Miksi jotkut yli 30-vuotiaat naiset haukkuvat nuorten naisten ulkonäköä?
Miksi on niin vaikeaa nähdä kauneus ja seksikkyys yhtä lailla myös niissä parikymppisissä naisissa?
Kommentit (22)
Kateuksissaan haikailevat omaan nuorta ihoa. saatat sinäkin samaan sortua sitten kun aika koittaa... :)
Toisten vikoja korostamalla, se oma pärstä saattaa tuntua ihan ok.
Koska ne itse näyttävät vanhemmilta kuin ovat ja monet ovat lihoneet muodottomiksi valaiksi, niin ei ihmekään jos jokainen nuorempi tai jopa samanikäinen hoikempi nainen on uhka ja muistutus kadonneesta kauneudesta ja kun kaikki miehet katselee vain niitä nuorempia ja hoikempia.
monessa nuoressa naisessa näenkin kauneutta, oikeastaan kaikki aikuisuuden kynnyksellä olevat ja kaikki vanhemmat naiset ovat mielestäni suomessa keskimäärin aika kamalia ilmestyksiä, suuri osa suorastaan rumia. olen 25 vuotias, ja suuri osa ikäisistänikin joutaisi vähintään meikki ja tyylikouluun. mielipiteeni ei tule muuttumaan täytettyäni 30. eli siis siksi että suuri joukko suomalaisia on aika keskinkertaisia pullanaamoja.
Olen itse nelikymppinen ja voin vannoa, etten ole ikinä kadehtinut nuorempia naisia. Kolmekymppisenä ei tullut senkään vertaa mieleen kuin nyt. Kolmekymppisenä sitä piti itseään ihan nuorena vielä ja kauniimpana kuin parikymppisenä. Nyt nelikymppisenä olen vasta havahtunut, että alkaahan tässä jo ikää tulla. Yhtenä aamuna näin oikeasti ryppyiset silmäpussit ja se oli shokki.
Mutta, mutta... en ole kateellinen. Ainoastaan se harmittaa, että työmarkkinoilla alan jäädä jalkoihin ja en ymmärrä sitä, koska olen parempi työntekijä ja ihminen kuin olin 15 vuotta sitten. Ja terve, loistava työmoraali, joustava jne.
Olen 31 vuotias ja omaan edelleen hyvän, treenatun vartalon ja kimmoisan ihon. Toki ryppyjä on enemmän kuin 10 vuotta sitten oli. Huomaan joskus naispuolisten ystävieni seurassa lähteväni mukaan tähän nuorempien ulkonäön arvosteluun nyökyttelemällä päätä. Tosiasiassa mitä ajattelen niin en voisi 20-vuotiaista naisista ajatella mitään ilkeyksiä pelkän ulkonäön perusteella koska parikymppiset ovat vielä niin nuoria ja naiiveja ja kokemattomia. En itse ainakaan vielä sen ikäisenä tiennyt juurikaan maailman menosta ja hyvä niin. Joskus kadehdin parikymppisten huoletonta elämäntyyliä mutta en ikinä vaihtaisi sitä arkeeni 2 vuotiaan uhmiksen kanssa unettomine öineen ja kiireisine päivineen. ;)
Koska vanhemmat naiset ovat ylivertaisia miesmarkkinoilla. 30v on yksinkertaisesti paremman näköinen kuin 20v. Parikymppiset näyttävät lapsilta, eivät miehet heistä kiinnostu.
Minusta nämä nuoret ovat ihania. Toki jos on maalannut itsenä tusinanuken näköiseksi, se ei ole oikein kiva. Nuori joka jaksaa ja osaa olla oma itsensä on aivan toppen. Ihailen.
Kateudesta. Jos ei ulkonäköä, niin sitten arvostellaan henkisiä ominaisuuksia. Että kaikki muka voi niputtaa naiiviksi jne.
Luulen, että kyse on lähinnä joidenkin parikymppisten "tyylitajun" kuin heidän luontaisen ulkonäkönsä arvostelusta. Hiuslisäkkeet, tekorusketus, tissientyrkytystopit, tekoripset, voimakas meikki ja ylikoristellut kynnet eivät osoita kovin hyvää makua.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:39"]
Olen 31 vuotias ja omaan edelleen hyvän, treenatun vartalon ja kimmoisan ihon. Toki ryppyjä on enemmän kuin 10 vuotta sitten oli. Huomaan joskus naispuolisten ystävieni seurassa lähteväni mukaan tähän nuorempien ulkonäön arvosteluun nyökyttelemällä päätä. Tosiasiassa mitä ajattelen niin en voisi 20-vuotiaista naisista ajatella mitään ilkeyksiä pelkän ulkonäön perusteella koska parikymppiset ovat vielä niin nuoria ja naiiveja ja kokemattomia. En itse ainakaan vielä sen ikäisenä tiennyt juurikaan maailman menosta ja hyvä niin. Joskus kadehdin parikymppisten huoletonta elämäntyyliä mutta en ikinä vaihtaisi sitä arkeeni 2 vuotiaan uhmiksen kanssa unettomine öineen ja kiireisine päivineen. ;)
[/quote]
Joo joo, parikymppiset ovat nuoria, naiiveja ja kokemattomia ja sinä olet viisas, kokenut, hyvä äiti ja tämän lisäksi omaat hyvän, treenatun vartalon ja kimmoisan ihon. Tätä itsekehun määrää...
Ne haukkujat ovat onnettomia omassa elämässään :(
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 01:20"]
Luulen, että kyse on lähinnä joidenkin parikymppisten "tyylitajun" kuin heidän luontaisen ulkonäkönsä arvostelusta. Hiuslisäkkeet, tekorusketus, tissientyrkytystopit, tekoripset, voimakas meikki ja ylikoristellut kynnet eivät osoita kovin hyvää makua.
[/quote]
Ja kolmekymppisellä nuo näyttävät kymmenen kertaa rumemmilta...
En ole huomannut mitään yleistä haukkumisilmiötä, mutta olen kyllä itsekin sitä mieltä, että moni on kolmekymppisenä parhaimmillaan. Parikymppiset ovat usein vielä piirteiltään liian lapsenomaisia. Itsekin olin kauneimmillani kolmekymppisenä, ei vielä ryppyjä, mutta lapsenpyöreys oli häipynyt poskista. Rypistyminen alkoi vasta noin kolmevitosena. Toki ne, jotka ovat parhaimmillaan parikymppisinä, usein sitten rupsahtavat tai tanttautuvat kolmekymppiseen mennessä. Usein liittyy koulutustasoon, en tiedä miksi.
No miksi jotkut ei tykkää tummatukkaisista ja miksi jotkut haukkuu kahvia ja miksi jotkut väittävvät tummaan suklaan olevan pahaa. Kas kunkyseiseen aloitukseen ei voi vastata kuin ne jotkut kolmikymppiset. Emme kai me voi tietää, miksi jokunen kolmikymppinen haukkuu jotain
Just joo. Eli taas piti tehdä ketju jossa haukutaan vanhempia naisia?? Itse en kolmekymppisenä naisena todellakaan hauku nuorempia naisia, enkä ole heille edes kateellinen. Eikä kukaan kavereistanikaan kateile nuoremmilleen. :D Mitä ihmettä!? Me kyllä tiedetään, että nuoremmat on meitä kauniimpia ja miesten mielestä haluttavampia, eikä se tosiasia haukkumalla miksikään muutu... joten MIKSI kannattaisi edes vaivautua? Mutta jatkakaa vaan toki syyttelyänne jos jotain tosta irti saatte....
No mitäpä veikkaat