Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakkaaminen kylässä ollessa

Vierailija
16.06.2015 |

Ongelmani on, että suoleni alkaa tyhjentyä aina jännityksen vaikutuksesta ollessani kyläilemässä. Hauskaa kun  kun muut ovat ruokapöydässä ja minä väännän torttua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä varten on vessa. Saa mun vessassa vieraatkin paskantaa!

Vierailija
2/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiusallista käydä vessassa kun oon kylässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa anoppilassa ja maha hieman sekaisin. Kamala oli ruuan jälkeen, kun mies ja äitinsä katsovat koneelta kuvia ja apentekele katsoo televisiota ja kaikki äänet kuuluivat kun vessa niiin kivassa paikassa. :D Tuli kunnon varpusparvi kerä äänitehosteiden. Ei luoja, kun punotti vessasta tullessa.... Ohis

Vierailija
4/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama ongelma. Alkaa tosin jo ennen kylään lähtöä. Todella kiusallista, varsinkin jos on kyseessä joku illallinen, ruokapöydästä on noloa lähteä vessaan :D Kannattaa ottaa pari imodiumia ennen kyläilyä, jos on toistuva vaiva... helpottaa kummasti.

Vierailija
5/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:06"]Ekaa kertaa anoppilassa ja maha hieman sekaisin. Kamala oli ruuan jälkeen, kun mies ja äitinsä katsovat koneelta kuvia ja apentekele katsoo televisiota ja kaikki äänet kuuluivat kun vessa niiin kivassa paikassa. :D Tuli kunnon varpusparvi kerä äänitehosteiden. Ei luoja, kun punotti vessasta tullessa.... Ohis
[/quote]

Ai kamala :'D

Vierailija
6/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa MIcrolaxia ja tyhjentäkää vatsa ennen kyläilyä.

http://www.microlax.fi/

Ihan miniperäruske ja toimii muutamassa minuutissa, sopii myös lapsille joilla on kakka tosi kovalla.