Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hankitte vaatteita töihin?

Vierailija
16.06.2015 |

Vinkatkaa, mistä nettikaupoista löytäisin kauniita mekkoja, paitoja yms. töihin. Tällä hetkellä aika ei riitä shoppailureissuihin, joten nettishoppailuvinkit olisivat kovin tervetulleita :) Vaatteiden tulisi sopia toimistoympäristöön ja olla soveliaita asiakastapaamisille - mitään kovin tiukkaa pukukoodia ei kuitenkaan ole. Ruumiinrakenteeltani olen suht pitkä ja hoikka, jos tästä on apua sopivien ehdotusten löytämiseen. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warehouse, Miss Selfridges ja Zara.

Vierailija
22/29 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin työvaatteita ja kotivaatteita r-collectionilta, me&i:lta, amnestyltä ja globe hopelta yms. Näytän ehkä nyhjyiseltä juntilta, mut ei paljoo rassaa, kun vaatteista jää suht pieni verivana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:04"]Aliexpress.com   Olen johtavassa asemassa suuressa yhtiössä ja minun täytyy näyttää siistiltä (vaatteita siistit meko, hameet, suorat housut jne). Alista saa halvalla ja siistejä, samat myydään Euroopan kaupoissa 10-15 kertaisilla hinnoilla. En halua käyttää tuhansia euroja vuodessa sisävaatteisiin joten siksi tilaan Alista.   Alla linkki yhteen mekkoon minkä tilasin, sopii toimistolookiin. Muista tilata yksitellen joka asuste niin ei mene tullia ja alvia. Ja muista valita kategoria "free shipping" niin ei tule postimaksua. Minulle tuotteet on tulleet noin 2 viikon kuluessa tilauksesta.   http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-women-casual-dresses-lady-summer-dress-plus-size-new-designer-0126/2040775331.html     [/quote] Hyvät vinkit, mutta mekko oli kyllä enemmän juhla- kuin työmekko.

[/quote]

Riippuu varmaankin työpaikasta. Meillä tuo tyyli on normaali pääkonttorityyli.

[/quote]

Joo riippuu työpaikasta ja omasta työtehtävästä. Esim. itse en laittaisi tuota töihin, kahdestakin syystä. Ensimmäinen on, että työpaikkani on erittäin miesvaltainen, enkä haluaisi kerätä itseeni ja vartalooni ylimääräistä huomiota noin vartalonmyötäisellä pukeutumisella. Toinen syy on, että en ole "edustaja" vaan asiantuntija, ja jotenkin tuntuisi että tuollainen naisellinen ja vähän seksikäskin mekko veisi uskottavuuttani naispuolisena miesvaltaisen alan asiantuntijana. Joten mulle vaan niitä tylsiä konservatiivisia versioita jotka peittää enemmän eikä ole korostetun naisellisia, tyyliin tummansininen housupuku tai takkimekko.

Vierailija
24/29 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite shoppaan ihan H&M, Zara, Mango... Noista löytyy tosi hyviä sellasia ihan perus toimistokuteita. Ite en töissä mitään laadukasta pukua tarvitsekaan niin noi passaa oikein mainiosti. Bleisereitä, kangashousuja, neuleita, hamosia, 'silkkipuseroita', trikoopaitoja jne. Ja mallit ja värit aina ajan hermoilla ja hinnat huokeita.

Vierailija
25/29 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksesta löytöjä.

Vierailija
26/29 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyesterirytky "pääkonttorityyliä". No ihan miten vaan.

Vierailija
27/29 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippa K ompelee Euroopassa ja sopii monelle. R-collectionilla on pistämättömät materiaalit ja välillä ihan toimistokelpoisia vaatteita. IvanaHelsinginkin mekkoja mulla on töissä, kun luovalla alalla olen. Nanso tekee kestävät yksiväriset peruspaidat. Ja kyllä mä olen töissä Globe Hopenkin mekossa näyttäytynyt.

Hyviä neuleita saa joko investoimalla kashmiriin tai tekemällä itse.

Vierailija
28/29 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma myös täällä. Bileryntettä löytyy vaikka millä mitalla mutta neutraaleja työvaatteita ei saa mistään. 

Totally OT, mutta luin että bileryntäitä löytyy vaikka millä mitalla :o

Itse asiaan: olen löytänyt omaan toimistotyyliini sopivia vaatteita Espritiltä ja Mangolta muun muassa. En kyllä ole kovin pitkä.

Vierailija
29/29 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S. Oliver on ollut viime aikoina suosikkini. Varsinkin kivoja paitoja ja mekkoja löytyy paljon töihin, riittävän siistejä mutta kuitenkin tarpeeksi rentoja. Ja kohtuullisen hintaisia.

http://www.soliver.eu/women/blouses/patterned-long-sleeved-tops/wo_ko_b…