Luulin, että pomoni osti minulle korun.
Olen ollut toivottoman rakastunut pomooni siitä lähtien, kun aloitin työt. Hän tuli tauolla luokseni ja ojensi minulle korurasian. Avasin sen ja siellä oli kaunis kaulakoru. Hän laittoi korun kaulaani, katsoi hetken ja totesi: "hyvä". Sitten otti korun pois. Totesi vain, että testasi sopiiko se, kun osti naisystävälleen. Ne pari minuuttia olin onneni kukkuloilla. Takaisin todellisuuteen, hän ei ole kiinnostunut minusta.
Kommentit (6)
Pomosi on joko
a) ilkeä ja nauttii kiusaamisestasi
b) moukka ja vähän tyhmä
c) huomannut ihastumisesi ja kiusaa sinua, testaa ja miettii saisiko sinusta jalkavaimon
Pomo näytti sulle kaapin paikan. Ei ihan fiksuimmalla tavalla. Nyt tiedät, että pomosi seurustelee.
Pomot tekee just noin. Joskus niillä on ihana kenkälaatikko ja sitten sovitellaan Louboutineja ja pomo varmistaa, että onhan ne OK, vien ne naisystävälle. Pari kertaa on tullut soviteltua pikkutuhmaa asua, kun pomo on halunnut varmistaa, että se kiihottaa häntä.
Pomot tekee just noin. Joskus niillä on ihana kenkälaatikko ja sitten sovitellaan Louboutineja ja pomo varmistaa, että onhan ne OK, vien ne naisystävälle. Pari kertaa on tullut soviteltua pikkutuhmaa asua, kun pomo on halunnut varmistaa, että se kiihottaa häntä.
Olipa typerä mies. Tai sitten hän vain nauttii kiusaamisesta.
Luulisi kyllä, että esimiesasemassa oleva ihminen olisi saanut jonkin verran koulutusta ja kokemusta siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei.
Tai sitten koko juttu oli keksitty.