Tein huomion kaupassa...
Miten hirveän rumia ihmiset ovat. Koko suuressa kaupassa en nähnyt yhtään ihmistä, jota olisi voinut edes nätiksi kutsua. Väittäisin, että 95% ihmisistä on rumia!
Kommentit (26)
No kyllä se näin on. Aika harvassa on nätit, puhumattakaan kauniit, kun menee tuonne kadulle katselemaan.
Kannattaisiko ap:n pysytellä kotona peiliin katsellen?
Mitä sitten. Jos enemmistö on rumia niin se on normi ja silloin ihmisen on ihan hyvä olla sen näköisenä.
Sama huomio. Täällä palstalla saa vähän väliä lukea kuvauksia kirjoittajien omista ulkonäöistä. Ja hyvin hyvin usein positiivisia ja itsetuntoisia kuvauksia. Siitä huolimatta kun kuljen kaupungilla (Helsinki, kantakaupunki) niin ei tällaisia hyvännäköisiä ja hehkeitä vastaan tule kuin harvakseltaan. Suurin osa on taviksia, nokat pystyssä. Olenkin tullut siihen tulokseen, että suomalaiset vaan omaavat ulkonäköön liittyen tosi hyvän itsetunnon.
Yli puolet ihmisistä on nykyisessä Suomessa jo pakosti rumia. Siihen sitten vielä päälle ne rumat, jotka ovat rumia muun takia kuin ylipainon.
Minkä mä sille voin, että synnyin rumaksi... Älkää katsoko, jos ette kestä mun ulkonäköä.
Heti jos käy vaikka Ruotsissa ja Virossa niin kauniimpia tulee helposti vastaan. Meillä on vaan niin huonot geenit että ollaan rumia
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:31"]Yli puolet ihmisistä on nykyisessä Suomessa jo pakosti rumia. Siihen sitten vielä päälle ne rumat, jotka ovat rumia muun takia kuin ylipainon.
[/quote]
Ylipainoinen ei pakosti ole ruma. Olen nähnyt paljon hyvännäköisiä ylipainoisia.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:31"]Yli puolet ihmisistä on nykyisessä Suomessa jo pakosti rumia. Siihen sitten vielä päälle ne rumat, jotka ovat rumia muun takia kuin ylipainon. [/quote] Ylipainoinen ei pakosti ole ruma. Olen nähnyt paljon hyvännäköisiä ylipainoisia.
[/quote]Kyllä ylipainoinen vaan pakosti on ruma. Sellaisella on pakosti jo ruma sielukin, se on itsekurittomuuden sivuvaikutuksia.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:31"]Yli puolet ihmisistä on nykyisessä Suomessa jo pakosti rumia. Siihen sitten vielä päälle ne rumat, jotka ovat rumia muun takia kuin ylipainon. [/quote] Ylipainoinen ei pakosti ole ruma. Olen nähnyt paljon hyvännäköisiä ylipainoisia.
[/quote]Kyllä ylipainoinen vaan pakosti on ruma. Sellaisella on pakosti jo ruma sielukin, se on itsekurittomuuden sivuvaikutuksia.
[/quote]
Höpö höpö.
Se on se Photoshopin puute. Pysy kotona.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:33"]Minkä mä sille voin, että synnyin rumaksi... Älkää katsoko, jos ette kestä mun ulkonäköä.
[/quote]
Hanki itsetunto? Se on toteamus, että suurin osa ihmisistä nyt vaan on rumia ulkoisesti, ei mikään henkilökohtainen solvaus sinua kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:30"]
Sama huomio. Täällä palstalla saa vähän väliä lukea kuvauksia kirjoittajien omista ulkonäöistä. Ja hyvin hyvin usein positiivisia ja itsetuntoisia kuvauksia. Siitä huolimatta kun kuljen kaupungilla (Helsinki, kantakaupunki) niin ei tällaisia hyvännäköisiä ja hehkeitä vastaan tule kuin harvakseltaan. Suurin osa on taviksia, nokat pystyssä. Olenkin tullut siihen tulokseen, että suomalaiset vaan omaavat ulkonäköön liittyen tosi hyvän itsetunnon.
[/quote]
Tää on niin totta! Muakin on huvittanut se pakottava tarve kuvailla omaa ulkonäköä niin värisyttäen vaikka edes ketjun aihe ei anna siihen pakottavaa syytä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:33"]Minkä mä sille voin, että synnyin rumaksi... Älkää katsoko, jos ette kestä mun ulkonäköä.
[/quote]
Hanki itsetunto? Se on toteamus, että suurin osa ihmisistä nyt vaan on rumia ulkoisesti, ei mikään henkilökohtainen solvaus sinua kohtaan.
[/quote]
Hah hah, sori nyt vaan, mutta mulla on helvetin hyvä itsetunto. Tuo oli vain toteamus teille arvostelijoille, että jos häiritsee, älä katso. Jos jäät tuijottaan, niin varmasti tuijotan takaisin ja kysyn mikä hätänä?
Mä ainakin olin ruma kuin peto käydessäni tänään kaupassa. Tukka märkänä ja kampaamatta ja siitepölyallergian takia silmät punaisina ja turvoksissa. Ilman meikkiä toki, ja tylsissä vaatteissa.
Tarpeen vaatiessa musta saa kyllä tosi nätinkin.
Tällaisen viisikymppisen kääkän silmissä kaikki suhteellisen luomut nuoret ihmiset ovat kauniita.
Se johtuu siitä, että Suomessa ei tarvitse olla niin laitettu!
Käy pyyhkimässä niiltä Viron naisilta ensin tekoripset, meikkivoiteet, hiusvärit jne. pois.
Kenestä vaan saadaan kaunis, kun pukataan keinotekoinen maski päälle. Katsokaa vaikka näitä makeover ohjelmia!
Kauneus on katsojan silmissä.