Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva auttoi minut ylös masennuksesta

Vierailija
16.06.2015 |

Vauvan odottaminen, saaminen ja hoitaminen paransi mut syvästä masennuksesta. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ei. Keskivaikea masennus syveni vauvan saamisen myötä. Lopulta tilanne oli niin paha, että lapsen isän vanhempieni piti ottaa lapsi hoiviinsa, koska en itse pystynyt huolehtimaan hänestä ja isän työ esti kokopäivävanhemmuuden. Tapauksia on monia! 

(Lapsi on nyt 5 vuotta. Pahimman yli olen jo päässyt, mutta lapsi kokee isovanhempansa äitinä ja isänä, eikä vointini ole vielä niin hyvä, että voisin tarjota hyvän ja turvallisen kodin. Taitaa olla, etten koskaan saa olla äiti hänelle.)

Vierailija
2/5 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikaiset ja synnytyksen jälkeiset hormonaaliset muutokset usein pahentavat masennusta ja osalla johtavat jopa lapsivuodepsykoosiin.

Hienoa ap, että sinun kohdallasi juttu toimi toiseen suuntaan. Olet onnekas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:28"]Minut ei. Keskivaikea masennus syveni vauvan saamisen myötä. Lopulta tilanne oli niin paha, että lapsen isän vanhempieni piti ottaa lapsi hoiviinsa, koska en itse pystynyt huolehtimaan hänestä ja isän työ esti kokopäivävanhemmuuden. Tapauksia on monia! 

(Lapsi on nyt 5 vuotta. Pahimman yli olen jo päässyt, mutta lapsi kokee isovanhempansa äitinä ja isänä, eikä vointini ole vielä niin hyvä, että voisin tarjota hyvän ja turvallisen kodin. Taitaa olla, etten koskaan saa olla äiti hänelle.)
[/quote]

No voi harmi. Yleisempäähän toi on noinpäin, mutta ajattelin vain kertoa, että näinkin voi käydä.

Vierailija
4/5 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:34"]Raskauden aikaiset ja synnytyksen jälkeiset hormonaaliset muutokset usein pahentavat masennusta ja osalla johtavat jopa lapsivuodepsykoosiin.

Hienoa ap, että sinun kohdallasi juttu toimi toiseen suuntaan. Olet onnekas.
[/quote]

Kiitos! Siksi tämän tänne kerroinkin.

Vierailija
5/5 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuja on ollut ja kaikenlaista muuta fyysistä, mutta psyykkiset ongelmat katosi, enkä ole ollut koskaan näin onnellinen vaikka miehen ja lastensuojelun kanssa on vääntöä (lastensuojelu on kuvioissa taustojen takia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi