinen ja hänen luulisi ymmärtävän, että tilanne voi olla nuorelle miehelle vaikea sisaruudesta huolimatta.

[/quote]

Eikös se nimenomaan olisi hyvä asia, että kyseessä ei olisi oma sisko vaan joku vieras tyttö, jota voi himoita seksuaalisesti eikä rupeaisi ällöttämään?

Vierailija
33/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun keho, minun itsemääräämisoikeus! Tätähän tytsy tuossa viestittää. Mutta kyllä se vasikka vielä kasvaa ja häpeää myöhemmin käytöstään.

Miksiköhän veljeä moititaan kyttäämisestä.Hänhän on kiusaantunut tuollaisesta. Mamman tulisi puuttua tuollaiseen paljasteluun!

Vierailija
34/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:18"]Ymmärrän kumpiakin kantoja mutta ei kyllä itselle olisi tullut mieleenkään pukeutua noin vähiin vaatteisiin tuon ikäisenä jos apn ikäinen isovelisi olisi samassa tilassa. Itseäni ei oikeasti haittaisi yhtään jos isäni kuljeskelisi päivät pitkät boxereillaan mutta ehkä tämä onkin miehille vaikeampaa.. Minä naisena ajattelen että kunnioitan vartaloani sen verran etten kulje puolialasti kenenkään muun kuin puolisoni edessä kodissamme.
[/quote]

Juuri näin. Mutta nykyään oman vartalon kunnioitus on kyllä toodella hukassa monella..