Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni pukeutuminen kotona häiritsee minua

Vierailija
17.06.2015 |

Olen opiskelija ja sain kesätyöpaikan kotipaikkakunnaltani, joten asun nyt kesällä lapsuudenkodissain äitini ja siskoni kanssa. Siskoni ei ymmärrä, että hänen vähäinen pukeutuminen häiritsee minua. Hän on 17v ja saattaa olla koko päivän pelkät pikkuhosut ja t-paita päällä. En ole missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut siskostani, mutta miehenä on mahdotonta olla katsomatta, jos urheilullinen nuori nainen keikistelee silmiesi edessä vähäisissä vaatteissa. Esimerkiksi tänään, kun pelasin olohuoneessa pleikkaria töiden jälkeen, siskoni tuli olohuoneen matolle eteeni makaamaan bikinit päällä, siten, että minulla oli suora katseyhteys hänen takamukseen. En voinut olla huomaamatta hänen silmiinpistävää kamelinvarvasta, ja sanoin, että pistä nyt hyvä nainen jotain vaatetta päällesi, johon hän mumisi jotain, että ei jaksa kun on niin lämmintä.

Kun olen asunut toisella paikkakunnalla viimeiset kolme vuotta, ovat siskoni ja äitini asuneet kämpässä kahdestaan ja varmaan tottuneet tälläiseen. Silloin onkin ihan ok pukeutua miten lystää, kun ollaan kahdestaan naisten kesken, mutta jokin roti vaatetuksessa tulisi olla minun läsnäollessa, vai olenko väärässä? Miten kommunikoin tämän hänelle siten, että hän ymmärtäisi?

M23

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että rupeaa panettamaan, kun keikistelet siinä melkein alasti, niin eiköhän löydy vaatteita päälle :D

Vierailija
2/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä vaikka tuo viestisi hänelle? Tulee sitten siskolle selväksi että tuijotat hänen paikkojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi nyt ihan helvetin outoa. Sano että on vitun ällöttävän näköistä hillua ympäri taloa perse paljaana.

N18

Vierailija
4/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea on niin lämmintä ettei voi olla kuin bikineissä? Ei jatkoon.

Vierailija
5/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko katsonut liikaa game of thronesia.  koita kestää kesä niin eiköhän siskon ihastus mene ohi ;)

Vierailija
6/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääthän sinä rannallakin tyttöjä bikineissä?!?

Vierailija
7/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sisko. Tuo kavereitasi sinne kylään, eiköhän sisko pian löydä tissiliivejä ja housuja päälleen? Teillä on nyt siellä valtataistelu ja vahvempi sen voittaa.

Vierailija
8/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko miehet ihan oikeesti noin ällöttävän yksinkertasia että ei pysty olemaan kattomatta vaikka oma SISKO kyseessä?!:o hyi kamala.

Vierailija
9/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama kaveri, jonka äiti otti eilen tissit paljaana aurinkoo. Ihmeen kuumaverinen perhe.

Vierailija
10/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:44"]Taitaa olla sama kaveri, jonka äiti otti eilen tissit paljaana aurinkoo. Ihmeen kuumaverinen perhe.
[/quote]
Huomenna mummo sheivaa itseään olohuoneessa :D

Vierailija
11/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pics or didnt happen

Vierailija
12/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:37"]

Siis onko miehet ihan oikeesti noin ällöttävän yksinkertasia että ei pysty olemaan kattomatta vaikka oma SISKO kyseessä?!:o hyi kamala.

[/quote]

eli jos isäsi tai veljesi pomppisi uimahousuissa kotona aina niin ei häiritsisi yhtään? :D 

Vierailija
13/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:37"]

[/quote]

eli jos isäsi tai veljesi pomppisi uimahousuissa kotona aina niin ei häiritsisi yhtään? :D 

[/quote]

En ole tuo jolle vastasit, mutta mua ei häiritsisi. Ei mulla tule kyllä yhtään kaleltua omaa veljeä tai isää sillä silmällä vaikka alasti taapertaisivat ohitseni! Monet kehuvat veljiäni kuumiksi ja hyvännäköisiksi, ja mä oon aina sillee "jaa enpä oo aatellu".

Vierailija
14/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:37"] Siis onko miehet ihan oikeesti noin ällöttävän yksinkertasia että ei pysty olemaan kattomatta vaikka oma SISKO kyseessä?!:o hyi kamala. [/quote] eli jos isäsi tai veljesi pomppisi uimahousuissa kotona aina niin ei häiritsisi yhtään? :D      [/quote] En ole tuo jolle vastasit, mutta mua ei häiritsisi. Ei mulla tule kyllä yhtään kaleltua omaa veljeä tai isää sillä silmällä vaikka alasti taapertaisivat ohitseni! Monet kehuvat veljiäni kuumiksi ja hyvännäköisiksi, ja mä oon aina sillee "jaa enpä oo aatellu".

[/quote]

Sua ei sitten häiritse varmaan sekään jos hikinen pultsari heiluttelee junassa kiveksiään sun edessäsi, koska et ajattele pultsarista mitään seksuaalista.

Vierailija
15/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli hyvä idea että kavereita vaan kylään.Tai vaihtoehtoisesti heitä itse munasilleen,sano että palleja muuten hiostaa.

Vierailija
16/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä siskos toimii väärin ja kuitenkin pitäs kunnioittaa " sun rajoja" eikä oleilla vähäpukeisena, ei se oo ihan normaalia..on kuitenkin eri olla rannalla bikinit päällä jne. 

Vierailija
17/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia numero 1, siskosi asuu kotonaan joten saa olla siellä vaikka alasti.
Asia 2, ei taida olla Suomalainen yhteis-saunomisen kulttuuri tuttu tms?
Asia 3, se on siskosi, ei pitäisi olla juuri seksuaalisia jännitteitä välissä.

Vierailija
18/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen sisko, ja itse olen ihan nainen, mutta silti ärsyttää. Ja jos vierailee meidän luona, niin ilta-aikaan liikkuu just pikkuhousut ja toppi päällä. Tosi urheilullinen on että ei siinä mitään mutta silti jotenkin häiritsee, ja avokki tietysti on samassa tilassa. Mutta heillä kyllä lapsetkin hilluu kotona alasti jne. että ehkä se on vain erilainen kulttuuri.

Vierailija
19/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ällötti silloin, kun asuin lapsuuden kodissani ja siskoni pukeutui välillä todella paljastavasti.

M22

Vierailija
20/34 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:30"]

Missä päin Suomea on niin lämmintä ettei voi olla kuin bikineissä? Ei jatkoon.

[/quote]

Uimarannalla. Terveisin mies, joka on parhaillaankin uimarannalla pelkissä bikineissä.