Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pingotun töissä äärimilleni

Vierailija
16.06.2015 |

Olen ihan kipsissä ja ahdistun todella paljon , aina kun pääsen työpaikan oven ulkopuolelle ahdistus häviää ja tunnen olevani vapaa ja iloinen. Olen jotenkin juuttunut tähän muottiin, kun olen ollut samassa paikassa niin monta vuotta, etten osaa muuttaa enää käyttäytymistäni.

Sitten seuraavana päivänä on taas sama edessä vaikka illan olisin ollut iloinen ja ei-ahdistunut.

Töissä tulee aina tunne, että pitäisi survoa itsensä tiettyyn muottiiin, ja olla kuten työkaverit, että aina hirveä kiire ja hirveän paljon töitä, sellainen hokema kuluttaa pelkästään kuulla sitä. Tätäkö on nyt seurvaat 30 vuotta edessä, että jokainen päivä pitää pingottaa ja vetää itsensä äärimmilleen. En muista milloin olisin töissä nauranut viimeksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa.. kuulostaa aivan kauhealta. :/ Itseäni ärsyttää tuo ainainen kiire ja jokapaikkaan säntäily, minuuttiaikataulu jne. mutta itse sanon sille vaan ei kiitos!

Vierailija
2/2 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oikeasti osaa siellä muuttaa asennettasi, niin vaihda työpaikkaa. Tosin voi olla että vanha tapa seuraa sinnekin mukaan. Parempi olisi opetella ottamaan erilainen asenne siellä ihan nykyisellä työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme