Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok syödä noin tunnin välein jos on taipumusta ahmintaan?

Vierailija
17.06.2015 |

Ainoa, millä saan ahmimisen pidettyä kurissa on n. tunnin välein syönti. Tunti menee nopeasti, 2-3 h jos pitää odottaa niin ei vaan malta. Esim. tällänen päivä (mun kohdalla ahmiminen [sairaalloinen ahmiminen eli siis 4500-6000 kcal/pv] pysyy kurissa näin). Niin joo, ja en laihduta, mutta en halua lihoa, haluan vain ylläpitää painoa.

Aamupala: ei mitään, koska aamusin ei maistu (joo, vaikka söisin aamupalan tekisi silti mieli ahmia, kokeiltu on monet monet kerrat)

Lounas klo 12: esim. pinaattikeitto

Klo 13 välipala: omena

Klo 14: kahvi maidolla ja ruisleipä (2 siivua), juustolla, levitteellä ja tomaatilla

Klo 15.30: vihreä tee, hapankorppu ilman levitteitä

Klo 16:00: hapankorppu ilman levitteitä

Klo 17:00 kanasalaatti

Klo 18:00 banaani

Klo 19:00 smoothie (maitorahka, vähän maitoa, marjoja)

Klo 20:00 pari porkkanaa

Klo 21:00 suklaanmakuinen energiapatukka [proteiinipitoinen myöskin]

? En mitenkään muuten osaa pitää ahmimista kurissa. Kaloreita tulee n. 1800-2000 ja liikun melko paljon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaathan siitä kärsii jonkun verran mutta muuten ok. Hampaat kestää vain 5-6 happohyökkäystä päivässä vaurioitumatta, ja tuossa niitä tulee yhtä monta kuin syömiskertoja. 

Itselläni on ihan päinvastainen tapa jolla hillitsen ahmimista: pätkäpaastoan niin etten syö mitään 16 h aikana, ja syön vain 8 h syömisikkunassa. Olen opetellut sietämään nälkää ilman että ahmin. Mulla suositeltu 3-4 tunnin välein syöminen piti yllä jäytävää nälälntunnetta ja ahmimisrepsahduksia.

Vierailija
2/3 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pääset tosta eroon vhh:lla. Nyt syöt koko ajan sellaista ruokaa, joka ylläpitää nälkää ja syömishalua.

Haluatko muutosta? Jos haluat, niin sun on itse tehtävä ne muutokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaustakin kokeilin, ei sopinut mulle. Toisekseni, liikun paljon, lihakset tuntuivat voimattomilta karpatessa. Eli ei sovi mulle. Ja tykkään hedelmistä ja kasviksista, todellakin syön niitä. En kiellä itseltäni perusterveellisiä ruokia, se vasta lisää taipumusta ahmintaan

Ap