Onko hyvä ateria?
Pannari: munia, juustoa, sipulia, wilhelmiä, pinaattia, päälle tomaattiviipaleita ja juustoraastetta.
Salaatti: sipulinvarsia, jääsalaattia, kurkkua, paprikaa
Jälkkäri: kermavaahtoa, kaakaojauhetta, suklaahippusia
Kommentit (11)
Mulle ei maistuisi. Salaatti ja jälkkäri on aika köyhiä. Pannarissa taas turhan paljon tavaraa.
Eikö pannariin tule maitoa tai jauhoja? Sipuli ehdottomasti pois. Pinaatti ei kyllä sovi Wilhelmin kanssa.
Mikä helvetti tuo jälkkäri on? En koskisi sellaiseen kaloripommiin.
T.15v
Ankeaa, hyh. Onko tää jotain vähähiilarista moskaa, kun ei voi olla jauhoja edes pannarissa, eikä sokeria jälkiruoassa?
Kamalan täyttävää istumatyöläiselle sen pannarin takia. Mitä on wilhelm? Salaatti ok. Jälkkäri turha, jäisi syömättä. Hedelmä ja/ tai kuppi espressoa riittää jälkkäriksi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:30"]
Kamalan täyttävää istumatyöläiselle sen pannarin takia. Mitä on wilhelm? Salaatti ok. Jälkkäri turha, jäisi syömättä. Hedelmä ja/ tai kuppi espressoa riittää jälkkäriksi.
[/quote]
Miksi noin ankeaa täytyisi olla? Itse olen istumatyöläinen, 53-kiloinen nainen, ja syön joka ilta päivällisellä oikein tukevan aterian jälkiruoan kera. Sen lisäksi syön koko päivänä töissä vain salaattilounaan ja viipaleen leipää, joten kaloreita ei tule niin kovin paljoa.
Mun tän päivän arkipäivällinen, joka on aika normaali:
Nyhtöpossuhampurilaista, ranskanperunoita, coleslaw-salaattia
Kolmen kaverin jäätelöä
Eilen oli katkarapupastaa ja jälkkäriksi kinuskipäärynöitä.
Miksi jääsalaattia?? Ravintoköyhin ja mauttomin salaatti. Kaupan hyllyt täynnä kaikkiaihania salaatteja.
Ei kyllä itselleni erityisemmin maistuisi, mutta söisihän tuota arkiruoaksi ennen kuin turpaan ottaisi. Vaikka ajatus yhdistelmästä juusto-wilhelm-pinaatti kyllä epäillyttää hyvin vahvasti.