Sinä, joka siivoat vessan päivittäin - mitä tarkalleen ottaen teet?
Siivousta käsittelevissä ketjuissa usein käy ilmi, että monella päivittäiseen siivoukseen kuuluu "vessan pesu" tai "vessan siivous". Mitä tämä tarkoittaa sinulle, jolla näin on? Mitä teet konkreettisesti, millä työvälineillä ja aineilla?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:35"]
Desinfioivaa ainetta pönttöön ja kuuraus vessaharjalla. Wc-rätillä pöntön posliinipinnat ja istuinrengas puhtaaksi, toisella lavuaari ja pesukoneen päällinen jne pinnat. Tavarat ja koristeet siististi paikoilleen. Siinä se.
[/quote]
Kiitos selkeästä ja kattavasta vastauksesta, 2! -ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:35"]
Vedän vessan ja pesen kädet. Käytän harjaa ja pyyhkäisen rinkulan jos tarvis. Vessamme pestään näin monesti päivässä. Hurjaa!
[/quote]
Ehkä oletus oli, että vähän spesiaalimpaa on toimet niillä, jotka vessaa vasiten puhdistavat. ;) Mutta ok, tämä sinun versiosi, ja kiitos vastauksesta! ;) -ap
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:59"]
Minä pesen desinfiointiaineella ja kertakäyttöisillä käsipyyhkeillä vain renkaan, pöntön nupin, hanan ja vessan ovenrivan. Lavuaarin ja pytyn pesen tiskiaineella ja kummatkin asiaan tarkoitetuilla harjoilla. Meillä ei mene yhtään siivoustättiä vessasta pesuun. Lattian pesen harvemmin kun siellä ei ole meillä mitään roiskeita.
[/quote]
Tämä vessan päivittäissiivouksena? Kiitos vastauksesta! -ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:28"]
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut. Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin. Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua. Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut??? En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
[/quote]
Vessan siivousko ei huvita, kuten ennen? :O Vähän vinha vastaus tähän ketjuun.
Kröhöm, edes yleisissä laitoksissa ei nykyään käytetä desinfioivaa puhdistusainetta päivittäin (paitsi ehkä sairaalat).
Ihan turhaa lutrata niillä kotona ja tappaa ihan kaikki bakteerit. Hyvätkin.
Kuuraan pöntön ja lavuaarin, pesen lattian.
Vedän vessan ja pesen kädet. Käytän harjaa ja pyyhkäisen rinkulan jos tarvis. Vessamme pestään näin monesti päivässä. Hurjaa!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:04"]Koristeet? :O
[/quote]
Etkö ole omaa vessaasi sisustanut? Kolkko ja tyhjä kylppäri?
Desinfioivat aineet ei pese. Meillä ei vanhainkodissa käytetä kuin joka toinen viikko desinfioivaa ainetta vessan pesuun. Tottakai eritetahrat desinfioidaan mutta tuskin kellään kotona joka päivä eritettä tule pisin lattioita.
Minä pesen desinfiointiaineella ja kertakäyttöisillä käsipyyhkeillä vain renkaan, pöntön nupin, hanan ja vessan ovenrivan. Lavuaarin ja pytyn pesen tiskiaineella ja kummatkin asiaan tarkoitetuilla harjoilla. Meillä ei mene yhtään siivoustättiä vessasta pesuun. Lattian pesen harvemmin kun siellä ei ole meillä mitään roiskeita.
Itse pesen vessan huolellisesti jokaisen käytön jälkeen, koska olen hysteerinen av-mamma.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:35"]Desinfioivaa ainetta pönttöön ja kuuraus vessaharjalla. Wc-rätillä pöntön posliinipinnat ja istuinrengas puhtaaksi, toisella lavuaari ja pesukoneen päällinen jne pinnat. Tavarat ja koristeet siististi paikoilleen.
Siinä se.
[/quote]
Mä teen näin kerran viikossa :D ja käytän pesuainetta, en desinfioivaa.
Pytyn harjaan, jos tulee raitoja, muutoin riittää kerta viikkoon.
Ja lavuaarin pesen omalla tiskiharjallaan
Desinfioivaa ainetta pönttöön ja kuuraus vessaharjalla. Wc-rätillä pöntön posliinipinnat ja istuinrengas puhtaaksi, toisella lavuaari ja pesukoneen päällinen jne pinnat. Tavarat ja koristeet siististi paikoilleen.
Siinä se.