Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rita Tainola ei osaa nauraa itselleen

Vierailija
16.06.2015 |

Otti näköjään "erikoistoimittajalle" koville, kun Kosonen teki hänen innoittamana Sika Vainolan. Tässä lienee paikallaan sanonta koirasta ja kalikasta. 

http://www.hs.fi/tyyli/a1305963522920?jako=68adb9cab788469ee5cfe3275c7d3e50&ref=tf_iHSisboksi-etusivu&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis sanoi mulle just eilen et tää Suomi on ihan junttimaa. Mul on ylihuomenna tapaaminen G. Clooneyn kanssa ja sit ens viikolla tapaan Lontoon kuninkaan. Mut siis B-luokan julkkikset niinku Sari Essayahin vois lähettää vaikka maratonille Siperiaan. Kuka sä muuten oot?

Vierailija
2/46 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitten julkkisten joita se haastattelee tai joista se tekee jutun, niin niitten pyllyjä se kyllä osaa nuolla sitäkin paremmin.

Maailmanluokan mielistelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänne sanoi mulle, et mä en ole lihava vaan isoluinen. Mä tulin eilen Monacosta.

Vierailija
4/46 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:42"]

Hjallis sanoi mulle just eilen et tää Suomi on ihan junttimaa. Mul on ylihuomenna tapaaminen G. Clooneyn kanssa ja sit ens viikolla tapaan Lontoon kuninkaan. Mut siis B-luokan julkkikset niinku Sari Essayahin vois lähettää vaikka maratonille Siperiaan. Kuka sä muuten oot?

[/quote]

Ihan nobody av-mamma. Ritan mielestä ö-luokkaa.

Vierailija
5/46 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, siis kuka Sipilä? Mä en voi tietää, olin eilen ulkomailla.

Vierailija
6/46 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ero? Käytkö terapiassa? Mistä ostit ton puvun? Millaista sun kakka on? Onko ripuli? Siis mikä sun nimi olikaan ja kuka sä oot?

Vierailija
7/46 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavan oloinen. Gaddafille oli sanonut että vedä kätees, sä olet hullu. Uskoo kuka haluaa tyypistä joka tapatti huvikseen tuhansia ihmisiä ja teurasti omaksi ilokseen sukulaisiaankin.

Vierailija
8/46 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen roolihahmon tekeminen eroaa kiusaamisesta? Ei se ollut hyvällä maulla tehty niin ku muut tietyistä julkkiksista tehdyt hahmot. Se oli vaan ilkeä. Musta on alkanut tuntua et tää Krista, josta aiemmin tykkäsin, on aika ilkeä ihminen. Kaikki ne sen lausunnot lehdissä ja Sika Vainola yms. kertoo omaa rumaa tarinaansa tästä ihmisestä.

Vierailija
9/46 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MBTI-fanina ja aiheesta innostuneena spekuloin aina ihmisten MB-tyyppejä. Te jotka olette tosta persoonallisuusluokittelusta perillä, osaatteko sanoa, voisko Rita olla ESTP? Vai enemmän ESTJ?

Vierailija
10/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita on vain huonotapainen, itseään täynnä oleva b***h. Olen töiden merkeissä häntä joutunut tapaamaan. Olen siis vain nobody.

Vierailija
11/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:54"]

Miten tuollainen roolihahmon tekeminen eroaa kiusaamisesta? Ei se ollut hyvällä maulla tehty niin ku muut tietyistä julkkiksista tehdyt hahmot. Se oli vaan ilkeä. Musta on alkanut tuntua et tää Krista, josta aiemmin tykkäsin, on aika ilkeä ihminen. Kaikki ne sen lausunnot lehdissä ja Sika Vainola yms. kertoo omaa rumaa tarinaansa tästä ihmisestä.

[/quote]

Ainahan julkisuuden henkilöistä on tehty pilkkaa. Martti Ahtisaarestakin tehtiin todella rajua pilkkaa hänen presidenttikaullaan. Avautuiko Martti mediassa?

Vierailija
12/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma muikelo ämmä sisältä ja ulkoa Sika-Rita. 

Vierailija
13/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Tyylilläni -ohjelmassa Tainolasta itsestään käy ilmi esimerkiksi, että erikoistoimittaja olettaa olleensa entisessä elämässään arabiprinsessa. Tainolan mukaan siitä saattaa ainakin osittain johtua hänen syvä kiinnostuksensa arabimaita kohtaan.

No ihan varmaan niin :D

Vierailija
14/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin röyhkeän oloinen nainen, joten liekö ihmekään että on tuossa ammatissa pärjännyt. Voisi kyllä vähän höllätä itsekin sitä pipoaan eikä heti älähtää jos kalikka vähän kolahtaa.

Vierailija
15/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 00:56"]

Jotenkin röyhkeän oloinen nainen, joten liekö ihmekään että on tuossa ammatissa pärjännyt. Voisi kyllä vähän höllätä itsekin sitä pipoaan eikä heti älähtää jos kalikka vähän kolahtaa.

[/quote]

Ei pelkästään röyhkeän oloinen vaan livenä varmasti pahin ämmä joka Suomesta löytyy...

Vierailija
16/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä Tainolaa tituleerataan erikoistoimittajaksi tai ylipäätään toimittajaksi? Hänellähän ei taida olla edes alan peruskoulutusta?

En ihmistä sinänsä tunne, mutta valitettavasti olen joutunut häneen joskus "törmäämään". Vaikuttaa todella töykeältä, röyhkeältä, itsekkäältä, ylimieliseltä. Ja ne mitäänsanomattomat juorujutut Iltasanomissa, hyvänpäivän tuttujen mielistelyä ilman kyseenalaistamista tai substanssia. Krista Kososen hahmo ilmeisesti osui ja upposi! Ei taida olla pelkoa, että Tainola vonkaisi seurapiirihaastatteluun Kososta tai Jokista...

Vierailija
17/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainola on nuoruudessaan saanut kovan luokan toimittajan maineen ja sillä yhä menee.

Eikä pysy tämän päivän perässä, vaikka yrityshyväkymppi! NOT.

Kuka jaksaa katsoa Tainola showta IS:n sivuilta. En mä ainakaan. Myötähäpeä.

Vierailija
18/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen julkkisihailunsa on kyllä niin jäänyt teinitytön tasolle ja niin junttimaista, ettei itse edes tajua. :D

Vierailija
19/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 00:00"]

Rita on vain huonotapainen, itseään täynnä oleva b***h. Olen töiden merkeissä häntä joutunut tapaamaan. Olen siis vain nobody.

[/quote]

Lentoemäntä – arvasinko oikein? :)

Vierailija
20/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:54"]

[/quote]

Musta tuo on aina ollut selvää, kun hänen haastattelujaan on lukenut. Aiemmin en välittänyt, kun en ole henkilökohtaisesti tekemisissä. Mutta esim. tuo hahmo (olis edes ollu hauska!) ja muut jutut viime vuosina ovat antaneet tosi ikävän kuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi