Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin stalkkaamassa teini-iän poikaystäviä FB:ssa.

Vierailija
16.06.2015 |

Mahassa pyörähti kun näin yhden kuvan, huhheijaa olipas hyvännäköinen. Aika moni ukkoontunut ja kuvissa lasten/lapsen kanssa. Tää yksi vaan sellainen "saman oloinen" kuin silloinkin.
ihan typerää. Poistin äkkiä sivuhistorian ja kaikki ja jotenkin nolottaa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:50"]Kerron, miten näkee.
.
Katsoin poikkista, jonka kanssa olin 25 vuotta sitten 3 vuotta. Olen facessa uudella sukunimellä ja liityin puoli vuotta sitten kännykällä. Katsoin sitten tuon tietoja. Hänestä tuli monta sellaista "saatat tuntea henkilön nimeltä..." , joita tuli muistakin stalkkauksen kohteistani sinne tietsikan sähköpostiin, mutta sitten parin kuukauden päästä tältä tuli ystäväksipyyntö. Panikoin ja kieltäydyin.
.
Keneltäkään muulta stalkkaamaltani ei ole tullut ja muuten hän ei olisi voinut mua löytää, kun on uusi nimi mulla. Tunnisti mut varmaan kuvasta harmittaa, kun
[/quote]

Siis nämä joita facebook ehdottelee kavereikseni, ovat stalkanneet mun profiiliani? Tuskin. Heitähän olisi ihan älyttömästi!

Vierailija
22/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa. Siis harmittaa, kun suhde päättyi hyvin kauniisti ja sohin sitä nyt noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:50"]Kerron, miten näkee.
.
Katsoin poikkista, jonka kanssa olin 25 vuotta sitten 3 vuotta. Olen facessa uudella sukunimellä ja liityin puoli vuotta sitten kännykällä. Katsoin sitten tuon tietoja. Hänestä tuli monta sellaista "saatat tuntea henkilön nimeltä..." , joita tuli muistakin stalkkauksen kohteistani sinne tietsikan sähköpostiin, mutta sitten parin kuukauden päästä tältä tuli ystäväksipyyntö. Panikoin ja kieltäydyin.
.
Keneltäkään muulta stalkkaamaltani ei ole tullut ja muuten hän ei olisi voinut mua löytää, kun on uusi nimi mulla. Tunnisti mut varmaan kuvasta harmittaa, kun
[/quote]

Siis nämä joita facebook ehdottelee kavereikseni, ovat stalkanneet mun profiiliani? Tuskin. Heitähän olisi ihan älyttömästi!
[/quote]

Samaa mieltä.

Vierailija
24/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä hajoan jos se huomaa minun stalkanneen :(
Ap paniikissa!

Vierailija
25/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa. Mulle tulee sähköpostiin nuo facen ilmoittamat saatat tuntea henkilön nimeltä...
Ja sähköpostin antaminen oli pakollinen tieto.

Vierailija
26/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole fb:n idea, löytää tuttavansa ja alkaa kavereiksi?

Vierailija
27/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:55"]Eikö se ole fb:n idea, löytää tuttavansa ja alkaa kavereiksi?
[/quote]

Ei. Mä haluan myös stalkata ilman että jään kiinni. En halua tuttavaksi 20v sitten tuntemani tyypin kanssa, tyypin josta en tiedä mitään muuta kuin että sillä oli tosi cool kevari ja ihana lävistys, se suuteli ja katsoi ihanasti ja silloin soi Metallica..

Vierailija
28/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 minäkin olen paniikissa ja erittäin harmissani. Olisin halunnut jättää suhteemme menneeseen kauniiseen olotilaan. Nyt sitten hän pyysi kaveriksi ja mä kieltäydyin. Face pilasi mun vanhan suhteen kauniin lopun.
.
Olen ajatellut ehkä joskus vanhana ottavani yhteyttä, mutta vaikeeta se nut on, kun tuolla tavalla hylkäsin nyt kaveripyynnön (joka johtui siitä, että hän oli tajunnut vanhan heilan stalkanneen)

Vierailija
29/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:54"]Mä kyllä hajoan jos se huomaa minun stalkanneen :(
Ap paniikissa!
[/quote]

No ei tiedä sun stalkanneen. Käy vaikka läpi facebookin säännöt tai googlaa tyyliin "näkeekö muut käyttäjät, jos vierailen heidän profiilissaan". Luulisi löytyvän linkki facebookin käyttäjäehtoihin tms.

Vierailija
30/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:58"]9 minäkin olen paniikissa ja erittäin harmissani. Olisin halunnut jättää suhteemme menneeseen kauniiseen olotilaan. Nyt sitten hän pyysi kaveriksi ja mä kieltäydyin. Face pilasi mun vanhan suhteen kauniin lopun.
.
Olen ajatellut ehkä joskus vanhana ottavani yhteyttä, mutta vaikeeta se nut on, kun tuolla tavalla hylkäsin nyt kaveripyynnön (joka johtui siitä, että hän oli tajunnut vanhan heilan stalkanneen)
[/quote]
Voi ei :(
Hitto toivottavasti mulle ei käy samoin. Epäilen tosin koska erosimme sitten aika eripuraisesti.
Olihan se menoa silloin.. oi niitä aikoja ;)
Nyt mahassa tuntuu inhottavalle, noloudelle ja paniikille!
Ap

Vierailija
31/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin stalkkailin instagramissa teini-iän rakkauttani, jonka kanssa ehdittiinkin olemaan vuosia yhdessä. Hiton komea nykyisin(kin), mutta niin on kyllä kaunis vaimokin!

Vierailija
32/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:58"]9 minäkin olen paniikissa ja erittäin harmissani. Olisin halunnut jättää suhteemme menneeseen kauniiseen olotilaan. Nyt sitten hän pyysi kaveriksi ja mä kieltäydyin. Face pilasi mun vanhan suhteen kauniin lopun.
.
[/quote]

Mä en kehtaa koskaan kieltäytyä :D en myöskään hyväksy, vaan jätän sen pyynnön roikkumaan. Siitä ei se kaveriksi pyytänyt saa mitään ilmoitusta, toisinkuin jos estät/torjut kaveripyynnön.

Vierailija
33/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 ehdottaa se muitakin kaveriksi kuin stalkkauksen kohteita. Esim kaverien kavereita ehdottaa.
.
Mulla kumminkin stalkkauksen kohde näki, kuka oli stalkannut, koska kohde pyysi kaveriksi. Muuta kautta mahdotonta. Asumme kaukana, ei mitään yhteistä sidosryhmää edes ollutkaan.

Vierailija
34/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:54"]Mä kyllä hajoan jos se huomaa minun stalkanneen :(
Ap paniikissa!
[/quote]

No ei tiedä sun stalkanneen. Käy vaikka läpi facebookin säännöt tai googlaa tyyliin "näkeekö muut käyttäjät, jos vierailen heidän profiilissaan". Luulisi löytyvän linkki facebookin käyttäjäehtoihin tms.
[/quote]

En tiedä tuollaista kohtaa..
Toivottavasti todellakin on niin ettei näy missään.
Ap

Vierailija
35/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa. Olen 100 pros varma, että vanha heila sai tietää mun stalkanneen. Mitenkään muuten ei olis voinu kaveripyyntöä lähettää. (Mulla eri nimi jne)
.
Todellakin nolottaa, ahdistaa ja suututtaa.

Vierailija
36/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:04"]9 jatkaa. Olen 100 pros varma, että vanha heila sai tietää mun stalkanneen. Mitenkään muuten ei olis voinu kaveripyyntöä lähettää. (Mulla eri nimi jne)
.
Todellakin nolottaa, ahdistaa ja suututtaa.
[/quote]

Teilläkö ei ole yhteisiä kavereita?

Vierailija
37/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisukaa nyt ne foliohatut. Ei sitä stalkkausta nää. Ne jotka ovat varmoja että näkee niin pitävät todisteet pöytään sitten :)

Vierailija
38/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just ton takia kannattaa stalkata vain kavein kavereita kun niitä fb ehdottaa aina muutenkin kaveriksi.

Vierailija
39/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhteisiä kavereita. Olen 9. Olemme aina asuneet eri puolilla Suomea ja olimme vain yhteisellä kurssilla melkein 30 vuotta sitten. Ei todellakaan ketäön yhteistä tuttavaa.

Vierailija
40/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se yhteinen kurssi oli ulkomailla.