Milloin olet viimeksi ollut tekemisissä poliisin kanssa?
Kommentit (32)
Vähän yli 20 vuotta sitten. Halusin erota ja avokki alkoi hajottaa tavaroita. Soitin poliisit paikalle. Avokki luikki vanhempiensa suojiin ja poliisit totesivat tapahtuneen ja ottivat ukon nimen ylös. Sain muutettua pois rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä eräänä yönä. Kääntyivät mun perään kun tulivat hiljaisella pikkutiellä vastaan. No puhalluttivat vaan ja se oli siinä.
Kyylillä ei parempaakaan tekemistä kuin ihmisten kyttääminen. On siinäkin ammatti.
No ei ne mua kytänneet :D Vastaan ajelivat ja kun hiljainen pikkutie kyseessä niin en mä ihmeellisenä asiana pitänyt jotta puhalluttivat, ihan varmasti tuollakin ajellaan päissään kun harvemmin poliisit peräkylille huvikseen lähtevät.
Toissa viikolla kun kävin uuden passin ja henkkarit hakemassa. Oli pakko käydä poliisilaitoksen kautta, kun passi oli mennyt jo pari vuotta sitten vanhaksi.
Varmaan yli kymmenen vuotta sitten, kun hain passia. Nyt pitäisi kohta käydä uudestaan antamassa sormenjäljet, kun pitäisi hankkia uusi passi, edellisen pystyi hakemaan netin kautta ilman käyntiä.
Vuosi sitten hain aseeseen hankkimisluvan.
Kun jäin kiinni siitä että mulla oli aika paljon päihteitä kämpässä. Sen jälkeen vielä yritti väittää että myös myyn niitä. Vei rahat ja kaikki. En tosin oo myynyt, oon säästänyt rahaa ja ostanut mitä haluan.
Toivottavasti palauttaa vielä sen pari tonnia, ärsyttää kun menneisyyden takia arvostellaan.
Vain hetki sitten annoin suuseksiä. Hänellä ei ollut virkapukua päällä, on mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Kun jäin kiinni siitä että mulla oli aika paljon päihteitä kämpässä. Sen jälkeen vielä yritti väittää että myös myyn niitä. Vei rahat ja kaikki. En tosin oo myynyt, oon säästänyt rahaa ja ostanut mitä haluan.
Toivottavasti palauttaa vielä sen pari tonnia, ärsyttää kun menneisyyden takia arvostellaan.
Tämä siis syyskuun 19. 2021
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten hain aseeseen hankkimisluvan.
Ai niin, kävinhän sitten myöhemmin vielä esittämässä poliisille ostamani aseen.
Löysin ajokortin maasta ja toimitin sen poliisilaitokselle-
Olin vakavasti masentunut minuun kohdistuneen rikoksen vuoksi. Sanoin sukulaiselle päättäväni päiväni. Sukulainen soitti poliisit ja vei putkaan...
Vuas sitten, jaoin lehtiä yöllä postilaatikoihin okt-alueella, tulivat pyörätielle, luulin ensin että aikovatko valittaa kun ajan pyörätietä jakaen lehtiä autonikkunasta. Kysyivätkin, että olenko nähnyt henkilöä, tuntomerkkeinä oli musta nahkatakki ja rastapää. Sanoin, että en ole.