Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko paha ihminen?

Vierailija
16.06.2015 |

En varsinaisesti tiedä mihin tätä keskustelupalstaa käytetään, mutta hakeuduin lähimmälle, minkä löysin. Juuri tuossa järkyttävän riidan jälkeen rupesin miettimään, olenko paha ihminen? Juttu meni lyhyesti selitettynä näin: puhuin kavereideni kanssa chatissä tietystä aiheesta. Aloin puhua aiheesta tavallaan valittamalla, koska asia mistä puhuin oli minusta väärin. Yksi ystävistäni yhtäkkiä suuttui minulle ihan vain faktasta minkä sanoin. Loppujen lopuksi syyksi paljastuikin että hänen mielestään valitan liian usein. Rupesin sitten miettimään että tottahan se. Negatiivisuuteni on rikkonut elämässäni yllättävän monta ihmissuhdetta. Kyseisen kveriporukan jokossa on minulle läheisempiä kavereita, joiden kanssa olen lähes päivittäin. Mietin sitten että he kyllä kestävät valitustani. Vai kestävätkö? Ehkä he eivät sano minulle, koska he eivät halua pahoittaa mieltäni. Mietin siis olenko paha ihminen? Voiko ihmiset määritellä luonteenpiirteiden perusteella hyviin ja pahoihin? Ainakin koen itse niin, että negatiivisuus on luonteenpiirteeni. Pitäisikö minun jotenkin muutua? Onko se edes mahdollista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja kavereita ovat sellaiset joille pitäisi vain mielistellä joo joo joo, ai kun kivaa.

Jos et koskaan sano mitään positiivistä mistään ja kaikki on aina umpi paskaa, etkä piiruakaan anna periksi, silloin voi olla raskasta olla kanssasi.

Vierailija
2/2 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma negatiivisuus on yleensä omaa pään sisäistä vittuuntuneisuutta. Eli ongelma yleensä on sen negatiivisen ihmisen, ei ympäröivän maailman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla