Kiesus. Minustakin tuli sitten puolivahingossa fitness.
Laihdutin 30 kg, aloitin lenkkeilyn ja salin. Nyt olen hoikka.
Mutta eilen ostin sitten elämäni ensimmäisen itseruskettavan voiteen tavoitteena se, että orastavat lihakset näyttäisivät vähän paremmilta terveen rusketuksen alla.
Minä, joka nenänvarttani pitkin katselin niitä tekoruskettuneita bimboja...
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:16"]
Minä taas olen fatness
[/quote]
Mä myös!
Eihän tuo nyt mitään fitnessiä ole nähnytkään.
Samanlaista täällä. Ensin lenkkeily, nyt kuntosali ja ruokavaliokin muuttumassa. Miten tässä näin kävi? ; )
AI fitness on nykyään normaalipaino? Hohhoijaa. Olet ihan tavallinen.
Voi luoja tätä kun nykyään kaikki pelkästään normaalipainoiset naiset luulevat olevansa jotenkin tosi fittejä. Itse lasken fitiksi sellaisen, jolla lihakset SELKEÄSTI pullistelee isoina ja löytyy sixpacki.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:23"]Voi luoja tätä kun nykyään kaikki pelkästään normaalipainoiset naiset luulevat olevansa jotenkin tosi fittejä. Itse lasken fitiksi sellaisen, jolla lihakset SELKEÄSTI pullistelee isoina ja löytyy sixpacki.
[/quote]
Sama
Itse luokittelen fitin kilpalajiksi. Jos kilpailet olet fit.
Sitten on erikseen nämä terveyskuntoilijat. Eli pitävät itsensä kunnossa terveellisillä elämäntavoilla(ruokavalio+liikunta) MUTTA EIVÄT kilpaile
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:23"]Voi luoja tätä kun nykyään kaikki pelkästään normaalipainoiset naiset luulevat olevansa jotenkin tosi fittejä. Itse lasken fitiksi sellaisen, jolla lihakset SELKEÄSTI pullistelee isoina ja löytyy sixpacki.
[/quote] Eihän se sixpack välttämättä offseasonilla hyvin näy. Näkeehän ihmisestä jo vaatteet päällä onko fit ja ryhti kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:23"]
Voi luoja tätä kun nykyään kaikki pelkästään normaalipainoiset naiset luulevat olevansa jotenkin tosi fittejä. Itse lasken fitiksi sellaisen, jolla lihakset SELKEÄSTI pullistelee isoina ja löytyy sixpacki.
[/quote]
No siinäpä se onki, kun mulla pullistelee ja vatsalihaksetkin näkyy selvästi. En nyt mikään bodaaja ole, mutta ne lihakset näkyy nyt jo aika ihanan kivasti!
-ap
Hyvä päätös, läskejä onkin täällä jo aivan tarpeeksi
Minä taas olen fatness