Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoreet ipsipidennykset ja pientä ärsytystä silmäkulmassa; normaalia?

Vierailija
17.06.2015 |

Minulla on 6h sitten laitettu ripsipidennykset ja täytyy sanoa, että vähän kyllä silmän ulkonurkkaa ärsyttää. Meneekö ohi kun liima kuitenkin kuivuukin sen pari päivää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, mitkään ripsipidennykset.

Vierailija
2/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, koska se liika on superpikaliimaa vastaavaa ainetta josta höyrystyy kuivuessaan kaikenlaisia höyryjä silmään. 

-Entinen ripsiteknikko, allergisoiduin pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:51"]On normaalia, koska se liika on superpikaliimaa vastaavaa ainetta josta höyrystyy kuivuessaan kaikenlaisia höyryjä silmään. 

-Entinen ripsiteknikko, allergisoiduin pahasti.
[/quote]

Hui kamala! Kurja juttu!

Tietty järkikin sanoo, ettei se liima mitään terveystuotetta ole, mutta pohdin että meneekö tämän ekan päivä pikku vuoto ohi kun liima kuivaa...

Ap

Vierailija
4/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua kun jengi noita laittaa ja lähes jokaisesta liimasta saa ihmiset oireita.Olen kemianteollisuudessa töissä ollut ja en voi käsittää miksi ihmiset käyttää aineita joista saa ärsytysoireita->ei turvallista.

Vierailija
5/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:51"]On normaalia, koska se liika on superpikaliimaa vastaavaa ainetta josta höyrystyy kuivuessaan kaikenlaisia höyryjä silmään.    -Entinen ripsiteknikko, allergisoiduin pahasti. [/quote] Hui kamala! Kurja juttu! Tietty järkikin sanoo, ettei se liima mitään terveystuotetta ole, mutta pohdin että meneekö tämän ekan päivä pikku vuoto ohi kun liima kuivaa... Ap

[/quote]

Riippuu vähän, ihmiset ovat erilaisia herkkyydeltään. Jos on herkät silmät, ne voi vuotaa muutaman päivänkin. Seuraile tilannetta.

Vierailija
6/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätulehdukset on tosi yleisiä ripsipidennyksiä käyttävillä, kannattaa tarkkailla. Itse jouduin luopumaan niistä sen takia.

Vierailija
7/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:02"]

Silmätulehdukset on tosi yleisiä ripsipidennyksiä käyttävillä, kannattaa tarkkailla. Itse jouduin luopumaan niistä sen takia.

[/quote]

Jep. Ja allergia. Voi pasahtaa päälle nopeastikin, että silmät turpoaa ja sitten on otettava pois pikaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan