Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaista asiaa migreenistä!

Vierailija
17.06.2015 |

Joskus jostakin luin että migreenikohtausta voi helpottaa jos pistää jalat kuumaan veteen ja päähän kylmää vettä. Tai sitten se oli toisinpäin! Kysymys kuuluu kummin päin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat kuumaan ja päähän kylmää, mutta ei kovin hyvin toimi ainakaan minulla. Hyvä ensiapu kuitenkin jos ei lääkettä ole saatavilla.

Vierailija
2/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:44"]Jalat kuumaan ja päähän kylmää, mutta ei kovin hyvin toimi ainakaan minulla. Hyvä ensiapu kuitenkin jos ei lääkettä ole saatavilla.
[/quote]

Kiitos! Pikasesti suihkuun siis kylmäpussien kans. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ensiapuna sellainen että pitelen jääkaappikylmää lasipulloa käsissä hetken, ja laitan sitten ne viileät kädet ohimoille ja otsalle.

Vierailija
4/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin molemmat kylmään. Tai kylmä suihku. En haluaisi jalkohinkaan kuumaa. 

Vierailija
5/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöhyketerapia/akupainanta toimii myös migreeniin itsehoitona, googlailemalla löytyy pistekartat.
t. #2

Vierailija
6/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:59"]

Laittaisin molemmat kylmään. Tai kylmä suihku. En haluaisi jalkohinkaan kuumaa. 

[/quote]

Ja sitten hautautuisin pimeään ja hiljaiseen ja vuoraisin tyynyjä pääni ympärille ja pää tarpeeksi korkealle. 

Vierailija
7/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:59"]Laittaisin molemmat kylmään. Tai kylmä suihku. En haluaisi jalkohinkaan kuumaa. 
[/quote]

Idea on "hämätä" pään verenkiertoa ja ohjata sitä mahdollisimman tehokkaasti pois pään alueelta, siksi jaloissa vilkastutetaan verenkiertoa lämmittämällä.

Vierailija
8/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa vähän, kun sormilla painaa tiettyjä kohtia ohimoilla. Ja siis ihan voimalla painaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan