Kiitos AKT, nyt seisoo lentoliikenne. WTF? Missä teidän järki on jäsenet?
Kommentit (29)
Työntekijöille pitää maksaa kunnolliset palkat. Miksi tämä on aina suuryrityksille niin epäselvää? Oudosti niille pomoille maksetaan ihan huippupalkkoja ja siinä ei ole ikinä mitään ongelmaa.
Tää on huomattavasti ymmärrettävämpää kuin paperiliiton änkyrälakkoilu.
Vierailija kirjoitti:
UPM se siinä änkyröi, kaikki muut sai sovun aikaan Paperiliiton kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UPM se siinä änkyröi, kaikki muut sai sovun aikaan Paperiliiton kanssa.
En mä tästä vuodesta puhu. Paoeriliitto on onnistuneesti liputtanut paperitehtaat ulos maasta älyttömine vaatimuksineen. Saunalisä ja mitänäitnytoli.
Vierailija kirjoitti:
Sori, ei hävetä yhtään. Sentään tää oma liitto pitää meidän duunarien puolta, ei sitä kukaan muu tee. Itkekää muut ihan rauhassa jos teidän palkkoja tai työoloja poljetaan. Tosin itse olen 20v urani aikana ollut tasan yhden päivän lakossa, eli aika harvoin me oikeat kuljettajat lakkoillaan. Silloin pysähtyy koko maa.
T: kuljettaja
Jos vähän mietit niin huomaat ettei AKT kuskien asiaa aja, vaan lähinnä ylipalkattujen ahtaajien.
Toivottavasti UPM ei peräänny. Antaa kommareitten lakkoilla. Näkeepähän ihmiset miten ahneita ovat. Lakkoilkoon ittensä työttömäksi.
Uutisessahan sanotaan, että työntekijät eivät vaadi työehtoihinsa mitään parannuksia tai palkankorotuksia.
Työnantaja haluaa kuitenkin maksattaa tappioitaan työntekijöillä vaatien heitä heikentämään työehtojaan.
Vierailija kirjoitti:
Uutisessahan sanotaan, että työntekijät eivät vaadi työehtoihinsa mitään parannuksia tai palkankorotuksia.
Työnantaja haluaa kuitenkin maksattaa tappioitaan työntekijöillä vaatien heitä heikentämään työehtojaan.
Toisin sanoen, työntekijöillä maksatetaan johtajien tulevat bonukset.
Sano kiitos Finnair.