Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin asia kassalla

Vierailija
17.06.2015 |

En millään voi/jaksa ymmärtää, miksi asiakkaat latovat ostokset hihnalle ja sen jälkeen suuri nippu muovikasseja hihnan päähän. Sen jälkeen hieman ärtyneesti tiuskaistaan, että voisinko antaa muovikassin, niin päästään pakkaamaan? Jos halutaan heti pakata, niin hihnan alkuun kassit tottakai. Ja tähän taas neuvoksi, ettei niitä tavaroita kassien päälle tai ollaan jälleen pulassa. Suosikkivaihtoehtoni on, että näytetään ja kerrotaan montako kassia ja päästään heti pakkaamaan sekä säästetään aikaa. Muovikasseja harvemmin kassat tarvitsevat hihnalle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä mikään muu kuin maukuvat teennäiset kassatyöntekijät. Muiden ihmisten käyttäytymistä on kiva seurata.

Vierailija
22/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:30"]Mua ei ärsytä mikään muu kuin maukuvat teennäiset kassatyöntekijät. Muiden ihmisten käyttäytymistä on kiva seurata.
[/quote]

Jep, varmaa kassatyöntekijällekki hirvee ponnistus antaa se pussi. Harvassa on aidosti mukavat kassat. Ja jos ei ite polta, ei varmasti ymmärräkkään niitä eroja et miks ei voi vaa heittää jotai askia tiskille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuon asian takia ole nyrpeä asiakkaalle, jos sitä meinasit nelonen! Aloituksen tarkoitus on helpottaa myyjän sekä asiakkaan työtä huomattavasti :) Ap

Vierailija
24/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti meni näköjään ohitse. Ei ole vaivaksi antaa pussia, jos se on laitettu niin, että yletän siihen. Muttakun usein se läntätään hihnan alkuun niin, ettei ilman supervoimia sinne yletetä. Tässä kohtaa asiakkaan on ajateltava fiksummin. Ap jälleen :D

Vierailija
25/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:39"]En tuon asian takia ole nyrpeä asiakkaalle, jos sitä meinasit nelonen! Aloituksen tarkoitus on helpottaa myyjän sekä asiakkaan työtä huomattavasti :) Ap
[/quote]
Nelonen vastaa. En kommentoinut tuota pussiasiaa, vaan yleisesti ärsyttävintä asiaa kassalla. Luin näköjään aloitusviestin huonosti. En osta muovipussia, omat pussit mukana.:-o

Vierailija
26/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voisivat myös ottaa kassalla sen välikapulan, mikä on lähinnä kassaneitiä, eikä viimeistä, koska näin varmistaa sitten ettei seuraava yllä omaansa ja hidasta on.

Itse vaan ladon ostokset hihnalle ja heti alkaa tietty kauhee panikointi että uuuu apua missä pulikka on ja mulle se aina laitetaan. Sanon rauhallisesti hätäilijöille "ei tarvitse mennä paniikkiin"