Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvojen poist0 intiimialueelta ei ole hygienian hoitamista

Vierailija
16.06.2015 |

Tohtori.fi sivustolta kopioitua:

"Häpykarvoitus on olemassa tietystä syystä. Se suojaa genitaalialueen herkkää ihoa ja limakalvoja, selittää Linda K. Franks, ihotautiopin professori New Yorkin yliopistosta. Hänen mukaansa vahaus kirjaimellisesti kuorii pois genitaalialueen suojakerroksen. Vahauksessa voi myös lähteä pieniä paloja ihon ulointa kerrosta, jolloin iholle muodostuu hyvin bakteeriherkkä tarttumapinta. Tämän lisäksi vahausprosessi voi aiheuttaa bakteerien pääsyn ihon alle, mikä voi aiheuttaa staflylokokki- ja karvan juuritupen tulehduksia sekä sisäänpäin kasvaneita karvoja."

Joten yleinen selitys ihokarvojen poistoon hygieniasyistä on täysin väärä. Päinvastoin, karvojen jättämisen voi selittää hygienialla. Karvoilla on tärkeä merkitys ja siksi ne kasvavat sukukypsyysiässä, juuri siksi. Ei poistettavaksi riuhtomalla, ajamalla, ei poistettavaksi ollenkaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vain, majava.

Vierailija
2/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajelen oman ja miehen mukavuuden vuoksi ja siitä en luovu muuta kun jos joskus omasta tahdosta jostain syystä, vaikka olis miten epäterveellistä kun ei siitä ole mulle ikinä mitään oireita tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:21"]

Ihan miten vain, majava.

[/quote]

Hiljaa siinä, tulehduspesäke.

Vierailija
4/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut, ettei voisi ajaa. Sanon vaan, että hygieniasyistä niitä ei tule ajaa, koska nimenomaan ne suojaavat intiimialuetta. ap

Vierailija
5/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:21"]

Ihan miten vain, majava.

[/quote]

Hiljaa siinä, tulehduspesäke.
[/quote]

Ikinä ei oo ainuttakaan tulehdusta ollut ;)

Vierailija
6/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, huomattu ollaan.

Jos ei ollut karvatupen tulehdusta niin sitten pahahti hiivatulehdus. Nykyään karvoitus saa rehottaa ihan luomuna eikä ole mitään tulehduksia ollut.

Vierailija
7/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin kiinnostunut MUIDEN karvoista tai karvattomuudesta? Teen tai olen tekemättä omallani mitä haluan ja muiden perseet eivät kiinnosta pätkääkään. Olisi ap sinulla nyt vähän ylimääräistä aikaa...? :-D

Vierailija
8/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsilla ole tarvetta suojautua näiltä megapöpöiltä jotka hyökkäävät heti pimppiin, jos karvoja ei ole? Paskapuhetta sanon minä. Ja mitä ne miesten karvat suojaa? :D

Vierailija
9/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat myös edesauttavat parinvalintaa levittämällä ihmisen ominaishajua. Repikää siitä, broilerifileet ;)

Lisäksi karvat ilmastoivat alapäätä ja suojaavat sitä lialta. Kalkkunapllu on altis tulehduksille ja huonolle hygienialle.

Vierailija
10/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut mitään tulehduksia alapäässä ja olen ajallut karvat jo 20 vuotta. Mitä ne siinä edessä häpykummulla suojaa? Kyllähän sitä toisilla on jo sääret ruvella kun ajelee marvat jaloista. Enkä minä niitä mistään hygieniasyistä ajele.

Vierailija
11/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat suojaa tehokkaasti suuseksin aiheuttamilta tulehduksilta, sekään ei kyllä ole ihan sataprosenttinen suoja, sillä jos jostain löytyy mies joka on valmis rämemajavaa nuolemaan, niin se suu on taatusti maistanut ihan mitä tahansa.

Vierailija
12/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajele karvoja ikinä kokonaan pois, vähän vain siistin.

Vierailija
13/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:43"]

Karvat suojaa tehokkaasti suuseksin aiheuttamilta tulehduksilta, sekään ei kyllä ole ihan sataprosenttinen suoja, sillä jos jostain löytyy mies joka on valmis rämemajavaa nuolemaan, niin se suu on taatusti maistanut ihan mitä tahansa.

[/quote]

no mikäs tulehdus nyt siitäkin jo tulee?

Vierailija
14/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ite ajelen siks, kun karvat tuntuvat ikäviltä.
N24

Vierailija
15/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko silti ajella, saanhan? Mä pyöräilen töihin, ja jos on hiukankin pidempi karvoitus, tuntuu sellainen tiukka tukistusfiilis tuolla alakerrassa, kun istuu satulassa. Että jos kuitenkin ajelisin ne karvat?

Vierailija
16/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten pidä ajaa säärikarvoja, leikata hiuksia tai partaakaan, koska niillä on varmasti jokin tehtävä.

Enpä ole karvalaukkua suostunut rynkyttämään, enkä odota, että naiset suostuisivat lutkuttamaan melaa, jos sitä ympäröi Karpon hattu.

Vierailija
17/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:55"]Ei sitten pidä ajaa säärikarvoja, leikata hiuksia tai partaakaan, koska niillä on varmasti jokin tehtävä.

Enpä ole karvalaukkua suostunut rynkyttämään, enkä odota, että naiset suostuisivat lutkuttamaan melaa, jos sitä ympäröi Karpon hattu.
[/quote]

Ajatella, jos tällaisia miehiä olisi ollut aikojen alussa. Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon.

Vierailija
18/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:22"]Minä ajelen oman ja miehen mukavuuden vuoksi ja siitä en luovu muuta kun jos joskus omasta tahdosta jostain syystä, vaikka olis miten epäterveellistä kun ei siitä ole mulle ikinä mitään oireita tullut.
[/quote]

Aivan väärä syy ajaa karvat. Ajaako miehesikin? Ajaisiko sinun pyynnöstäsi? Niinpä. Itse ajan koska haluan vaikka mies haluaisikin puskan. Kuukautisten aikana veri jää myöskin epämiellyttävästi karvoihin.

Vierailija
19/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä paha haju ja kutina lähtivät pois kun rupesin ajelemaan karvat pois, joten kyllä se valitettavasti on joillekin hygienian hoitoa, sanoo joku proffa mitä tahansa.

Vierailija
20/24 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:55"]Ei sitten pidä ajaa säärikarvoja, leikata hiuksia tai partaakaan, koska niillä on varmasti jokin tehtävä.

[/quote]

Ajatella, jos tällaisia miehiä olisi ollut aikojen alussa. Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon.
[/quote]

Jos miettii evoluutiota, joskus joku apinalauman alfauros, jolla ainoana oli lauman naaraiden kanssa lisääntyä mietti, että tuota haisevaa takkuturkkista naarasta panen korkeintaan perseeseen.
Apinat alkoivat suosia lisääntymisessään harvempaa karvoitusta.
Siitä se sitten lähti, jonkin verran on ihmisissä karvaa vielä. Erikoista on että vähiten ruumiin karvoitusta on pohjoisen vaaleilla naisilla. Välimerellä jossa ei niin kylmää ole riittää evoluutiolle vielä töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi