Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

läskien ihannointi

Vierailija
16.06.2015 |

Olen jo lopen kyllästynyt tähän lievää ylipainoa, isoja perseitä ja isoja tissejä ylistävään yhteiskuntaan. Ihan sama minulle mitä joillain ihmisillä on omissa elämissään, mutta kun miehet alkavat vittuilemaan laihoille naisille että he eivät muka ole oikeita naisia ja 'naisella pitää olla mistä tarttua', niin homma menee jo liian pitkälle. Itse ainakin arvostan pienikokoisia ihmisiä enemmän kun jotain selluliittiperseitä. Ja nyt se on mennyt tähän että nämä 'muodokkaat' (=ylipainoa omaavat) ihmiset saavat haukkua laihoja ihan niin paljon kuin huvittaa. Ja miehet tietysti, niin kuin mainitsinkin. Sairasta kun jossain artikkelissakin sanottiin että 'iso takamus on miehille kuin huume'. Lapsellista paskaa, minun mielestä sellaiset hyllyperseiden ihannoijat saisivat mennä kotiinsa kasvamaan.

Voi ihmetyttää että itse olen sairaalloisesti ylipainoinen, mutta jos kadulla tulisit vastaan, et tunnistaisi minua naiseksi. Ja se syy miksi asia vaivaa minua on se, että tunnen paljon näitä laihoja, joiden itsetuntoa alennetaan juuri kommenteilla siitä että ovat muodottomia kukkakeppejä. Ja kyllä, olen kommentoinut provosoivia kommentteja tämän palstan muihinkin keskusteluihin liittyen samaisen kaltaisiin aiheisiin. Asia vain tosiaan on minulle päähänpinttymä ja mikäli joku kehottaa minua hankkiutumaan hoitoon, voin sanoa että en tarvitse apua, sillä tämä on mielipiteeni josta en aio enkä halua luopua.

Voin kuvitella tälle aloitukselle suurta alapeukkujen määrää, mutta siinäpähän näen kuinka suurta tämä lievän ylipainon ja läskin ihannointi tänä päivänä on! Mikäli joku on samaa mieltä kanssani niin toivoni tulevaisuuteen ei ole vielä menetetty.

Ja niin, jokuhan voisi sanoa että mitä minä valitan, kun minultakin se iso perse löytyy. Niin tosiaan on, mutta itse en ainakaan esittele sitä! (toisin kuin monet kaupungilla liikkuvat samankokoiset sekä hieman ylipainoiset kireissä legginsseissään..) en pidä siitä, että laihoja ihmisiä haukutaan, vaikka ovat oikeasti hyvännäköisiä. valitan myös siksi, että itselleni on joku tullut kommentoimaan että rasva on kertynyt mukaviin paikkoihin.. Siinä vaiheessa useimmat naiset olisivat varmasti täpinnöissään mutta itselläni tekee vain mieli tarttua haulikkoon, sillä tiedän TASAN TARKKAAN millä se itseaiheutettu läski tulee, myöskin se pienempi ylipaino! Epäterveellisellä ruokavaliolla se tulee. Sellainen läskiperse (mukaan lukien minä itse) ei ansaitse minkäänlaisia kehuja niiden keksien mussuttamisesta sohvalla... Ainakaan omasta mielestäni! Eikä läski ole kaunista, vaikka joku sairas ukonpaska siitä pitäisikin: Miten ihminen voi olla kaunis jos ei pidä huolta itsestään?

Terv. Kyllästynyt

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet aloittaja käsittänyt jotain väärin. Eivät miehet ihannoi läskejä naisia koskaan eivätkä pidä läskiä muotoina, ne on ainoastaan läskien naisten omaa propagandapuhetta ja vääristelevät, että vain läskit ovat muodokkaita. Oikeasti KAIKKI MIEHET pitävät muodokkuutena ainoastaan hoikkia muodokkaita naisia, joilla on muodot oikeissa kohdin ja muuten timmi vartalo ja selkeä vyötärö. Miehet ihannoivat isoja tissejä ja isoa persettä, mutta vain timmissa normaalipainoisessa kropassa. Mistähän aloittaja olet tuollaisen väärinkäsityksen voinut saada, että miehet muka ihannoisivat ylipainoisia, koska en ainakaan itse ole törmännyt moiseen miesten taholta missään. Nuo Beyoncé ja Kim ovat normaalipainoisia kurvittaria, kaukana ylipainoisesta.

Vierailija
2/18 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä pakko sanoa että tässä on yksi mies joka tykkää lihavista naisista.

Ei siinä ole mielestäni mitään outoa, makuasia se vain on.

Minulla ei ole mitään laihoja naisia vastaan, itse vain en niistä laihoista syty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:22"]

"Koirat tykkäävät luista" on tasan yhtä loukkaavaa kuin tulla kutsutuksi siideri- tai ryhävalaaksi. Moukkamaista käytöstä en puolustele, mutta... mikä läskien ihannointi? Ja missä määrin se ylittää hoikkuuden ihannoinnin - tänä aikana, kun fitneksen nimeen kaupataan vaikka ja mitä, aikakauslehdet pursuavat laihdutusvinkkejä, perusvaatekauppojen plusmallistot ovat reippaasti suppeampia muuhun tarjontaan nähden ja lihaville suunnitellaan aika ajoin ties mitä läski- ja haittaveroa silkasta olemassaolostaan?

En koe valtavan ihannoivana sitä, että minä saan henkilökohtaisessa elämässäni kerta toisensa jälkeen laihdutusvinkkejä, ojentamisia ja paheksumisia, saati että ventovieras voi tuosta vain tulla kertomaan minusta mielipiteensä. 

Tekstistäsi kyllä kuultaa, ettet paljon arvoa anna itsellesi tai olemuksellesi. Minä taas annan omalleni, ylipainostani huolimatta. Minun ei tarvitse kantaa syyllisyyttä tai hävetä sitä, mitä minä olen, eikä pyydellä keneltäkään anteeksi, eikä hyväksyä asiatonta käytöstä - jos kohta se ei anna minullekaan lupaa kohdella epäkunnioittavasti ketään muuta. 

[/quote]

Nykypäivän ihanne on terve, lihaksikas kroppa ja se on vain hyvä asia. Fitness-ilmiö ei ole mitään laihduttamisen ihannointia.

Vierailija
4/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, onko olemassa miehiä jotka eivät vaihtaisi sitä valaankokoista vaimoaan hoikempaan versioon jos mahdollisuus tulisi? Jos näin on niin voin siis jatkaa sipsien syömistä jatkossakin!

Vierailija
5/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se laihuus ole mikään ainoa itsestään huolenpitämisen mittari. Mitenkään hoikkia haukkumatta. Kuka muka edes haukkuu hoikkia? Minä ainakin osaa ihailen, osaa en edes huomaa.

Vierailija
6/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä haukkua läskejä, laihoja, normaalipainoisia. Ei siis ketään. Jos ei pidä esim. Lihavasta ihmisestä, miksi pitäisi olla sellaisen kanssa. Antaa kaikkien olla mitä on. T. Entinen läski

Vierailija
7/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:44"]No, ei se laihuus ole mikään ainoa itsestään huolenpitämisen mittari. Mitenkään hoikkia haukkumatta. Kuka muka edes haukkuu hoikkia? Minä ainakin osaa ihailen, osaa en edes huomaa.
[/quote]

Joiltakin miehiltä kuulee sellaista että naisella täytyy olla mistä tarttua, oikea nainen on kurvikas.. Ja lättäperseeksi haukkumista. Tms. Ja no, erityisesti monet nettiartikkelit tänä päivänä: 10 syytä miksi pyöreä nainen on parempi tyttöystävä, miksi parempi sängyssä...

T.Kyllästynyt (aloittaja)

Vierailija
8/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttusi pohjautuu itseinhoosi. Keskityppä muihin asioihin, niin sun ei tarvitse kiusata itseäsi ajattelemalla tätä.

Vierailija
9/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummaa?

Vierailija
10/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on vähän muutakin kuin painonsa. Aikuisempana sitten opitte.

Vierailija
11/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse enole ikinä törmännyt skinny shaming ilmiöön, vain fat shaming. Yläasteella kun terkkaritarkastuksessa eräs tuttuni sai "tuomion" 10 kg alipainoa, niin kuulin vaan semmoista" voi kumpa mullakin olisi noin paljon alipainoa!" Ei ole muuten yhtään sen terveellisempää! Itse olin aina se luokan "fat kid" ja koskaan en muuten ole kuullut mitään uuh aah kurveja -juttuja vaan aina sitä rumaa läskiä lehmää, jopa ihan tuntemattomilta ihmisiltä kadulla, vaikka en ole mikään sadan kilon keijukainen. Mitä tästä on seurannut: syömishäiriö, paniikkihäiriö, itsetuhoisuutta, kohta 8 vuotta psykiatrista hoitoa ja aina vaan pahemmaksi menee.

Itse en ole koskaan ajatellut laihuutta niinkään asiana, että haluaisin olla super seksikäs (mua ei itseasiassa kiinnosta hevon kukkua, että oonko jonkun mielestä haluttava, yököttää ajatuskin), laihuus edustaa itselleni sitä, että saan olla rauhassa kiusaamiselta. En tiedä onko se sitten sen arvosta, että koko elämä on pilalla kun päässä ei pyöri ikinä mikään muu kuin pelko muista ihmisistä, syömisestä yms. Että joo jos maailma pystyy antaa löysiä edes vähän sihen, että jokainen saa rauhassa olla sen näköinen ja kokoinen kun on niin onko se sitten niin paha juttu? Ketään ei tarvii polkea maan rakoon sen takia onko luuta vai läskiä, mutta tyhmyydestä ja "rumasta sielusta" saa mun puolesta rokottaa vapaasti.

Vierailija
12/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pliis, läskejä nyt haukutaan 100 kertaa enemmän ja jatkuvasti :D läskit ei saa mitään armoa ja voi kamala jos joku joskus sanoo laihalle et söis jotain :D kyllä mä valitsen laihuuden millon vaa ja kärsisin "haukut" joista puhut hymyillen! Laihojen elämä tässä yhteiskunnassa on naurettavan helppoa verrattuna ylipainoisten, silti kuitenkin jaksetaan muokata itsestä uhria jos joku sattuu laihuudesta mainitsemaan. Laiha ei ole yhtä kuin terve, ymmärrä myös se.

Vierailija
13/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipropaganda alkaa tehdä tehtävänsä. Kun Meghan Trainorit sun muut, jotka laulavat läskien puolesta (kuitenkin itse suht. mitoissa) saavat tarpeeksi huomiota, alkaa kansa uskoa näitä valheita. Tästä seuraa, että ylipaino lisääntyy.

Vierailija
14/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koirat tykkäävät luista" on tasan yhtä loukkaavaa kuin tulla kutsutuksi siideri- tai ryhävalaaksi. Moukkamaista käytöstä en puolustele, mutta... mikä läskien ihannointi? Ja missä määrin se ylittää hoikkuuden ihannoinnin - tänä aikana, kun fitneksen nimeen kaupataan vaikka ja mitä, aikakauslehdet pursuavat laihdutusvinkkejä, perusvaatekauppojen plusmallistot ovat reippaasti suppeampia muuhun tarjontaan nähden ja lihaville suunnitellaan aika ajoin ties mitä läski- ja haittaveroa silkasta olemassaolostaan?

En koe valtavan ihannoivana sitä, että minä saan henkilökohtaisessa elämässäni kerta toisensa jälkeen laihdutusvinkkejä, ojentamisia ja paheksumisia, saati että ventovieras voi tuosta vain tulla kertomaan minusta mielipiteensä. 

Tekstistäsi kyllä kuultaa, ettet paljon arvoa anna itsellesi tai olemuksellesi. Minä taas annan omalleni, ylipainostani huolimatta. Minun ei tarvitse kantaa syyllisyyttä tai hävetä sitä, mitä minä olen, eikä pyydellä keneltäkään anteeksi, eikä hyväksyä asiatonta käytöstä - jos kohta se ei anna minullekaan lupaa kohdella epäkunnioittavasti ketään muuta. 

Vierailija
15/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuossa asiassa yhtä ahdistunut kuin sinäkin. Ja samaa mieltä. Oksettavaa.

Vierailija
16/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tämä "iso perse ja kurvit" - juttu on tullut vasta nyt viimevuosina muotiin. Nykyään kaikki haluaisi samanlaisen kropan, kuin Beyoncella tai Kim Kardashianilla. Sitä ennen kaikki ihannoivat laihuutta ja alipainoisuutta. Tätä esiintyy ehkä enemmän nuorten keskuudessa, n. 16-23 vuotiaiden.

Vierailija
17/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:21"]

Läskipropaganda alkaa tehdä tehtävänsä. Kun Meghan Trainorit sun muut, jotka laulavat läskien puolesta (kuitenkin itse suht. mitoissa) saavat tarpeeksi huomiota, alkaa kansa uskoa näitä valheita. Tästä seuraa, että ylipaino lisääntyy.

[/quote]

Ihanko näin? Minusta asia on aivan päinvastoin: nyt, kun terveystietoisuus ja jopa -hysteria on huipussaan ja aikakausi oodi viimeiseen asti trimmatulle ja nimenomaan laihalle ihmiselle, ylipainoisuus on silti länsimaiden kasvava ongelma. 
Onko tie hyvinvointiin tosiaan siinä, että syyllisestään ylipainoisia lähestulkoon omasta olemassaolostaan vähän vielä lisää?

Vierailija
18/18 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:24"]

Olen tuossa asiassa yhtä ahdistunut kuin sinäkin. Ja samaa mieltä. Oksettavaa.

[/quote]

Ahdistunut - siis miksi? Muiden ihmisten painosta vai omastasi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi