Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi reagoi jos itket?

Vierailija
21.05.2015 |

Ja montako vuotta olette olleet yhdessä, onko reagointi muuttunut jotenkin?

Mun mies ei tunnu nykyään enää välittävän ollenkaan. Tai välittää mutta ihan kuin hän olisi jossain omassa kuplassaan. Ennen osasi halata ja lohduttaa mutta nyt kun tulee pian 10v yhteistä taivalta mittariin niin kyllä huomaa eron. Tänään kyllä vollotin vähän tyhmästä asiasta (laitetaan raskauden piikkiin) mutta sanoin siis miehelle, että huomasiko iltapäivälehden sivuilla sen hammaslääkärivideon, sanoin että älä vain katso sitä siinä kidutetaan lasta ja sitten aloin itkeä. Miehen reaktio oli: No mitä sä katsot tommosia videioita! ja meni pois.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että mahdollisuus saada pillua joten tulee lohduttamaan ja halaamaan. Mies on pilluriippuvainen vässykkä.

Vierailija
2/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:50"]

Pitääkö aikuista lohduttaa, etenkin jos itkee milloin mistäkin turhanpäiväisestä syystä?

[/quote]

Jos on huora niin pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen suuttuu, mököttää, häipyy töihinsä. Toinen halaa ja lohduttaa.

Vierailija
4/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avomies syyllistää itkemisestä. Saan kuulla sillon että "ja taas se itkee". Oon yrittäny sanoa että silloin kun itkettää on tosi paha olo, ja silloin kaipaa lohdutusta. Voisi vaikka halata ja olla vain läsnä. Mutta ilmeisesti mun itku vain ärsyttää häntä...

Vierailija
5/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole koskaan lohduttanut/tullut edes katsomaan miksi itken. Itken aika harvoin, mutta esim. nyt pienen vauvan äitinä väsymys saattaa purkautua itkuna.

Mies ottaa itkun aina henkilökohtaisesti, luulee että joka kerta itken hänen takiaan. Vaikkei olisi ollut mitään riitaakaan. Usein itken lopulta todellakin miehen takia, siis siksi ettei hän lohduta lainkaan. Tuntuu aika karulta, ite en osaa olla lohduttamatta muita. Mutta mies tuleekin perheestä, jossa tunteita ei saanut näyttää eikä niistä puhuttu.

Parisuhdetta meillä takana 4 v., ehkä se tosta pikku hiljaa muuttuu..

Vierailija
6/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa ja karjuu, että "mee hoitoon". Tai lähtee pois kotoa. Tämän takia itken ihan tosi harvoin, viimeksi seitsemän vuotta sitten keskenmenon takia. Saa nähdä, mitä tapahtuu, kun suvussa tulee hautajaisia tms.

Vierailija
7/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee halailemaan ja pussailemaan ja silittelemään ja rauhoittelemaan. Kohtelee hellästi ja rakastavasti

Vierailija
8/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juurikaan, itken melkein päivittäin. Toki jos asia on oikeesti vakava, tyyliin on sattunut jotain niin sit tulee lohduttaa, mut jos nään vaikka jonkun söpön kissavideon ja itken sen takia niin silloin ei tee mitään, ehkä nauraa vaan :D 3 vuotta ollaan oltu yhdessä ja reagointi ei oikeastaan ole muuttunut tänä aikana.

Vierailija
9/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se aloittaja ei vaan jaksa jos aina märiset hormonipäissäs kaikesta vitun turhasta saadakses huomiota :D Kyllä se varmasti sitten reagois eri tavalla jos ois joku "oikea" syy

Vierailija
10/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee aivan lukkoon, jonka seurauksena alkaa v..tuilemaan. Ei osaa yhtään tukea tai lohduttaa. Tosin tämä lienee johtuu siitä, etten ole itkenyt juuri muiden asioiden kuin miehen tekemisten takia. Kai hän sillä tavallaan puolustautuu, kun ei kestä aiheuttamaansa pahaa mieltä. Tosin enpä ole vuosiin itkenyt kuin jonkun kirjan takia ja sitä mies ei ole näkemässä. Yhdessä oltu kohta 20v. En osaa sanoa, onko muuttunut, kun en nykyään itke ainakaan miehen nähden. Meillä menee nykyään hyvin, mutta aikanaan oli tosi vaikeitakin aikoja. Mieheni ei ole tahallaan ilkeä tai paha.

Vierailija
11/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:28"]Ja montako vuotta olette olleet yhdessä, onko reagointi muuttunut jotenkin?

Mun mies ei tunnu nykyään enää välittävän ollenkaan. Tai välittää mutta ihan kuin hän olisi jossain omassa kuplassaan. Ennen osasi halata ja lohduttaa mutta nyt kun tulee pian 10v yhteistä taivalta mittariin niin kyllä huomaa eron. Tänään kyllä vollotin vähän tyhmästä asiasta (laitetaan raskauden piikkiin) mutta sanoin siis miehelle, että huomasiko iltapäivälehden sivuilla sen hammaslääkärivideon, sanoin että älä vain katso sitä siinä kidutetaan lasta ja sitten aloin itkeä. Miehen reaktio oli: No mitä sä katsot tommosia videioita! ja meni pois.
[/quote]
Sun miehen reaktio oli mun mielestä tyypillinen kelle hyvänsä ihmiselle. Tai no joku olis voinu tirskahtaa nauruun sun itkemisen takia :)
Mulle on viimeksi tullut tippa linssiin kun olin kipeänä ja mulla oli niin kovia kipuja että tuskankyyneleet tuli silmiin. Mies ei reagoi siihen mitenkään. Mun mielestä kuuluisi reagoida.

Vierailija
12/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän itkemistä kenenkään seurassa. Jos vahingossa tulee itku miehen seurassa niin ei kommentoi mitenkään, itsekin yritän mennä toiseen huoneeseen tms.

Vierailija
13/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina halaa ja yrittää pussata ja keksiä jotain lohduttavaa. Kyselee miksi itken.

Vierailija
14/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:43"]

tunkee kullin suuhun ja sanoo mä vien sä vikiset

[/quote]

Vierailija
15/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itken riitamme vuoksi, niin hän voi tiuskia miksi itken ja keräänkö jotain huomiota parkumisella... Jos itken jostain muusta syystä, niin kyselee miksi itken ja lohduttaa.

Vierailija
16/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aikuista lohduttaa, etenkin jos itkee milloin mistäkin turhanpäiväisestä syystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän