Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin olet viimeksi ollut tekemisissä poliisin kanssa?

Vierailija
07.02.2022 |

Miksi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuas sitten, jaoin lehtiä yöllä postilaatikoihin okt-alueella, tulivat pyörätielle, luulin ensin että aikovatko valittaa kun ajan pyörätietä jakaen lehtiä autonikkunasta. Kysyivätkin, että olenko nähnyt henkilöä, tuntomerkkeinä oli musta nahkatakki ja rastapää. Sanoin, että en ole.

Vierailija
22/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 20 vuotta sitten. Halusin erota ja avokki alkoi hajottaa tavaroita. Soitin poliisit paikalle. Avokki luikki vanhempiensa suojiin ja poliisit totesivat tapahtuneen ja ottivat ukon nimen ylös. Sain muutettua pois rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä eräänä yönä. Kääntyivät mun perään kun tulivat hiljaisella pikkutiellä vastaan. No puhalluttivat vaan ja se oli siinä.

Kyylillä ei parempaakaan tekemistä kuin ihmisten kyttääminen. On siinäkin ammatti.

No ei ne mua kytänneet  :D  Vastaan ajelivat ja kun hiljainen pikkutie kyseessä niin en mä ihmeellisenä asiana pitänyt jotta puhalluttivat, ihan varmasti tuollakin ajellaan päissään kun harvemmin poliisit peräkylille huvikseen lähtevät.

Vierailija
24/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikolla kun kävin uuden passin ja henkkarit hakemassa. Oli pakko käydä poliisilaitoksen kautta, kun passi oli mennyt jo pari vuotta sitten vanhaksi.

Vierailija
25/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yli kymmenen vuotta sitten, kun hain passia. Nyt pitäisi kohta käydä uudestaan antamassa sormenjäljet, kun pitäisi hankkia uusi passi, edellisen pystyi hakemaan netin kautta ilman käyntiä.

Vierailija
26/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten hain aseeseen hankkimisluvan.

Vierailija
27/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jäin kiinni siitä että mulla oli aika paljon päihteitä kämpässä. Sen jälkeen vielä yritti väittää että myös myyn niitä. Vei rahat ja kaikki. En tosin oo myynyt, oon säästänyt rahaa ja ostanut mitä haluan.

Toivottavasti palauttaa vielä sen pari tonnia, ärsyttää kun menneisyyden takia arvostellaan.

Vierailija
28/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hetki sitten annoin suuseksiä. Hänellä ei ollut virkapukua päällä, on mieheni.

Vierailija
29/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jäin kiinni siitä että mulla oli aika paljon päihteitä kämpässä. Sen jälkeen vielä yritti väittää että myös myyn niitä. Vei rahat ja kaikki. En tosin oo myynyt, oon säästänyt rahaa ja ostanut mitä haluan.

Toivottavasti palauttaa vielä sen pari tonnia, ärsyttää kun menneisyyden takia arvostellaan.

Tämä siis  syyskuun 19. 2021

Vierailija
30/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten hain aseeseen hankkimisluvan.

Ai niin, kävinhän sitten myöhemmin vielä esittämässä poliisille ostamani aseen.

Vierailija
31/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ajokortin maasta ja toimitin sen poliisilaitokselle-

Vierailija
32/32 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vakavasti masentunut minuun kohdistuneen rikoksen vuoksi. Sanoin sukulaiselle päättäväni päiväni. Sukulainen soitti poliisit ja vei putkaan...