Tuoreet ipsipidennykset ja pientä ärsytystä silmäkulmassa; normaalia?
Minulla on 6h sitten laitettu ripsipidennykset ja täytyy sanoa, että vähän kyllä silmän ulkonurkkaa ärsyttää. Meneekö ohi kun liima kuitenkin kuivuukin sen pari päivää?
Kommentit (7)
On normaalia, koska se liika on superpikaliimaa vastaavaa ainetta josta höyrystyy kuivuessaan kaikenlaisia höyryjä silmään.
-Entinen ripsiteknikko, allergisoiduin pahasti.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:51"]On normaalia, koska se liika on superpikaliimaa vastaavaa ainetta josta höyrystyy kuivuessaan kaikenlaisia höyryjä silmään.
-Entinen ripsiteknikko, allergisoiduin pahasti.
[/quote]
Hui kamala! Kurja juttu!
Tietty järkikin sanoo, ettei se liima mitään terveystuotetta ole, mutta pohdin että meneekö tämän ekan päivä pikku vuoto ohi kun liima kuivaa...
Ap
Hullua kun jengi noita laittaa ja lähes jokaisesta liimasta saa ihmiset oireita.Olen kemianteollisuudessa töissä ollut ja en voi käsittää miksi ihmiset käyttää aineita joista saa ärsytysoireita->ei turvallista.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:51"]On normaalia, koska se liika on superpikaliimaa vastaavaa ainetta josta höyrystyy kuivuessaan kaikenlaisia höyryjä silmään. -Entinen ripsiteknikko, allergisoiduin pahasti. [/quote] Hui kamala! Kurja juttu! Tietty järkikin sanoo, ettei se liima mitään terveystuotetta ole, mutta pohdin että meneekö tämän ekan päivä pikku vuoto ohi kun liima kuivaa... Ap
[/quote]
Riippuu vähän, ihmiset ovat erilaisia herkkyydeltään. Jos on herkät silmät, ne voi vuotaa muutaman päivänkin. Seuraile tilannetta.
Silmätulehdukset on tosi yleisiä ripsipidennyksiä käyttävillä, kannattaa tarkkailla. Itse jouduin luopumaan niistä sen takia.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:02"]
Silmätulehdukset on tosi yleisiä ripsipidennyksiä käyttävillä, kannattaa tarkkailla. Itse jouduin luopumaan niistä sen takia.
[/quote]
Jep. Ja allergia. Voi pasahtaa päälle nopeastikin, että silmät turpoaa ja sitten on otettava pois pikaiseen.
Ei ole normaalia, mitkään ripsipidennykset.