Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin stalkkaamassa teini-iän poikaystäviä FB:ssa.

Vierailija
16.06.2015 |

Mahassa pyörähti kun näin yhden kuvan, huhheijaa olipas hyvännäköinen. Aika moni ukkoontunut ja kuvissa lasten/lapsen kanssa. Tää yksi vaan sellainen "saman oloinen" kuin silloinkin.
ihan typerää. Poistin äkkiä sivuhistorian ja kaikki ja jotenkin nolottaa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taatusti ole ketään yhteistä luokkakaveria!!!!
Olemme aina asuneet eri puolilla Suomea. Olimme 3 viikkoa samalla kielikurssilla ulkomailla. Siitä on lähes 30 vuotta, joten emme tosiaankaan ole missään yhteislistassa tietokonemaailmassa.
.
Ja vaikka olisikin sen aikaista tietoa, ei voitaisi yhdistää. Olin silloin "Maija Meikäläinen" ja nyt Maija Virtanen. Eli eri nimikin.

Vierailija
2/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei meillä ollut eikä ole yhteisiä tuttujakaan, kun kaukana asumme, niin ihan eri ympyrät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:21"]Kyllä sen näkee, että toinen on stalkannut. Esim mullekin on pari kertaa facebook ehdottanut kaveriksi jotain ex-heilaa tai ärsyttävää tyyppiä, mutta koska meillä ei ole yhteisiä facebook-kavereita, niin siitä tietää että toinen on stalkannut. Monelle ystävälleni käynyt samanlailla, joten jos joku haluaa stalkata tms, niin se täytyy aina tehdä jonkun kaverin profiililla ellei halua jäädä kiinni. :)
[/quote]

No se ehdotus voi tulla sen perusteella että asuu samalla paikkakunnalla. Tai tykkää samasta sivustosta tai kuuluu samaan ryhmään tai on osallistunut samaan (valtakunnalliseenkin) tapahtumaan jne jne. Ihan mikä tahansa klikki. Eli riisukaa tosiaan ne foliohatut jo...

Vierailija
4/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ehkä sitten tykänneet molemmat jostain samasta sivustosta tai kuulutte ryhmään "kielikurssi vol 38 vuonna nakki"?

Vai eikö sulla ole yhtään kaveria siltä reissulta?

Vierailija
5/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:58"]Face pilasi mun vanhan suhteen kauniin lopun.

[/quote]

Turhaa dramatiikkaa.

Vierailija
6/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Nyt FB ehdottaa kaveriksi kolmea UUTTA tyyppiä, joidne kanssa ei mitäön yhteidtä

Vierailija
7/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 9. Se, jonka stalkkaus paljastui.
.
Mullabon facessa vain lapseni kaverina. En ole tykännyt siellä koskaan mistään. En kuulu mihinkään ryhmään.
.
Väitän edelleen, että vanha poikkis ehdotti mua kaverikseen stalkkaukseni takia. (Nimi mulla siis uusi ja ei muitakaan yhteyksiä tähän kaukana asuvaan)
.
Lapseni kavereita tietty tulee sähköpostiin, että saatat tuntea. Tämä sen sijaan ehdotti kaveruutta.

Vierailija
8/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:26"]Olen 9. Se, jonka stalkkaus paljastui.
.
Mullabon facessa vain lapseni kaverina. En ole tykännyt siellä koskaan mistään. En kuulu mihinkään ryhmään.
.
Väitän edelleen, että vanha poikkis ehdotti mua kaverikseen stalkkaukseni takia. (Nimi mulla siis uusi ja ei muitakaan yhteyksiä tähän kaukana asuvaan)
.
Lapseni kavereita tietty tulee sähköpostiin, että saatat tuntea. Tämä sen sijaan ehdotti kaveruutta.
[/quote]

Miten jollain voi olla vaan oma lapsi kaverina siellä ja ennen kaikkea MIKSI?

Vierailija
9/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni vinkki teille stalkkaajille, tehkää valeprofiili xD

Vierailija
10/59 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkiö tietää paikkakuntasi, niin hän voi löytää käyttäjäsi hausta pelkällä etunimellä ja asuinpaikalla. Sitten käy vain kuvien perusteella läpi kaikki osuvat vaihtoehdot.

Vierailija
11/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teini-iän poikakaverit FB-kavereina.

Vierailija
12/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ja kaduttaa. Nehän näkee, kuka stalkkaa ja sitä en tiennyt.

Vierailija
13/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:42"]Mulla on teini-iän poikakaverit FB-kavereina.
[/quote]miks?
Mulla ei mitään yhteistä, paitsi muistot. Nekin varmaan poikkeaa toisistaan :D

Vierailija
14/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:42"]Minä myös ja kaduttaa. Nehän näkee, kuka stalkkaa ja sitä en tiennyt.
[/quote]

Täh? Miten niin näkee? :O

Vierailija
15/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän mulla ehdottaa jatkuvasti yhtä tyyppiä, jota näen vain kuntosalilla. Mulla on kaksi yhteistä tuttavaa FB:ssa hänen kanssaan, mutta joiden kanssa ei juurikaan siellä kommunikoida.

Vierailija
16/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:42"]Minä myös ja kaduttaa. Nehän näkee, kuka stalkkaa ja sitä en tiennyt.
[/quote]

Eipäs näe. Irc-galleriassa on vierashistoria, mutta jos olit ostanut itsellesi VIP-jäsenyyden, pystyit estämään sen, ettei sinua näy vierashistoriassa. Tosin silloin taisi olla myös niin, ettet näe ketä sinunkaan sivuillasi käy. Facebookissa ei tätä ominaisuutta ole, tai jos on niin sen pitäisi olla sellainen tieto minkä jokainen fb-käyttäjä tietää varmuudella.
Jos ole väärässä, kopioikaapa joku tähän se osio säännöistä tms mistä tuo käy ilmi, ja että kuinkas itse näen sivuillani vierailleet käyttäjät?

Vierailija
17/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:42"]Mulla on teini-iän poikakaverit FB-kavereina. [/quote]miks? Mulla ei mitään yhteistä, paitsi muistot. Nekin varmaan poikkeaa toisistaan :D

[/quote]

Eikö se sitten riitä?

ohis

Vierailija
18/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, miten näkee.
.
Katsoin poikkista, jonka kanssa olin 25 vuotta sitten 3 vuotta. Olen facessa uudella sukunimellä ja liityin puoli vuotta sitten kännykällä. Katsoin sitten tuon tietoja. Hänestä tuli monta sellaista "saatat tuntea henkilön nimeltä..." , joita tuli muistakin stalkkauksen kohteistani sinne tietsikan sähköpostiin, mutta sitten parin kuukauden päästä tältä tuli ystäväksipyyntö. Panikoin ja kieltäydyin.
.
Keneltäkään muulta stalkkaamaltani ei ole tullut ja muuten hän ei olisi voinut mua löytää, kun on uusi nimi mulla. Tunnisti mut varmaan kuvasta harmittaa, kun

Vierailija
19/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:42"]Mulla on teini-iän poikakaverit FB-kavereina. [/quote]miks? Mulla ei mitään yhteistä, paitsi muistot. Nekin varmaan poikkeaa toisistaan :D

[/quote]

Eikö se sitten riitä?

ohis
[/quote]

Ei. Nää oli tällaisia ohimeneviä ihastuksia, eivät tosirakkauksia. Tosin yhden (sen komistuksen) kanssa erottiin ja palattiin yhteen ainakin 10 kertaa.

Vierailija
20/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:50"]Kerron, miten näkee.
.
Katsoin poikkista, jonka kanssa olin 25 vuotta sitten 3 vuotta. Olen facessa uudella sukunimellä ja liityin puoli vuotta sitten kännykällä. Katsoin sitten tuon tietoja. Hänestä tuli monta sellaista "saatat tuntea henkilön nimeltä..." , joita tuli muistakin stalkkauksen kohteistani sinne tietsikan sähköpostiin, mutta sitten parin kuukauden päästä tältä tuli ystäväksipyyntö. Panikoin ja kieltäydyin.
.
Keneltäkään muulta stalkkaamaltani ei ole tullut ja muuten hän ei olisi voinut mua löytää, kun on uusi nimi mulla. Tunnisti mut varmaan kuvasta harmittaa, kun
[/quote]

Sähköpostiin?
Ei mulla tule FB:sta sähköpostiin mitään.